Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων, επεξεργασίας ασκήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

PROCUREMENT AUDIT - BEST PRACTICES & TOOLS

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Το Σεμινάριο αυτό παρέχει μια σε βάθος ανάλυση όλων των φάσεων της Λειτουργίας των Προμηθειών αξιολογώντας τις Στρατηγικές στην επιλογή των Προμηθευτών, την ποιότητα της Έρευνας Αγοράς, τα χρησιμοποιούμενα Πληροφορικά Συστήματα, την πληρότητα των Διαδικασιών και ιδιαιτέρως του τρόπου Αξιολόγησης Προμηθευτών, τους Δείκτες και τα Συστήματα Αναφορών, καθώς και το συνολικό Κόστος Προμήθειας.

Σε κάθε Δραστηριότητα των Προμηθειών, όπως η Αναγνώριση Ανάγκης, η Ποσοτικοποίηση της, η Περιγραφή Προδιαγραφών, η Έρευνα Αγοράς, η Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Διαπραγμάτευση, η Υπογραφή Σύμβασης, ο Έλεγχος παραλαμβανομένων Υλικών, η συνεχής Αξιολόγηση του Προμηθευτή για την συνολική εκτίμηση της Ποιότητας, του Κόστους και της Συμπεριφοράς του, γίνεται η Αξιολόγηση των υφιστάμενων Πρακτικών.

Σχολιάζονται οι συνήθεις Πρακτικές και τα παρατηρούμενα Λάθη και συγκρίνονται με τις Διεθνώς Πρακτικές και στη συνέχεια προτείνονται οι βέλτιστες Πρακτικές και τα κατάλληλα Εργαλεία, τα οποία δίνονται άνευ κόστους στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου.

Επιπλέον, παρουσιάζονται οι κατάλληλες δικλείδες για την αποτροπή παραβατικών Συμπεριφορών Στελεχών όπως:

Εικονικές Προμήθειες, υπερτιμολογημένες Αγορές Αγαθών και Υπηρεσιών, καθώς και πληρωμές Συμβάσεων που δεν ικανοποιούν τα προβλεπόμενα.

Παρακάτω παρατίθεται ένα ενδεικτικό δείγμα των σημείων που αξιολογούνται:

  • Υπάρχουν μοντέλα Πρόβλεψης και πώς αξιολογείται η Αξιοπιστία τους;
  • Στη μέθοδο Αξιολόγησης Προμηθευτών αξιοποιείται η ABC Analysis και με ποιον τρόπο;
  • Η Αξιολόγηση των Προμηθευτών λαμβάνει υπ’ όψιν το μοντέλο Ολικού Κόστους;
  • Ελέγχεται η Οικονομική Αξιοπιστία του Προμηθευτή; Για την τελευταία ποιοι Δείκτες χρησιμοποιούνται;
  • Μετριέται και αξιολογείται η συνέπεια του Προμηθευτή (Customer Service Level);
  • Γίνεται αξιοποίηση των Προμηθευτών για την Καινοτομία και την Ανάπτυξη νέων λύσεων π.χ. στην συσκευασία;
  • Ακολουθείται μοντέλο Αριστοποίησης της Ποσότητας Παραγγελίας προκειμένου να μειωθούν τα Αποθέματα με ταυτόχρονη
  • Βελτίωση του Customer Service Level;
  • Το Απόθεμα Ασφαλείας και το Σημείο Αναπαραγγελίας έχουν καθορισθεί με βάση το Επίπεδο Εξυπηρέτησης του Πελάτη (Customer Service Level);
  • Έχει εξετασθεί το ενδεχόμενο Ηλεκτρονικών Προμηθειών (e-Procurement) για τη Μείωση του Κόστους;
  • Οι Διαπραγματεύσεις διενεργούνται από Προσωπικό εκπαιδευμένο στις Τεχνικές των Επιτυχημένων Διαπραγματεύσεων όπως η μεθοδολογία BATNA;
  • Γίνεται η Διαχείριση των Κινδύνων με βάση και τις απαιτήσεις του νέου Προτύπου ISO 9001 :2015
  • Η Στρατηγική Ποιότητας είναι σαφής για κάθε κατηγορία Προμηθευτών;
  • Η Στρατηγική Μείωσης Κόστους περιλαμβάνει αντίστοιχο Project με εφαρμογή Τεχνικών όπως η Value Analysis
  • (Ανάλυση Αξίας) και η εκτίμηση του Ολικού Κόστους των αγοραζομένων Υλικών χρησιμοποιώντας τα ενδεδειγμένα Εργαλεία;
  • Πως εκτιμάται η ενδεχόμενη διακύμανση της ισοτιμίας των νομισμάτων στο κόστος Αγοράς των Υλικών;
  • Όταν πρέπει κατά την εισαγωγή των Υλικών να γεμίσει ένα Container, πως γίνεται η Αριστοποίηση της Σύνθεσης του;
  • Συμφέρει πάντοτε το γέμισμα του Container και με ποια Εργαλεία υποστηρίζεται η σχετική απόφαση;
  • Το Προσωπικό των Εισαγωγών και Εξαγωγών είναι εκπαιδευμένο στην χρήση των INCOTERMS;
  • Τεχνικές για τον εντοπισμό παραβατικών Συμπεριφορών (Οικονομικών Ατασθαλιών) ελέγχοντας ευαίσθητα σημεία περιοχών των Προμηθειών.
  • Υπάρχουν δικλείδες για την αποτροπή Ατασθαλιών που έχουν ως αποτέλεσμα Οικονομική ζημία της Επιχείρησης;
  • Έχουν καθορισθεί οι Δείκτες και οι απαιτούμενες Αναφορές για την συνολική Αξιολόγηση της Λειτουργίας των Προμηθειών;

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.


