Περιγραφή

Ανάμεσα στα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα στελέχη είναι η έλλειψη χρόνου και η δυσκολία διαχείρισης των πληροφοριών, που ορισμένες φορές έχουν ως συνέπεια τη μειωμένη αποτελεσματικότητα στις καθημερινές λειτουργίες και ιδιαίτερα στην ποιότητα συνεργασίας με πελάτες, συνεργάτες και συναδέλφους.

Το σεμινάριο αυτό αποτελεί ανεκτίμητο βοήθημα για όλων των επιπέδων τα Στελέχη μέχρι και το Γενικό Διευθυντή, καθώς παρουσιάζει τις πρακτικές και τα βασικά εργαλεία οργάνωσης και αυτοματοποίησης των λειτουργιών του γραφείου, με σκοπό τη γρήγορη και αποτελεσματική διεκπεραίωση όλων των δραστηριοτήτων τους, με άμεσα αποτελέσματα:
  • Τη βελτίωση της αποδοτικότητας
  • Τη μείωση του «χαμένου» - αντιπαραγωγικού χρόνου

Ενότητες

 

  • Τα 10 πιο κοινά λάθη στην καθημερινή εργασία
  • Paperless Office
  • Ηλεκτρονική διαχείριση συσκέψεων
  • Διαχείριση εκκρεμοτήτων – εργασιών
  • Ηλεκτρονική διαχείριση προβλημάτων
  • Ηλεκτρονική διαχείριση πληροφοριών
  • Διαχείριση εγγράφων
  • Ηλεκτρονική διαχείριση Fax
  • Μαζική αποστολή Fax – Email
  • Μετατροπή εικόνας σε κείμενο – Scanner/ OCR/ PDF
  • Αντίγραφα ασφαλείας – Backup
  • Ανάκτηση διαγραμμένων αρχείων
  • Προστασία από ιούς
  • Κλείδωμα αρχείων και εγγράφων
  • Ενοποίηση ηλεκτρονικών μέσων PC/Mobile/TV κλπ.
  • Τηλεδιάσκεψη με απλά μέσα
  • Βασικές έννοιες και λειτουργία του MS Outlook
  • Βασικές χρήσιμες εφαρμογές του Word
  • Δημιουργία/ Τροποποίηση κειμένου – Styles
  • Παρακολούθηση αλλαγών σε ένα έγγραφο
  • Ανάκτηση προβληματικών/ χαμένων εγγράφων
  • Βασικές χρήσιμες εφαρμογές του Excel
  • Μορφοποίηση κελιών του Excel υπό συνθήκες
  • Καθορισμός και εφαρμογή φίλτρων Excel
  • Διασφάλιση αποφυγής λαθών στο Excel
  • Δημιουργία γραφημάτων και αναφορών
  • Βασικές χρήσιμες εφαρμογές του PowerPoint
  • Εργασία με διαφάνειες
  • Δημιουργία μιας παρουσίασης πολυμέσων
  • Βασικές χρήσιμες εφαρμογές της Access
  • Δομή τυπικής Βάσης Δεδομένων
  • Δημιουργία Πινάκων / Εισαγωγή δεδομένων

 

Υπεύθυνη Επικοινωνίας : Ελένη Φλουρή

 


  • Σε διευθυντές των διαφόρων τομέων που θα ασχοληθούν με την οργάνωση ενός σύγχρονου και αποδοτικού γραφείου
  • Με δεδομένο ότι η μη αποδοτική λειτουργία του γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την γραμματεία αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσία απαραίτητο σε όλα τα στελέχη

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

-Εγχειρίδιο «Εργαλεία Οργάνωσης Γραφείου» & Case Studies με λύσεις (σε έντυπη μορφή)
-Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου 
σε ηλεκτρονική μορφή
-Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας


Γεώργιος Βάβουλας

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 22000, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Live Online Training
Date: 2022
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies