Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad - Δωρεάν iPad Mini - Αθήνα
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Σεμινάρια > Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad - Δωρεάν iPad Mini - Αθήνα
Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad - Δωρεάν iPad Mini - Αθήνα

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που παρέχονται από την σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και τη μακρά τεχνογνωσία της εταιρείας μας στην αξιοποίησή της με σκοπό να ασκούν τη Διοίκηση της επιχείρησης ή των καθηκόντων τους ως στελέχη, μέσω του iPad (και άλλων tablets) αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγικότητά τους.

Όχι μόνο η διαχείριση της καθημερινότητας (emails, έγγραφα, εκκρεμότητες, meetings) αλλά και η διαχείριση των επιχειρησιακών Στόχων, Έργων και Διαδικασιών μπορεί να γίνει μέσω του iPad / Tablet.

Επίσης, παρουσιάζονται Εργαλεία που έχει αναπτύξει η εταιρεία μας και εφαρμογές σε Tablet / Smartphone για την υλοποίηση όλων των παραπάνω και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των Στελεχών, που αυξάνουν θεαματικά την παραγωγικότητα τους.

Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί δωρεάν ένα iPad Mini, με δυνατότητα αλλαγής με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.

Κόστος Συμμετοχής
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 585 Ευρώ, ενώ χωρίς την παροχή του iPad mini η τιμή διαμορφώνεται στα 380 Ευρώ.
Δήλωση Συμμετοχής με παροχή iPad (585 Ευρώ)
Δήλωση Συμμετοχής χωρίς παροχή iPad (380 Ευρώ)

Για το σεμινάριο αυτό δεν ισχύουν οι προβλεπόμενες εκπτώσεις, δεύτερης και τρίτης συμμετοχής.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

Πώς θα ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Tablet μπορούν να εκτοξεύσουν την παραγωγικότητά τους αφού θα είναι σε θέση:

  1. Να αναθέτουν εργασίες ανά πάσα στιγμή με σχόλια και να τις λαμβάνει αμέσως ο υπεύθυνος. Έτσι υπάρχει μια ολοκληρωμένη διαχείριση μέχρι να κλείσει η ανάθεση, χωρίς να χάνεται στον κυκεώνα των emails.
  2. Έχοντας on line τα ηλεκτρονικά ημερολόγια να γνωρίζουν οι συνεργάτες τους πού βρίσκονται για καλύτερο συντονισμό της συνεργασίας τους.
  3. Να παρακολουθούν σε ποιά φάση βρίσκονται τα Έργα που εμπλέκονται.
  4. Να έχουν συστηματική παρακολούθηση των νέων ευκαιριών συνεργασίας που έχουν προκύψει.
  5. Να έχουν διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή κάθε είδους αναφορές της επιχείρησης.
  6. Να έχουν ξεκάθαρη εικόνα για τις εκκρεμότητες που δεν έχουν κλείσει και έτσι να αξιοποιούν νεκρούς χρόνους αναμονής (π.χ. σε αεροδρόμια) για ελέγχους και εργασίες που θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους.
  7. Να γνωρίζουν τα αποθέματα τη στιγμή της επαφής με τον Πελάτη.
  8. Να έχουν την εικόνα της συμπεριφοράς του Πελάτη διαχρονικά.
  9. Να έχουν την εικόνα των πωλήσεων του πελάτη, ώστε για παράδειγμα σε κωδικούς που έχουν μεγάλη απήχηση στην αγορά και περιορισμένη σε εκείνον να τους παρακινεί να τις προωθήσουν.
  10. Να προγραμματίζουν και να παρακολουθούν τις εργασίες και τα ραντεβού του Προϊσταμένου τους (για γραμματείς).
Ενότητες Σεμιναρίου

Α. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  • Η έννοια της Παραγωγικότητας, η μέτρηση και η βελτίωση της
  • Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές). Διαδικασίες – Εφαρμογές και Εργαλεία
  • Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου
  • Πώς γίνεται ο Διαχωρισμός: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση - Υλοποίηση - Επανεξέταση στο μέλλον - Καθορισμός επόμενου βήματος (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
  • Ο καθορισμός προτεραιοτήτων και ο δομημενος τρόπος Επίλυσης Προβλημάτων
  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές για τον Εβδομαδιαίο - Ημερήσιο Προγραμματισμό (Σύστημα Covey)
  • Σύστημα Αναφορών - Έλεγχος - Βελτιώσεις
  • Η σύνθεση όλων των ανωτέρω σε Ενιαίο Σύστημα

Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ

  • Η Διαχείριση του stress: Πώς εντοπίζονται τα αίτια και πώς θεραπεύονται
  • Πρακτικές Ασκήσεις Απαλλαγής από το Stress
  • H Φιλοσοφία Win – Win και η Διαχείριση των Συγκρούσεων
  • Πώς αντιμετωπίζεται η αναβλητικότητα
  • Πως γίνεται η ανάθεση Εργασιών και πως παρακολουθείται
  • Πώς αντιμετωπίζεται η σπατάλη του Χρόνου
  • Αυτοαξιολόγηση και Βελτίωση στην κατανομή του Εργασιακού Χρόνου
  • Πώς το Coaching συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της Παραγωγικότητας και την απαλλαγή από το stress
  • Η Επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά
  • Η αναζήτηση του ριζικού αιτίου των προβλημάτων, συντελεί στην αυξημένη Παραγωγικότητα

Γ. Η ΧΡΗΣΗ TABLET - ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

  • Οι 20 σημαντικότερες Εφαρμογές
  • Πρόσβαση στα αρχεία σας από παντού
  • Διαχείριση Αναθέσεων – Εκκρεμοτήτων
  • Διαχωρισμός σε Επείγοντα - Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα - Σημαντικά Μη Επείγοντα
  • Διαχείριση Στόχων & Έργων
  • Διαχείριση Δραστηριοτήτων - Διεργασιών
  • Παρουσίαση Προϊόντων
  • Διαχείριση Παραγγελιών
  • Προϋπολογισμός & Αναφορές
  • Διαχείριση Ευκαιριών
  • Διαχείριση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Επαφών
  • Διαχείριση e-mails
  • Διαχείριση Σημειώσεων
Εισηγητές Σεμιναρίου
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε πληθώρα Έργων Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία στην Ανάπτυξη Συστημάτων Οργάνωσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού.Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting και του Reporting τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού και Βελτίωσης Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών του Ιδιωτικού και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, συμπεριλαμβανομένων Συστημάτων Ασφάλειας Πληροφοριών, Προσωπικών Δεδομένων, Συστημάτων Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Συστημάτων Διαχείρισης Ανρθώπιων Πόρων, κ.ά. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO) με μεγάλη εμπειρία σε επιθεωρήσεις Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης. Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και για την οργάνωση της AQS σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO).
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 2017

Ώρες Διεξαγωγής: -

Πόλη Διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ

Τοποθεσία Διεξαγωγής:
Περιγραφή Υλικού
  • Το Εγχειρίδιο 'Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad'
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία Προϋπολογισμού, Cash Flow και Management Reporting
  • iPad Mini 16Gb (προαιρετικά)
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη των λειτουργιών του iPad και σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ:

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ     
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων