Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Η ύπαρξη μετρήσιμων Στόχων και ο απολογισμός συμβάλλει τεκμηριωμένα στη βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας και της Κερδοφορίας.

Στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζονται τα βήματα κατάρτισης ενός αξιόπιστου Προϋπολογισμού, που περιλαμβάνουν: Τη στοχοθέτηση των Πωλήσεων με τη χρήση μοντέλων Πρόβλεψης, τον Οικονομικό Σχεδιασμό προκειμένου η Επιχείρηση να έχει το απαιτούμενο για την ανάπτυξη της Κεφάλαιο Κίνησης και την εκτίμηση των Εξόδων παράλληλα με τον σχεδιασμό μείωσης Κόστους, με χρήση Εργαλείων και Τεχνικών όπως η Value Analysis, το Ολικό Κόστος Προμηθειών και Σύγχρονα Εργαλεία Αριστοποίησης των Αποθεμάτων.

Οι συμμετέχοντες, Οικονομικά αλλά και μη Οικονομικά Στελέχη, θα έχουν στη διάθεση τους όλες τις απαιτούμενες Φόρμες και Εργαλεία - κατάλληλα παραμετροποιημένων για να μπορούν να συμπεριλάβουν δεδομένα της προβλεπόμενης Οικονομικής Ύφεσης και των Κυβερνητικών μέτρων - ξεκινώντας από τα Μοντέλα Πρόβλεψης Πωλήσεων, ώστε με την καθοδήγηση του Εισηγητή να συντάξουν βήμα βήμα τον Προϋπολογισμό, των Εσόδων και Εξόδων, για όλες τις Λειτουργίες της Επιχείρησης και τον Ταμειακό της Πρόγραμματισμό με βάση δεδομένο σενάριο Case Study.

Χρησιμοποιώντας μια Ολοκληρωμένη Εφαρμογή σε Excel που συνδέει αυτόματα όλες τις φόρμες Εσόδων – Εξόδων με τον τρόπο Πληρωμής ανά Κατηγορία και Τμήμα, προκύπτει αφ' ενός ο Προϋπολογισμός ανά Τμήμα, αφ´ ετέρου ο Συνολικός Ταμειακός Προγραμματισμός της Επιχείρησης.

Σημαντική προστιθέμενη αξία στο Σεμινάριο αυτό, είναι ότι συνδυάζεται με τη μεθοδολογία μείωσης Κόστους και με Εργαλεία για τη Βελτίωση των προβλέψεων. Επομένως, η αξιοποίηση ενός τέτοιου Συστήματος Budgeting, συμβάλλει σημαντικά στην Ανάπτυξη και στην Ανταγωνιστικότητα της Επιχείρησης.

Επίσης, θα δοθεί σε Excel και σε Power ΒΙ, ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών και Δεικτών για την παρακολούθηση των αποκλίσεων από τον Προϋπολογισμό και Εργαλεία για τον σχεδιασμό και παρακολούθηση Δράσεων βελτίωσης. Ενδεικτικό παράδειγμα χρήσης του BI μπορείτε να δείτε εδώ.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.


Duration

16-02-2021

Ενότητες

Ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα όπως ακριβώς παρουσιάζονται στο γράφημα (πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος):

Βήμα 1.
Παρουσιάζονται Εργαλεία για την ανάλυση της Αγοράς και τη σύγκριση με τον Ανταγωνισμό, προκειμένου να σχεδιαστούν οι απαραίτητες ενέργειες.

Βήμα 2.
Παρουσίαζεται η μεθοδολογία των Προβλέψεων και αξιολογούνται τα διεθνώς σημαντικότερα μοντέλα Πρόβλεψης. Με τη χρήση των μοντέλων αυτών και τον Σχεδιασμό Ειδικών Δράσεων ολοκληρώνεται η Στοχοθέτηση.

Βήμα 3.
Ακολουθεί ο Οικονομικός Προγραμματισμός, όπου υπολογίζεται το απαιτούμενο Κεφάλαιο Κίνησης και καθορίζονται οι πηγές άντλησής του για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού.

Βήμα 4.
Παρουσιάζονται τα Εργαλεία με τα οποία αποτυπώνονται τα κόστη σε κάθε περιοχή. Μέσω Εφαρμογής σε Εxcel γίνεται σύνδεση αυτών, όπου προκύπτει ο Προϋπολογισμός και στη συνέχεια με κατάλληλα Εργαλεία ο Προγραμματισμός των Ταμειακών Ροών.

Βήμα 5.
Αξιολόγηση Επενδύσεων βάσει Ειδικών Εργαλείων. Σχεδιασμός – Υλοποίηση Δράσεων για την επιτυχή εκτέλεση του Προϋπολογισμού.

Βήμα 6.
Παρουσιάζονται σε μορφή Excel Εργαλεία για ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Απαιτούμενων Αναφορών και Δεικτών. Δίνεται ένα Πρότυπο Σύστημα Reporting με τους βασικούς Δείκτες και Αναφορές.

Βήματα 7 & 8.
Παρουσιάζονται οι Δράσεις για τη συνεχή Βελτίωση, καθώς και τα αποτελέσματα σε Ρευστότητα και σε Ανταγωνισικότητα που επιτυγχάνει η Επιχείρηση μαζί με Εργαλεία Διαχείρισης των Δράσεων.


  • Διευθ. Συμβούλους και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων
  • Γεν. Διευθυντές Επιχειρήσεων και Οργανισμών
  • Οικονομική Διεύθυνση
  • Διευθυντές Διευθύνσεων
  • Στελέχη εμπλεκόμενα στον Σχεδιασμό του Προϋπολογισμος

 

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας στοιχείων για την ανάλυση της Αγοράς, προκειμένου να εκτιμούν με αξιοπιστία τις Πωλήσεις.
  • Θα έχουν στη διάθεση τους σύγχρονα μοντέλα πρόβλεψης ζήτησης για την υποβοήθηση της εκτίμησης εξέλιξης της αγοράς και του ύψους των Πωλήσεων.
  • Θα είναι σε θέση να κτίζουν Προϋπολογισμό Πωλήσεων ανά Προϊόν, Πωλητή και Κανάλι, έτσι ώστε να εντοπίζονται περιοχές αυξημένου Κόστους ή υψηλής Κερδοφορίας και να λαμβάνονται τα απαιτούμενα μέτρα.
  • Θα εφαρμόσουν στις Πρακτικές Ασκήσεις, Εργαλεία Ανάλυσης του Ανταγωνισμού και των Προμηθευτών, προκειμένου να αποφασιστούν στρατηγικές κινήσεις στην Εμπορική τους Πολιτική.
  • Σε κάθε κατηγορία Δαπανών θα εφαρμόσουν εξειδικευμένα Εργαλεία μείωσης Κόστους (ABC Analysis, Προσέγγιση Ολικού Κόστους, Value Analysis, Inventory Optimization κλπ).
  • Θα ασκηθούν στη χρήση Εργαλείων για την Ανάλυση Νεκρού Σημείου, την Ανάλυση Ευαισθησίας, καθώς και τον Ταμειακό Προγραμματισμό και την απαιτούμενη χρηματοδότηση.
  • Θα εξασκηθούν σε Εργαλεία για να σχεδιάζουν και να παρακολουθούν βελτιωτικές Ενέργειες που θα συνοδεύουν τον Προϋπολογισμό.
  • Θα έχουν στην διάθεσή τους ολοκληρωμένο Σύστημα Μηνιαίων Αναφορών και Δεικτών για την παρακολούθηση των αποκλίσεων.

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο “Budgeting” σε ηλεκτρονική μορφή
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα για το σχεδιασμό, την ετοιμασία και την παρακολούθηση των αποκλίσεων του Προϋπολογισμού
  • Μοντέλα Πρόβλεψης Ζήτησης
  • Εργαλεία Ταμειακού Προγραμματισμού (Cash Flow), κατάστασης Ταμειακών Ροών, Πρόβλεψης Ισολογισμού βάσει Προϋπολογισμού, Flexible Budget. Δείτε περισσότερα για τα εργαλεία του σεμιναρίου εδώ.
  • Πρωτότυπη Εφαρμογή σε Excel για τον υπολογισμό του Κεφαλαίου Κίνησης που είναι απαραίτητο για τον Οικονομικό Σχεδιασμό (Financial Planning)
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας & αξιοποίηση των σχετικών Εργαλείων

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Managing Director & Strategy Consultant
Live Online Training
Έναρξη: 16/02/2021 9:30 πμ
Λήξη: 16/02/2021 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Επιδότηση

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 05-02-2021

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Skip to content