Περιγραφή
Το σεμινάριο αυτό εστιάζεται στην αποδοτικότερη οργάνωση των προμηθειών, στη μείωση του κόστους και στη βελτίωση της αξιολόγησης Προμηθευτών Υπηρεσιών και Προϊόντων. Με απλά και κατανοητά παραδείγματα παρουσιάζονται σύγχρονες μεθοδολογίες, όπως: η 'Προσέγγιση Ολικού Κόστους', η 'Ανάλυση Αξίας', η μέτρηση της 'Ποιοτικής Αξιοπιστίας', η 'Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης' των προμηθευτών καθώς και το αποδοτικό Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, μέσω κατάλληλων δεικτών και σύγχρονων εργαλείων.Ενότητες
1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:
- Σύγχρονες Στρατηγικές Αγορών
- Διαδικασία αγορών – Κρίσιμα Σημεία
- Έρευνα Αγοράς
- Global Sourcing
- Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
- Προγραμματισμός Αγορών
- Οργανωτική δομή Προμηθειών
2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ:
- Κρίσιμα σημεία που πρέπει να περιλαμβάνει κάθε σύμβαση
- Κρίσιμα σημεία μιας Διεθνούς Σύμβασης
- Η Διαχείριση των Claims
- Η Διαχείριση των Συμβάσεων Έργων
3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ:
- Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
- Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
- Κόστος απόκτησης – Κόστος Κύκλου ζωής
- Επιλογή αγοράς ή Leasing
- Κρίσιμα σημεία για τη μείωση κόστους προμηθειών
- Διαχείριση Χρηματιστηριακών Υλικών
4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ:
- Διαδικασία αξιολόγησης
- Check Lists Αξιολόγησης προμηθευτών διάφορων κατηγοριών
- Αξιολόγηση προσφορών βάσει του μοντέλου Ολικού Κόστους
5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ:
- ‘Αριστη Ποσότητα Παραγγελίας
- Ύψος Αποθέματος Ασφαλείας
- Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων
- Σύστημα Προβλέψεων
- Σημείο Αναπαραγγελίας, MRP
- Ομαδοποίηση παραγγελιών
6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ:
- Προετοιμασία
- Συνήθη σφάλματα
- Μεθοδολογία BATNA, win to win
- Κλείσιμο συμφωνίας
7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:
- Financial – Operational Audit Προμηθειών
- Audit Προμηθειών
- Δείκτες Ποιότητας και Αποδοτικότητας
- Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα
- Σχέση τμήματος προμηθειών με προμηθευτές
- Στη Γενική Διεύθυνση
- Σε Στελέχη Προμηθειών
- Σε Στελέχη Logistics
- Στον Υπεύθυνο Προσωπικού
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αποδοτικότητα του συστήματος προμηθειών και να κάνουν χρήση σύγχρονων εργαλείων, προκειμένου να επιτύχουν μείωση του κόστους και επιλογή αξιόπιστων προμηθευτών.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
-
Εγχειρίδιο «Οργάνωση & Βελτίωση Προμηθειών»
-
Ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού Ολικού Κόστους προμήθειας
-
Λογισμικό σε Excel για αξιολόγηση εκπτώσεων, ABC ανάλυση & αξιολόγηση προμηθευτών
-
Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου
-
Εφαρμογή σύνδεσης Έργων με Προμήθειες Υλικών και Υπηρεσιών και Διαχείρισης Cash Flow
-
Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας («On-line Σύμβουλοι»)
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
Managing Director & Strategy Consultant
Γεώργιος Βάβουλας
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 22000, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.Live Online Training
Date: 2021Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
04/12/2024
Retail Sales Excellence
- Live Online Training:
05/12/2024
ISO 17025 - Οργανωση και Τεχνικη Επαρκεια Εργαστηριων
- Live Online Training:
05/12/2024
Διαχειριση Ευρωπαικων Προγραμματων
- Live Online Training:
10/12/2024
Κοστολογηση Βιομηχανικου Προιοντος
- Live Online Training:
11/12/2024
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
- Live Online Training:
12/12/2024
Αξιολογηση Αποδοσης Προσωπικου
- Live Online Training:
13/12/2024
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
13/12/2024
Stress Management
- Live Online Training:
16/12/2024
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
- Live Online Training:
16/12/2024