Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Paperless Office

Ηπροδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑΝΑΔ.

Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, προθεσμιών και μηχανισμών ελέγχου, και την γενικότερη Οργάνωση των Εκκρεμοτήτων με ταυτόχρονη αναβάθμιση της Επικοινωνίας.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα της McKinsey, τα Στελέχη αφιερώνουν κατά μέσο όρο 1,8 ώρες την ημέρα για αναζήτηση και συλλογή Πληροφοριών. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικό είναι να έχουμε αποτελεσματικούς τρόπους Διαχείρισης και σύγχρονα Εργαλεία, ώστε να μειωθεί δραστικά αυτός ο Χρόνος.

Παρουσιάζονται επίσης Εφαρμογές με τις οποίες διαχειριζόμαστε τις Επιχειρηματικές Λειτουργίες (Έγγραφα, Αρχεία, Επαφές, Ημερολόγια, Εκκρεμότητες, Αναθέσεις, Ευκαιρίες, Επικοινωνία κλπ), που οδηγούν σε ένα «Paperless Office", βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την Ποιότητα και την Παραγωγικότητα της Λειτουργίας του Στελέχους.

Για την μέτρηση της παραγωγικότητας χρησιμοποιούνται Εργαλεία, με τα οποία αποτυπώνεται η Αποδοτικότητα της Λειτουργίας του γραφείου, με χρήση Δεικτών για την Εξέλιξη των Εκκρεμοτήτων και των Projects, καθώς και την Αξιοποίηση του Χρόνου με βάση το Time Matrix του Stephen Covey και το Σύστημα 5S για την ευταξία του γραφείου.

Το Σεμινάριο αυτό, θα αποτελέσει ακόμη σημαντικότερο βοήθημα στις περιπτώσεις που ο Οργανισμός έχει διάσπαρτα Γεωγραφικά Σημεία, όπου αναπτύσσονται Επιχειρησιακές Δράσεις ή έχει καθιερώσει για τους Συνεργάτες του διαφόρων Επιπέδων Σύστημα Τηλεργασίας, προτείνοντας την διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών για ένα ενιαίο Δίκτυο ενός online γραφείου.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€535,5)
Επιδότηση ΑΝΑΔ: €120
Πληρωτέο Ποσό: €330 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)

Ενότητες

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

  • Μετάβαση στο Paperless Office
  • Ο χρόνος που χάνεται στην αναζήτηση Πληροφοριών

Β. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  • Κανόνες και Διαδικασίες ενός Paperless Office
  • Μεθοδολογίες και Πρακτικές Διαχείρισης Χρόνου
  • Δομή Συστήματος Αρχειοθέτησης
  • Σύστημα David Allen
  • Σύστημα Stephen Covey
  • Διαχείριση Κινδύνων
  • Θέματα Ασφαλείας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 27001

Γ. ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ CLOUD

  • Scanners, Εκτυπωτές και Δίκτυα
  • Υποδομές στο Cloud (Server, Backup κ.α.)
  • Εφαρμογές στο Cloud (CRM / ERP κ.α.)
  • Τηλεφωνία και Επικοινωνία μέσω VOIP
  • Πρόσβαση από παντού (Remote Desktop, VPN)
  • Τηλεδιάσκεψη και Παρουσιάσεις εξ αποστάσεως (Conference – Meetings)
  • iPad, Tablets, Smartphones και εφαρμογές

Δ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ

  • Δουλέψτε με το MS Office / G-Suite
  • Η Διαχείριση των Ημερολογίων και των Επαφών
  • Εφαρμογές Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων, Εργασιών και Έργων
  • Εφαρμογές Διαχείρισης Εγγράφων και Πληροφοριών
  • Μετατροπή γραπτών κειμένων σε ηλεκτρονικά (OCR)
  • Διαμοιρασμός Αρχείων – Κοινόχρηστες Πληροφορίες
  • Εργαλεία 5S
  • Εργαλεία βελτίωσης Διαχείρισης Χρόνου με βάση το Time Matrix του Covey και Εργαλεία Χρόνου/Προγραμματισμού

Απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη, από τη Γραμματέα Διεύθυνσης ως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Ελεύθερο Επαγγελματία, που θέλουν να μειώσουν την «εσωτερική» γραφειοκρατία, να αυξήσουν την ταχύτητα διακίνησης των Πληροφοριών, να βελτιώσουν την Ποιότητα του Management και να αυξήσουν την Αποτελεσματικότητά τους.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Να εξοικειωθούν με Εφαρμογές που διευκολύνουν την εσωτερική Επικοινωνία
  • Να γνωρίσουν σύγχρονους τρόπους για τη Διαχείριση της Πληροφορίας και των Εκκρεμοτήτων
  • Να βελτιώσουν Δομές και τρόπους Αρχειοθέτησης ώστε να μην χάνεται Χρόνος
  • Να κάνουν χρήση Εργαλείων που έχει σχεδιάσει η Εταιρεία μας και θα τους δοθούν δωρεάν
  • Να είναι σε θέση να αξιοποιούν Tablets / Smartphones για όλες τις Λειτουργίες της Επιχείρησης
  • Να ενημερωθούν για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγχρονισμού και τους πιο Ασφαλείς τρόπους Διακίνησης Αρχείων, ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά από οποιοδήποτε σημείο και από οποιοδήποτε Μέσο
  • Να εξασφαλίσουν μία ομαλή ροή στην εργασία των συνεργατών που εργάζονται με τηλεργασία σε διάφορα Γεωγραφικά σημεία
  • Να ξεναγηθούν στις σημαντικότερες εφαρμογές (αρκετές διατίθενται δωρεάν) που αυξάνουν με εντυπωσιακό τρόπο την Παραγωγικότητα
  • Να εφαρμόσουν με σχετικό Case Study την μεθοδολογία David Allen για θεαματική Βελτίωση στη Διαχείριση του Χρόνου και στη Βελτίωση της Παραγωγικότητας

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «Paperless Office»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Για καθημερινή Εφαρμογή στο γραφείο δίνονται:
    • Εργαλείο Προγραμματισμού και Παρακολούθησης Έργων
    • Εργαλείο Βελτίωσης της Διαχείρισης Χρόνου
    • Εργαλείο ABC Analysis
    • Εργαλείο Time Matrix του Stephen Covey
    • Εργαλείο Επίλυσης Προβλημάτων
    • Εργαλείο Λήψης Αποφάσεων
    • Εργαλείο Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Live Online Training
Έναρξη: 07/12/2022 9:30 πμ
Λήξη: 08/12/2022 3:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€ 535,5) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €120 Πληρωτέο Ποσό: €330 (+ Φ.Π.Α. €85,5)
Κόστος Συμμετοχής 450 €

Το ανωτέρω ποσό διαμορφώθηκε κατόπιν έκπτωσης 25% λόγω συμμετοχή σε online σεμινάριο.

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€ 535,5) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €120 Πληρωτέο Ποσό: €330 (+ Φ.Π.Α. €85,5)
Κόστος Συμμετοχής 450 €

Το ανωτέρω ποσό διαμορφώθηκε κατόπιν έκπτωσης 25% λόγω συμμετοχή σε online σεμινάριο.

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο