![]() |
Design of Experiments - Αθήνα Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται στα Στελέχη Marketing, R&D, Παραγωγής, Ποιοτικού Ελέγχου και Διασφάλισης Ποιότητας. Δίνει απαντήσεις σε πολύ κρίσιμα ζητήματα της Επιχείρησης όπως:
Η κλασική μεθοδολογία απαιτεί ένα μεγάλο πλήθος Δοκιμών προκειμένου να προσδιοριστούν οι άριστες συνθήκες Λειτουργίας μιας παραγωγικής Διαδικασίας. Με τη μεθοδολογία DοE, τα Στελέχη μιας επιχείρησης μπορούν να εντοπίσουν τις άριστες τιμές Μεταβλητών που επηρεάζουν την Παραγωγή με ελάχιστες Δοκιμές, προκειμένου να βελτιώσουν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Εάν, για παράδειγμα, πρέπει να ελεγχθούν 15 παράγοντες σε δύο διαφορετικά επίπεδα τιμών του καθενός, για να βρεθούν οι συνθήκες που μας δίνουν το άριστο αποτέλεσμα, θα απαιτούντο 2 υψωμένο εις τη 15η δύναμη, δηλαδή περίπου 33.000 μετρήσεις, ενώ με τη μεθοδολογία Fractional Design χρειάζονται μόνο 16. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνουμε θεαματική Μείωση του Κόστους και των απαιτούμενων χρόνων ολοκλήρωσης των Δοκιμών, προκειμένου να καθοριστεί ο συνδυασμός των τιμών των παραμέτρων που δίνει το άριστο αποτέλεσμα της Ποιότητας. Το σεμινάριο είναι προσανατολισμένο σε Πρακτικές Εφαρμογές και λιγότερο σε Μαθηματικές Αναλύσεις, ώστε οι συμμετέχοντες να μπορούν να κάνουν άμεση Εφαρμογή, υποστηριζόμενη από την 12μηνη υποστήριξη που παρέχεται Δωρεάν στους Συμμετέχοντες από τους Συμβούλους της εταιρείας μας. |
|
|
![]() ![]() |