Enterprise Risk Management - Αθήνα
|
Ένα επιτυχημένο σύστημα Διαχείρισης Κινδύνων (ERM) μπορεί να ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα εμφάνισης ή τις επιπτώσεις των Κινδύνων και να αποφέρει Οφέλη που σχετίζονται με καλύτερες Αποφάσεις, επιτυχημένη αντιμετώπιση Αλλαγών, ιεράρχηση Δράσεων, αυξημένη λειτουργική Αποδοτικότητα και αποφυγή πτώχευσης και συναφών δυσμενών εξελίξεων. Λόγω της δυναμικής των Δράσεων βελτίωσης το τελικό αποτέλεσμα είναι δυνατόν όχι μόνο να αποσοβήσει τους Κινδύνους, αλλά να βάλει την Εταιρεία σε νέα τροχιά Εξυγίανσης και Ανάπτυξης με μειωμένο Κόστος Κεφαλαίου, αυξημένα Έσοδα, βελτίωση Επιχειρηματικών Σχέσεων (πελατών, υπαλλήλων, συνεργατών), πιο ακριβείς Χρηματοοικονομικές Αναφορές, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιωμένη εικόνα στην αγορά και στην περίπτωση των Δημόσιων Οργανισμών, ενισχυμένη πολιτική αποτελεσματικότητα και υποστήριξη της κοινωνίας. Το καινοτόμο αυτό Σεμινάριο, είναι προσαρμοσμένο στην Πρακτική Ανάλυση και Διαχείριση Κινδύνων σε όλους τους τομείς της Επιχείρησης και επιπλέον στη μετατροπή των Κινδύνων σε ευκαιρίες Ανάπτυξης και Βελτίωσης της Επιχείρησης. Αξιοποιούνται Εργαλεία όπως, Χρηματοοικονομικοί Δείκτες, Χρηματοροές, Δείκτες Αποτίμησης Πολιτικής Σταθερότητας της χώρας δραστηριοποίησης, Key Risk Indicators (KRIs), Εργαλεία ISO 31000, ISO 31010, "COSO Framework".
Τέλος, όλα αυτά εντάσσονται στη διασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειας και θα αποτελέσουν τα δομικά στοιχεία Εφαρμογής ενός Business Continuity Plan υψηλού επιπέδου Ποιότητας, σύμφωνα και με το πρότυπο ISO 22301 μέσω ενός Workshop που θα επεξεργαστούμε μαζί με τους συμμετέχοντες. |
Ενότητες του Σεμιναρίου
|
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ENTERPRISE RISK MANAGEMENT (ERM)
Β. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ
Γ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΡΙΣΚΟΥ ΚΑΤΑ ISO 31010
Δ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ – ISO 22301
Ε. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ, ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
ΣΤ. BUSINESS CONTINUITY PLAN - ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ (MONITORING) ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ
Ζ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AQS
|
Σε ποιους απευθύνεται
|
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση Κινδύνων και Επιχειρησιακής Συνέχειας, σε Υπευθύνους Συστημάτων, Υπευθύνους Ασφάλειας, Υπευθύνους Οικονομικών, σε Εσωτερικούς Επιθεωρητές και γενικά σε κάθε Στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις σύγχρονες Πρακτικές και Μεθοδολογίες Διαχείρισης Κινδύνων και Επιχειρησιακής Συνέχειας. |
Πώς θα ωφεληθούν οι Συμμετέχοντες
|
Στα πλαίσια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν:
|
Εισηγητές Σεμιναρίου
|
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
|
Ο κ. Μιχαήλ Θεοφίλου είναι Αεροναυπηγός Μηχανικός απόφοιτος του Τμήματος Μηχανικών της Σχολής Ικάρων και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc από το Cranfield Institute of Technology της Μ. Βρετανίας καθώς και Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός από το Πανεπιστήμιο Πατρών και μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Προέρχεται από τις τάξεις της Πολεμικής Αεροπορίας όπου υπηρέτησε σε πληθώρα παραγωγικών, διοικητικών και επιτελικών θέσεων και καθηκόντων στον τομέα της Συντήρησης και Υποστήριξης των αεροσκαφών, αποκτήσας επιστημονικές γνώσεις και εμπειρίες στον Τεχνολογικό, Ερευνητικό και Διοικητικό τομέα ενός ιδιαίτερα απαιτητικού χώρου, όπου η διαθεσιμότητα, ποιότητα, ασφάλεια των μέσων και το κόστος / αποτελεσματικότητα των οργανωτικών σχημάτων και των καθημερινών επιλογών και αποφάσεων ήταν ο πυρήνας της διαχρονικής ενασχόλησής του.
Από το 2009 είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων επί θεμάτων Οργάνωσης Παραγωγής, Μείωσης Κόστους, Στατιστικού Ελέγχου Διεργασιών, Μέτρησης Αβεβαιότητας και Εκτίμησης Επικινδυνότητας, καθώς και για την Εγκατάσταση Συστημάτων Ελέγχου Ποιότητας Επιχειρήσεων. Επίσης, διαθέτει σημαντική εμπειρία στη Διαχείριση Έργων, στη Σύνταξη, Υποβολή και Παρακολούθηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ ιδιωτικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Δημοσίου.
|
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
|
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 2019 Ώρες Διεξαγωγής: - Πόλη Διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ Τοποθεσία Διεξαγωγής: |
Περιγραφή Υλικού
|
|
Επιδότηση Σεμιναρίου
|
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Πατήστε προσθήκη στο καλάθι για να παραγείλετε το επιθυμητό υλικό σεμιναρίου.
Παραγγελία Υλικού Σεμιναρίου
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |