Περιγραφή
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ BRAND
Τα δυνατά Brands, που εξασφαλίζουν στις επιχειρήσεις μακροχρόνια κερδοφορία και ανάπτυξη, δεν κτίζονται τυχαία. Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού. Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία. Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία Κτισίματος και Ενίσχυσης των Brands. Παρουσιάζονται όλες οι απαιτούμενες δράσεις και εξετάζονται τα κριτήρια Επιτυχίας και οι διεθνώς αναγνωρισμένες καλές πρακτικές για την υλοποίησή τους.
Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε καναλιού διανομής. Οι στρατηγικές κατηγορίας, η εταιρική διαπραγματευτική θέση για την κάθε κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding. Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies, επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να ενισχύσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.Ενότητες
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
- Η έννοια και η αξία του Branding
- Marketing – Advertising – Branding
- Συνήθη λάθη στο Brand Building και πώς αντιμετωπίζονται
- Περιουσία και ανταγωνιστική τοποθέτηση Brand (Brand Equity & Positioning)
- Γνώση, αναγνωρισιμότητα και εικόνα brand (knowledge, awareness and brand image)
- Τα 14 κρίσιμα σημεία στο κτίσιμο του Brand
- Εργαλεία παρακολούθησης του Brand Building Project
B. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ BRAND
- Αγορά – στόχος και ανάλυση ανταγωνιστικής τοποθέτησης
- Οδηγός ανταγωνιστικής τοποθέτησης του προϊόντος
- Στρατηγική πιστότητας και Brand Value Chain
- Μέτρηση απόδοσης του Brand – Δείκτες
Γ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ BRAND
- Ανάπτυξη μέσω direct, ιδιόκτητων σημείων πώλησης ή/και franchising
- Στρατηγικές Αλυσίδων λιανικής, Εμπορίου και σημείων μικρής λιανικής
- Στρατηγικές private label
- Στρατηγικές Κατηγορίας ανά κανάλι (Category Management)
Δ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ MARKETING ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ BRAND
- Ευθυγράμμιση στρατηγικών brands με στρατηγικές καναλιών
- Στρατηγικές για στοιχεία brand (elements) (Επωνυμία, Χρώμα, Logo, Σχήμα, Μήνυμα)
- Στρατηγικές ποιότητας και στρατηγικές τιμολόγησης
- Στρατηγικές Επικοινωνίας και Προώθησης
- Πρόγραμμα Marketing για κτίσιμο και διατήρηση αξίας brand (brand equity)
- Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων Στρατηγικών Brand
- Υπόδειγμα Project: “Το κτίσιμο και η ενίσχυση του Brand Εταιρείας XYZ”
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και σε Στελέχη που έχουν την ευθύνη σχεδιασμού και ανάπτυξης Branding, αλλά και του καθορισμού βήμα προς βήμα των δράσεων που θα οδηγήσουν στην διαμόρφωση του Brand.
ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία:
- Να σχεδιάσουν βήμα προς βήμα ένα αποδοτικό πλάνο για το κτίσιμο του Brand, ώστε να προκύψουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
- Να προσδιορίσουν συγκεκριμένες περιοχές βελτίωσης της δικής τους στρατηγικής
- Να γνωρίσουν το πως να αξιοποιούν τα κανάλια διανομής και τις στρατηγικές τους στην ανάπτυξη των brands που διαχειρίζονται
- Να ευθυγραμμίσουν τις στρατηγικές branding με τις στρατηγικές κατηγορίας και τη διαπραγματευτική δύναμη μέσα στην κατηγορία
- Να αναπτύξουν τις κατάλληλες πολιτικές Τιμολόγησης
- Να εκτιμήσουν τις επιπτώσεις στο Brand των private label
- Στα πλαίσια της Πολιτικής μας για υποστήριξη των συμμετεχόντων μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου επί ένα έτος, μπορείτε να μας αποστείλετε το δικό σας πλάνο ανάπτυξης και βελτίωσης Brand ώστε να το αξιολογήσουμε και να προτείνουμε βελτιώσεις
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Σημειώσεις του σεμιναρίου “Το Κτίσιμο & η Ενίσχυση του Brand”
- Παρουσίαση του σεμιναρίου
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
Απόστολος Αξαρλής
Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε Θέματα Management και Πωλήσεων. Πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει εργαστεί σε μεγάλες Επιχειρήσεις ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής, Διευθυντής Χονδρικών και Λιανικών Πωλήσεων και Διευθυντής Αγορών. Διαθέτει 25ετη διδακτική εμπειρία, κατά την οποία, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων.
Live Online Training
Date: 2022Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
04/12/2024
Retail Sales Excellence
- Live Online Training:
05/12/2024
ISO 17025 - Οργανωση και Τεχνικη Επαρκεια Εργαστηριων
- Live Online Training:
05/12/2024
Διαχειριση Ευρωπαικων Προγραμματων
- Live Online Training:
10/12/2024
Κοστολογηση Βιομηχανικου Προιοντος
- Live Online Training:
11/12/2024
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
- Live Online Training:
12/12/2024
Αξιολογηση Αποδοσης Προσωπικου
- Live Online Training:
13/12/2024
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
13/12/2024
Stress Management
- Live Online Training:
16/12/2024
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
- Live Online Training:
16/12/2024