Duration

09-12-2021

Ενότητες

Σε κάθε μία από τις παρακάτω περιοχές αξιολογείται σημείο προς σημείο η δυνατότητα Βελτίωσης, με χρήση σύγχρονων Πρακτικών και Εργαλείων. Συγκεκριμένα, για κάθε σημείο διατυπώνονται οι κατάλληλες ερωτήσεις, καθώς και το Υλικό τεκμηρίωσης που θα ζητηθεί για να ολοκληρωθεί η Αξιολόγηση και να προκύψουν οι αναγκαίες Βελτιώσεις. Για να διευκολυνθεί η κατανόηση και ο εντοπισμός των αναγκαίων Βελτιώσεων, δίδεται η περιγραφή του τρόπου Λειτουργίας μιας Επιχείρησης, καθώς και διάλογοι από τη Διενέργεια Audit.

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ:

  1. Στόχοι Προμηθειών – Σύστημα Δεικτών και Αναφορών
  2. Η Διαχείριση του Κόστους
  3. Η Διαχείριση της Ποιότητας – Τεχνικές Προδιαγραφές
  4. Η Διαχείριση των Κινδύνων
  5. Πρόβλεψη Ζήτησης – Αριστοποίηση – Διάγνωση Αναγκών
  6. Ερευνα Αγοράς

ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ:

  1. Αξιολόγηση Προμηθευτών – Αξιολόγηση Προσφορών
  2. Διαπραγματεύσεις – Ετοιμασία Σύμβασης
  3. Ποιοτικός Έλεγχος Παραλαβής – Συνεχής Αξιολόγηση
  4. Οργάνωση Προμηθειών – Εργαλεία Συνεχούς Βελτίωσης

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα έχουν στη διάθεσή τους ολοκληρωμένο Πίνακα, με τον οποίον θα αξιολογούν την υφιστάμενη κατάσταση της Λειτουργίας των Προμηθειών με έμφαση στα σημεία που προαναφέρθηκαν. Έτσι δημιουργείται μια ακτινογραφία που αποτυπώνει τις περιοχές που χρειάζονται Βελτίωση
  • Θα έχουν στην διάθεση τους Εργαλεία και Τεχνικές Διαχείρισης Κινδύνων
  • Σε κάθε μια περιοχή παρέχονται τα απαιτούμενα Εργαλεία και Πρακτικές για να σχεδιαστούν Βελτιώσεις
  • Μεταξύ των άλλων παρέχονται Εργαλεία για την Αριστοποίηση του Αποθέματος και την εκτίμηση του Ολικού Κόστους Προμηθειών που περιλαμβάνει πέρα από την τιμή Αγοράς και 11 ακόμη παράγοντες, όπως η ελάχιστη ποσότητα Παραγγελίας, ο χρόνος Παράδοσης που επηρεάζει το απόθεμα Ασφαλείας και άρα το Κόστος κλπ.
  • Γίνεται άνευ Κόστους επιπλέον προσαρμογή των Εργαλείων αυτών στις ανάγκες της δικής τους Εταιρείας και έχουν τη δυνατότητα on line υποστήριξης επί ένα έτος μετά το σεμινάριο
  • Παρέχονται Εργαλεία για την ABC Analysis και παραδείγματα τρόπου αξιοποίησης της
  • Παρέχεται Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών για την αποδοτικότητα των Προμηθειών
  • Παρουσιάζονται και εξηγούνται οι 10 κυριότεροι Δείκτες στη Λειτουργία των Προμηθειών
  • Μέσω επιλεγμένων και ρεαλιστικών Case Studies, θα εξοικειωθούν με τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα παρεχόμενα Εργαλεία
  • Οι Υπεύθυνοι Συστημάτων Ποιότητας θα έχουν στη διάθεσή τους μια πολύτιμη μεθοδολογία, ώστε μέσω αυτής να προτείνουν στη Διοίκηση των Προμηθειών Βελτιωτικές Δράσεις

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στα Στελέχη του Τμήματος Προμηθειών, της Οικονομικής Διεύθυνσης, των Logistics, αλλά και της Διαχείρισης Ποιότητας, ώστε να εμπλουτίσουν τους Εσωτερικούς Ελέγχους του Συστήματος Ποιότητας και να συμβάλλουν στη βελτίωση της Αποδοτικότητας των Προμηθειών.

Απευθύνεται όμως και στην Ανώτατη Διοίκηση, καθώς η αναβάθμιση του Τομέα των Προμηθειών, σύμφωνα με τα ανωτέρω, μπορεί να αποτελέσει βασικό παράγοντα μόχλευσης στην ανάπτυξη της Επιχείρησης.

Προ του Σεμιναρίου θα επικοινωνήσουμε με τους συμμετέχοντες προκειμένου να εντοπίσουμε τα κύρια σημεία ενδιαφέροντος, ώστε σε αυτά να δοθεί η μεγαλύτερη βαρύτητα.


Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου «Διαχείριση Παραγγελιών και Διανομών»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Όλα τα Εργαλεία που προαναφέρθηκαν στην Εισαγωγή
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Δωρεάν υποστήριξη για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Managing Director & Strategy Consultant

Αλέξης Οικονόμου

Αλέξης Οικονόμου

Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK, τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης. Διαθέτει μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία στην Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και στην επιχειρησιακή Εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εκπαιδευτής σε τομείς Πωλήσεων, Τεχνικών Διαπραγματεύσεων, Ηγεσίας, Οργάνωσης Παραγωγής, Διαχείρισης Έργων και Προμηθειών.
Live Online Training
Έναρξη: 09/12/2021 9:30 πμ
Λήξη: 10/12/2021 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία Abpm και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 585 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Επιδότηση

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 03-12-2021

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία Abpm και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 585 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο