Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ BRAND

Τα δυνατά Brands, που εξασφαλίζουν στις επιχειρήσεις μακροχρόνια κερδοφορία και ανάπτυξη, δεν κτίζονται τυχαία. Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού. Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία. Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία Κτισίματος και Ενίσχυσης των Brands. Παρουσιάζονται όλες οι απαιτούμενες δράσεις και εξετάζονται τα κριτήρια Επιτυχίας και οι διεθνώς αναγνωρισμένες καλές πρακτικές για την υλοποίησή τους.

Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε καναλιού διανομής. Οι στρατηγικές κατηγορίας, η εταιρική διαπραγματευτική θέση για την κάθε κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding. Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies, επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να ενισχύσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.

Ενότητες

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

  1. Η έννοια και η αξία του Branding
  2. Marketing – Advertising – Branding
  3. Συνήθη λάθη στο Brand Building και πώς αντιμετωπίζονται
  4. Περιουσία και ανταγωνιστική τοποθέτηση Brand (Brand Equity & Positioning)
  5. Γνώση, αναγνωρισιμότητα και εικόνα brand (knowledge, awareness and brand image)
  6. Τα 14 κρίσιμα σημεία στο κτίσιμο του Brand
  7. Εργαλεία παρακολούθησης του Brand Building Project

B. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ BRAND

  1. Αγορά – στόχος και ανάλυση ανταγωνιστικής τοποθέτησης
  2. Οδηγός ανταγωνιστικής τοποθέτησης του προϊόντος
  3. Στρατηγική πιστότητας και Brand Value Chain
  4. Μέτρηση απόδοσης του Brand – Δείκτες

Γ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND

  1. Ανάπτυξη μέσω direct, ιδιόκτητων σημείων πώλησης ή/και franchising
  2. Στρατηγικές Αλυσίδων λιανικής, Εμπορίου και σημείων μικρής λιανικής
  3. Στρατηγικές private label
  4. Στρατηγικές Κατηγορίας ανά κανάλι (Category Management)

Δ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ MARKETING ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ BRAND

  1. Ευθυγράμμιση στρατηγικών brands με στρατηγικές καναλιών
  2. Στρατηγικές για στοιχεία brand (elements) (Επωνυμία, Χρώμα, Logo, Σχήμα, Μήνυμα)
  3. Στρατηγικές ποιότητας και στρατηγικές τιμολόγησης
  4. Στρατηγικές Επικοινωνίας και Προώθησης
  5. Πρόγραμμα Marketing για κτίσιμο και διατήρηση αξίας brand (brand equity)
  6. Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων Στρατηγικών Brand
  7. Υπόδειγμα Project: “Το κτίσιμο και η ενίσχυση του Brand Εταιρείας XYZ”

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και σε Στελέχη που έχουν την ευθύνη σχεδιασμού και ανάπτυξης Branding, αλλά και του καθορισμού βήμα προς βήμα των δράσεων που θα οδηγήσουν στην διαμόρφωση του Brand.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία:

  • Να σχεδιάσουν βήμα προς βήμα ένα αποδοτικό πλάνο για το κτίσιμο του Brand, ώστε να προκύψουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
  • Να προσδιορίσουν συγκεκριμένες περιοχές βελτίωσης της δικής τους στρατηγικής
  • Να γνωρίσουν το πως να αξιοποιούν τα κανάλια διανομής και τις στρατηγικές τους στην ανάπτυξη των brands που διαχειρίζονται
  • Να ευθυγραμμίσουν τις στρατηγικές branding με τις στρατηγικές κατηγορίας και τη διαπραγματευτική δύναμη μέσα στην κατηγορία
  • Να αναπτύξουν τις κατάλληλες πολιτικές Τιμολόγησης
  • Να εκτιμήσουν τις επιπτώσεις στο Brand των private label
  • Στα πλαίσια της Πολιτικής μας για υποστήριξη των συμμετεχόντων μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου επί ένα έτος, μπορείτε να μας αποστείλετε το δικό σας πλάνο ανάπτυξης και βελτίωσης Brand ώστε να το αξιολογήσουμε και να προτείνουμε βελτιώσεις

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  •  Σημειώσεις του σεμιναρίου “Το Κτίσιμο & η Ενίσχυση του Brand”
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου
  •  Βεβαίωση Παρακολούθησης
  •  Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Απόστολος Αξαρλής

Απόστολος Αξαρλής

Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία. Oικονομολόγος με μεγάλη πρακτική εμπειρία σε θέματα Εσωτερικού Ελέγχου και Management Reporting. Πτυχιούχος Ανωτάτης Σχολής Οικονομικών & Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει συνεργαστεί με μεγάλες Επιχειρήσεις σε θέματα Οικονομικής Διαχείρισης και διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.

Live Online Training
Έναρξη: 23/06/2022 9:30 πμ
Λήξη: 23/06/2022 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία APTraining και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Επιδότηση

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 17-06-2022

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία APTraining και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο