Περιγραφή

Οι ψηφιακές τεχνολογίες και το διαδίκτυο δημιουργούν αλλαγές με πολύ μεγάλες ταχύτητες, οι οποίες επηρεάζουν τις επιχειρήσεις σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα τους και κυρίως στο μέλλον τους και στην προοπτική τους. Μερικές φορές όμως οι επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να διαγνώσουν έγκαιρα την επίδραση αυτών των αλλαγών στο Marketing και την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών τους και να προσαρμοσθούν ανάλογα. Δεν είναι σε θέση δηλαδή να αντιληφθούν τις ευκαιρίες που δημιουργούν οι αλλαγές αυτές και τις διαπιστώνουν αργότερα, αλλά πλέον ως κινδύνους. Για να μπορέσουν να αδράξουν των ευκαιριών του διαδικτύου, θα πρέπει να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις του λεγόμενου Digital: From the sidelines to center stage, να εντάξουν δηλαδή τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου και το Digital Marketing σαν μια κεντρική λειτουργία της επιχείρησης και όχι σαν ένα βοηθητικό μέσο. Για να το επιτύχουν αυτό θα πρέπει να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη μεθοδολογία, η οποία και αποτελεί τον κορμό του πρώτου (Α) μέρους του σεμιναρίου. Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστεί το πως πρέπει να δράσουν στρατηγικά για να ενσωματώσουν έγκαιρα τα διαθέσιμα μέσα και να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες, ώστε να αναπτύξουν τη σωστή Στρατηγική στον Ψηφιακό κόσμο. Στο δεύτερο (Β) μέρος αναλύονται οι δυνατότητες των καναλιών του Digital Marketing και το πώς μετριέται η αποτελεσματικότητά τους, ώστε να επιλέγεται ένα μείγμα προώθησης με το οποίο επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση.

Ενότητες

Α. DIGITAL: FROM THE SIDELINES TO CENTER STAGE

  • Η εξέλιξη των ψηφιακών μέσων
  • Η ταχύτητα των ψηφιακών αλλαγών και οι επιδράσεις στις επιχειρήσεις
  • Τα ψηφιακά μέσα στο κέντρο της στρατηγικής των επιχειρήσεων
  • Περιπτώσεις θετικών και αρνητικών επιδράσεων των ψηφιακών αλλαγών
  • Μοντέλα και μεθοδολογίες ψηφιακής μετάβασης των επιχειρήσεων
  • Δημιουργώντας την επιτυχημένη επιχείρηση στην ψηφιακή εποχή
  • Τα κρίσιμα σημεία της ψηφιακής μετάβασης

Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ DIGITAL MARKETING

  • Google Adwords (Remarketing, Display, Search)
  • Facebook, Linkedin Διαφημίσεις
  • Email Marketing
  • Νέες τάσεις – άλλα κανάλια προώθησης
  • Μέτρηση Αποδοτικότητας
  • Επιλογή μείγματος προώθησης για B2B, B2C
  • Παραδείγματα από επιτυχημένες και αποτυχημένες καμπάνιες
  • Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας

  • Ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων που έχουν την ευθύνη αποφάσεων στρατηγικής και επιχειρηματικών & οργανωτικών αλλαγών ή ενσωμάτωσης και αξιοποίησης των τεχνολογικών εξελίξεων
  • Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων που έχουν την ευθύνη για την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησής τους
  • Ανώτερα και ανώτατα Στελέχη άλλων Διευθύνσεων που έχουν την ευθύνη της επιλογής του μείγματος Προώθησης της Επιχείρησής τους

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου & Case Studies
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Live Online Training
Date: 2021
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies