Περιγραφή

Η εφαρμογή της σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της Αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, την παραγωγικότητα και την ποιότητα όλων των λειτουργιών, από την διαδικασία παραλαβής, τοποθέτησης και ετοιμασίας παραγγελιών, μέχρι την απογραφή, τον ευπρεπισμό και την ασφάλεια της αποθήκης (με εργαλεία 5s), τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια και αριστοποίηση των αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας. Με εργαλεία σε Excel και ασκήσεις το σεμινάριο βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να εφαρμόσουν σημαντικές βελτιώσεις. Δείγμα πρακτικής άσκησης μπορείτε να δείτε εδώ

Ενότητες

Ο σύγχρονος σχεδιασμός και η λειτουργία των αποθηκών με στόχο να αποτελέσουν στρατηγικό πλεονέκτημα της Επιχείρησης με χαμηλό λειτουργικό κόστος & υψηλή εξυπηρέτηση πελατών. Καλύπτονται σημαντικά θέματα όπως: :

  • Οργάνωση της ροής υλικών και της διάταξης της αποθήκης (Layout)
  • Παραλαβή – Τοποθέτηση υλικών, Κατηγοριοποίηση κωδικών SKU
  • Επιλογή μεθόδων Picking παραγγελιών
  • Κατασκευαστικά στοιχεία κτιρίων, Σχεδιασμός χώρων και Διαδρόμων, Γεωγραφικές θέσεις υλικών, τύπος ραφιών, περονοφόρα, ράμπες φόρτωσης, κατάλληλος εξοπλισμός
  • Συντήρηση και ασφάλεια στην αποθήκη
  • Επιλογή συστήματος WMS (Warehouse Management System)
  • Μείωση των Lead Times, Συστήματα ελέγχου αποθεμάτων
  • Απογραφές και ακρίβεια των αρχείων (Inventory Record Accuracy)
  • Δείκτες αποδοτικότητας – Πίνακες διάγνωσης προβλημάτων και ευκαιριών βελτίωσης

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τη βελτίωση της λειτουργίας της αποθήκης και ειδικότερα σε:

  • Διευθυντές Logistics-Στελέχη Αποθήκης
  • Διευθυντές Παραγωγής
  • Διευθυντές Εργοστασίου
  • Εμπορικούς Διευθυντές
  • Στελέχη Μηχανοργάνωσης
  • Νεοπροσληφθέντα στελέχη αποθηκών

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου
  • Όλη η παρουσίαση σε ελληνικά και αγγλικά σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο μέσω της ιστοσελίδας μας

ΑΘΗΝΑ
Date: 2017
Τόπος Διεξαγωγής: ,
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο