Περιγραφή

Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει τις διεργασίες του Λογιστηρίου βήμα προς βήμα και τις βέλτιστες πρακτικές του κάθε βήματος, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτητα διεκπεραίωσης των δραστηριοτήτων, η ακρίβεια και η ποιότητα των λογιστικών πληροφοριών, που οδηγούν σε παραγωγική λειτουργία και αξιόπιστη υποστήριξη των επιχειρηματικών αποφάσεων.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα των βημάτων των διαφόρων διεργασιών του λογιστηρίου. Οι σημαντικότερες θα παρουσιασθούν σε μορφή Διαγράμματος Ροής (Flow Chart) προκειμένου να διευκολυνθεί ο τρόπος εκμάθησης τους αλλά και ο έλεγχος εφαρμογής τους. Ένας πίνακας ελέγχου που δίνεται στους συμμετέχοντες παρουσιάζει τα κρίσιμα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν ώστε να έχουμε ως αποτέλεσμα ποιοτικές αναφορές.

Απευθύνεται σε στελέχη της οικονομικής διεύθυνσης, προϊστάμενους λογιστηρίου, λογιστές και βοηθούς λογιστών, αλλά και σε επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη,  που θέλουν να εισέλθουν στα 'άδυτα' του λογιστηρίου προκειμένου να εξασφαλίσουν και να ελέγξουν την ομαλή και αποδοτική λειτουργία του.

Ενότητες

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Αναγκαιότητα και σκοπός της λογιστικής οργάνωσης
  • Η θέση του λογιστηρίου στη σύγχρονη επιχείρηση
  • Νομικό πλαίσιο στη λειτουργία του λογιστηρίου
  • Κατάλληλο σχέδιο λογαριασμών
  • Μητρώο παγίων, Αποθήκες, κοστολόγηση
  • Λογιστικές αρχές – πολιτικές

Β. ΡΟΛΟΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

  • Τα λειτουργικά κυκλώματα και η επίδρασή τους στη λογιστική οργάνωση
  • Ο ρόλος του Προϊσταμένου
  • Ο ρόλος του Βοηθού Λογιστή
  • Ο ρόλος του Φορολογικού Συμβούλου

Γ. ΡΟΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

  • Ημερολογιακή εγγραφή ανοίγματος και μεταφορά της στο Γενικό Καθολικό
  • Συγκέντρωση δικαιολογητικών εγγράφων
  • Ανάλυση λογιστικών γεγονότων
  • Ημερολογιακές εγγραφές λογιστικών γεγονότων
  • Μεταφορά ημερολογιακών εγγραφών στο Γενικό και στα Αναλυτικά Καθολικά
  • Κατάρτιση περιοδικών – προσωρινών ισοζυγίων
  • Κατάρτιση τελευταίου προσωρινού ισοζυγίου
  • Διενέργεια απογραφής – Διαχείριση Παγίων
  • Ημερολογιακές εγγραφές προσδιορισμού του αποτελέσματος
  • Κατάρτιση οριστικού ισοζυγίου
  • Κατάρτιση λογιστικών καταστάσεων
  • Ημερολογιακή εγγραφή κλεισίματος και μεταφορά της στο Γενικό Καθολικό

Δ. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

  • Πίνακας κρίσιμων σημείων ελέγχου ποιότητας αναφορών
  • Δικλείδες ασφαλείας στην ακρίβεια των πληροφοριών
  • Διαδικασίες που επιβεβαιώνουν την ακρίβεια και αξιοπιστία των λογιστικών δεδομένων
  • Ο ρόλος της μηχανογράφησης στη λογιστική οργάνωση

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο ‘Οργάνωση Λογιστηρίου’
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Live Online Training
Date: 2021
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies