Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

Η αποδοτικότητα των Στελεχών Επιχειρήσεων μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά, εφ’ όσον τα Στελέχη, αναπτύξουν ορισμένες βασικές Δεξιότητες, όπως την Ικανότητα να θέτουν προτεραιότητες, την Παρακίνηση των Συνεργατών τους και την Παροχή της αποτελεσματικής Υποστήριξης τους. Έτσι θα επιτύχουν τη Βελτίωση των χαμηλών Επιδόσεων, τη Διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας, καθώς και την Ανάπτυξη της Ικανότητας τους να επιλύουν Προβλήματα, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες και γρήγορες Αποφάσεις, να επικοινωνούν αποτελεσματικά, να διαχειρίζονται το stress και να δημιουργούν περιβάλλον Ενθάρρυνσης, Ανάπτυξης της δημιουργικής Σκέψης και Έμπνευσης των συνεργατών τους.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Ενότητες

  1. Καθορισμός Προτεραιοτήτων
  2. Ημερήσιος / Εβδομαδιαίος Προγραμματισμός – Προγραμματισμός Έργου
  3. Βελτίωση Διαχείρισης Χρόνου και Καθημερινότητας
  4. Λήψη Αποφάσεων και Επίλυση Προβλημάτων
  5. Βελτίωση Επικοινωνίας
  6. Παρακίνηση Συνεργατών
  7. Αποτελεσματική Ανάθεση Εργασιών
  8. Βελτίωση χαμηλών Επιδόσεων Συνεργατών
  9. Αποτελεσματική Διαχείριση του stress
  10. Δημιουργική Σκέψη

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:

Το Σεμινάριο θα στηριχθεί σε εργαστηριακές Μεθόδους εκπαίδευσης, όπως ομαδικές και ατομικές Εργασίες, Ασκήσεις, Ταινίες, Παίγνια, Παιχνίδι Ρόλων, Αυτοδιαγνωστικά Εργαλεία και Οδηγούς Βελτίωσης.


ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Παρακίνησης των Συνεργατών τους και να βελτιώσουν τις χαμηλές Επιδόσεις

  • Βελτιώσουν την Ικανότητα Καθορισμού Προτεραιοτήτων

  • Βελτιώσουν την Ικανότητα του Προσωπικού Προγραμματισμού και της Διαχείρισης Χρόνου

  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Λήψης Αποφάσεων και Επίλυσης Προβλημάτων

  • Επικοινωνούν αποτελεσματικά οριζόντια και κάθετα

  • Διαχειρίζονται αποτελεσματικά το stress

  • Αναπτύξουν την Ικανότητα Ανάθεσης Εργασιών


Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου “Προσωπική Ανάπτυξη Στελεχών”

  • H παρουσίαση του σεμιναρίου

  • Εργαλεία:

    • Η Διαχείριση των Αναθέσεων Αναφορές και Διαχείριση Εκκρεμοτήτων

    • Σύγχρονα Συστήματα ενημέρωσης αυτόματης ειδοποίησης πορείας Εκκρεμοτήτων

    • Εφαρμογή Διαχωρισμού σε Επείγοντα – Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα – Σημαντικά Μη Επείγοντα

    • Εργαλεία Διαχείρισης Έργων

    • Checklist για την ανάπτυξη του Προσωπικού Project για τη βελτίωση της Διαχείρισης Χρόνου, την πλήρη απαλλαγή και την Βελτίωση της Παραγωγικότητας

  • Δωρεάν Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου


Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης και στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ).

Managing Director & Strategy Consultant

Live Online Training
Date: 2022
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies