Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

WORKSHOP ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ

Η κατάρτιση των Ταμειακών Ροών αποτελεί ίσως το σημαντικότερο Εργαλείο Διαχείρισης μίας Επιχείρησης και επιβάλλεται να παρακολουθείται σε τακτική βάση.

Το Σεμινάριο αυτό έχει τη μορφή workshop, όπου οι συμμετέχοντες μπορούν εάν το επιθυμούν να χρησιμοποιούν παράλληλα τον δικό τους υπολογιστή και να κάνουν χρήση των κατάλληλων Εργαλείων που θα τους δοθούν, προκειμένου με τη βοήθεια του εισηγητή να καταρτίζουν καταστάσεις Ταμειακών Ροών για τις οποίες λαμβάνεται υπ’ όψιν ο Προϋπολογισμός της Επιχείρησης και ο Προγραμματισμός των προβλεπόμενων εισροών και εκροών της.

Επίσης, θα παρουσιαστεί με χρήση κατάλληλων Εργαλείων ο τρόπος κατάρτισης απολογιστικών καταστάσεων Ταμειακών Ροών, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον Ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσης παρελθουσών περιόδων. Θα μελετηθούν οι τρόποι βελτίωσης της Ρευστότητας της εταιρείας, μείωσης των επισφαλειών με παράλληλη Αξιολόγηση Προμηθευτών και Πελατών και καθορισμού των πιστωτικών ορίων και πλαφόν στους Πελάτες.

Στο Σεμινάριο επίσης, θα αναλυθούν οι Μέθοδοι Εντοπισμού των παράτυπων πρακτικών απεικόνισης των Ταμειακών Ροών που στην πραγματικότητα αλλοιώνουν την εικόνα. Τέλος, θα παρουσιαστεί ο τρόπος Αξιολόγησης των Επιχειρήσεων από τις Τράπεζες.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Ενότητες

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Αίτια Προβλημάτων Ρευστότητας
  • Τρόποι Βελτίωσης της Ρευστότητας

2. ΕΙΣΡΟΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ

  • Πηγές χρηματοδότησης
    • Από Χρηματοδοτικές Δραστηριότητες
    • Από Λειτουργικές Δραστηριότητες
    • Από Επενδυτικές Δραστηριότητες

3. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ

  • Μέθοδοι κατάρτισης Ταμειακών Ροών
  • Εντοπισμός παράτυπης απεικόνισης Ταμειακών Ροών που αλλοιώνουν την πραγματική εικόνα
  • Αξιολόγηση Επιχειρήσεων από Τράπεζες με βάση τις Ταμειακές τους Ροές

4. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ

  • Οικονομικοί Δείκτες Ρευστότητας – Ταμειακών Ροών
  • Πώς προβλέπουμε τη βιωσιμότητα μίας Επιχείρησης

5. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ – ΠΕΛΑΤΩΝ – ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  • Πώς να ελέγξετε την Κερδοφορία των Προϊόντων
  • Πώς να αξιολογήσετε Προμηθευτές και Πελάτες
  • Πώς να ορίζετε Πιστωτικούς Όρους και Πλαφόν στους Πελάτες

6. ΑΞΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

  • Τρόποι υπολογισμού της Αξίας της Επιχείρησης
  • Υπολογισμός Αξίας της Επιχείρησης με βάση την πλέον σύγχρονη Μέθοδο D.C.F. (Discounted Cash Flow)

7. ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

  • Πως υπολογίζεται ο Προγραμματισμός των Ταμειακών Ροών από το λειτουργικό budget για την επόμενη χρήση
  • Πως υπολογίζεται το Cash Flow για τις προηγούμενες χρήσεις από τον Ισολογισμό
  • Ανάλυση Ευαισθησίας

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «Workshop Υπολογισμού Ταμειακών Ροών»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Εργαλείο για τη σύνδεση Προϋπολογισμού & Ταμειακού Προγραμματισμού
  • Εργαλείο για τον ημερήσιο Ταμειακό Προγραμματισμό
  • Εργαλείο για την αυτόματη Παραγωγή της κατάστασης Ταμειακών Ροών από τον Ισολογισμό
  • Εφαρμογή σε Excel για τον Υπολογισμό Αξίας της Επιχείρησης
  • Δωρεάν υποστήριξη για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Βασίλης Μπακάλης

Βασίλης Μπακάλης

Βασίλης Μπακάλης, Οικονομολόγος. Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Οικονομικός Διευθυντής σε εταιρείες και ομίλους διαφόρων κλάδων μεταξύ των οποίων και πολυεθνικές (πχ Lafarge). Διαθέτει άνω των 20 ετών εμπειρία ως Σύμβουλος επιχειρήσεων έχοντας πραγματοποιήσει πληθώρα Χρηματοοικονομικών Έργων (Κοστολόγησης Βιομηχανικών Προϊόντων, Διοικητικής Λογιστικής, Εσωτερικού Ελέγχου, Συστημάτων Αναφορών, Αξιολόγησης επενδύσεων, Αποτίμησης επιχειρήσεων κ.λπ.) ενώ διαθέτει και μεγάλη εμπειρία ως Εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης σε Ελλάδα και Κύπρο.
Live Online Training
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 420 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Επιδότηση

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 09-03-2022

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

Κόστος Συμμετοχής 420 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies