Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

SAP: Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες για τον τρόπο συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων που απαιτεί η ΑΑΔΕ με την χρήση του πληροφοριακού Συστήματος SAP αξιοποιώντας τη λύση που υλοποιεί η AGILE σε συνεργασία με την APT η οποία:

  • Δεν έχει Κόστη Αδειών
  • Δεν απαιτεί Κόστος Συντήρησης
  • Δεν εξαρτάται από τον αριθμό των Συναλλαγών

Έτσι παρέχεται η ευκαιρία για το Οικονομικό Επιτελείο των Εταιρειών να προτείνουν άμεσα λύσεις οι οποίες θα συμβάλλουν σε σημαντική εξοικονόμηση πόρων στις Επιχειρήσεις.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του online σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.


Duration

26-07-2021

Ενότητες

  • Εισαγωγή στα ηλεκτρονικά βιβλία (e-books) της ΑΑΔΕ και συσχέτισή τους με τις λογιστικές εγγραφές του SAP
  • Τρόποι ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων (e-books) με τη χρήση του SAP ERP
  • Λύση SAP στα πλαίσια της Ελληνικοποίησης και Εναλλακτικές λύσεις (με ή χωρίς πάροχο)
  • Σύνδεση του SAP με την πλατφόρμα “Mydata” με παρόχους ή με χρήση προγραμμάτων επικοινωνίας – Η λύση της AGILE
  • Παραλαβή ΜΑΡΚ και Uid στα παραστατικά που αποστέλλονται ή λαμβάνονται
  • Πρότυπες δομές XML επικοινωνίας SAP – ΑΑΔΕ
  • Συσχέτιση των λογιστικών εγγραφών του SAP με τα αντικριζόμενα και μη αντικριζόμενα παραστατικά του αναλυτικού βιβλίου της ΑΑΔΕ
  • Ροή Πληροφοριών και Διαδικασίες ενημέρωσης και συμφωνίας ηλεκτρονικών βιβλίων
  • Προγράμματα, Πίνακες, Παραμετροποίηση αμφίδρομης διαβίβασης των παραστατικών από και προς SAP ERP από και προς ΑΑΔΕ
  • Χειρισμοί και Διαδικασίες – Συγχρονισμός, Επικυρώσεις, Διορθώσεις
  • Συνδέσεις – Συσχετίσεις με τα παραστατικά των Προμηθευτών
  • Παρακολούθηση μη συσχετισμένων εγγραφών
  • Διαχείριση ασυμφωνιών
  • Αναφορές Ελέγχου

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Στελέχη Πληροφορικής και της Οικονομικής Διεύθυνσης Επιχείρησης, που επιθυμούν να γνωρίσουν τον τρόπο ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων της ΑΑΔΕ με τη χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος SAP και τα τεράστια οφέλη που αποκομίζουν από την λύση αυτήν.

 


Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Παρουσίαση του σεμιναρίου

  • Άνευ επιπλέον κόστους συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα ένα έτος πάνω σε θέματα του σεμιναρίου


Δημήτρης Χατζηγιαννάκης

Δημήτρης Χατζηγιαννάκης

Πρώην partner της SAP HELLAS και συγγραφέας των βιβλίων «Επιχειρησιακή Οργάνωση με τη Βοήθεια των Πληροφοριακών Συστημάτων SAP» και «Κοστολόγηση Βιομηχανικού Προϊόντος». Διαθέτει μακρά εμπειρία στην παραμετροποίηση Λογισμικών ERP και MRP II και στη Διεύθυνση Παραγωγής και Συντήρησης Βιομηχανικών Μονάδων.
Live Online Training
Έναρξη: 26/07/2021 9:30 πμ
Λήξη: 26/07/2021 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία APTraining και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Επιδότηση

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 19-07-2021

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία APTraining και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο