Περιγραφή

Τo Σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα. Ο σύγχρονος ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού - Επιχείρησης ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις κατάλληλες συμπεριφορές (κουλτούρα) προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού. Κρίσιμα θέματα όπως η Διαμόρφωση του Αξιακού Συστήματος και της επιθυμητής Κουλτούρας, οι πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του προσωπικού, η Διαχείριση των Αλλαγών, τα Συστήματα Κινήτρων, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών και Case Studies. Παρέχονται εργαλεία υπό μορφή Check List και Excel που δίνουν τη δυνατότητα αξιολόγησης των διαφόρων τομέων του HRM και της Κουλτούρας του Οργανισμού, προκειμένου να σχεδιαστούν δράσεις βελτίωσης.

Ενότητες

1. Η Ανάγκη Αλλαγής Κουλτούρας
2. Η Διαμόρφωση του Οράματος
3. Δέσμευση και Παρακίνηση
4. Παρακολούθηση Εφαρμογής
5. Αλλαγή Δομών και Διαδικασιών που επηρεάζουν συμπεριφορές
6. Σταθεροποίηση της Νέας Κουλτούρας
7. Σχεδιασμός του Ανθρώπινου Δυναμικού
8. Τα μυστικά της Επιτυχημένης Συνέντευξης για Πρόσληψη
9. Διαχείριση Απόδοσης Προσωπικού – Μεθοδολογία Αξιολόγησης
10. Συστήματα Παροχής Κινήτρων
11. Η Ανάπτυξη του Προσωπικού
12. Ο ρόλος του HRM στη Διαμόρφωση της Κουλτούρας
13. Έρευνες στο προσωπικό (Personnel Surveys)
14. Εργαλεία, Έντυπα, Ασκήσεις και Καλές Πρακτικές


  • Γενικούς Διευθυντές και Ανώτατα Στελέχη επιχειρήσεων
  • Διευθυντές HRM
  • Στελέχη που έχουν την ευθύνη διαχείρισης της απόδοσης των εργαζομένων, της βελτίωσης του εργασιακού κλίματος του τμήματός τους και της Ανάπτυξης της κατάλληλης Κουλτούρας
  • Στελέχη που έχουν την ευθύνη εφαρμογής πολιτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού

 

ι Συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

 

  • Αντιληφθούν τον τρόπο που διαμορφώνεται η Κουλτούρα της επιχείρησης
  • Κατανοήσουν την ανάγκη για αλλαγές Δομών και Διαδικασιών που επηρεάζουν την Κουλτούρα
  • Συνειδητοποιήσουν πως ο κάθε προϊστάμενος λειτουργεί ως πρότυπο για την διαμόρφωση της κατάλληλης Κουλτούρας Ενσωματώσουν τα στοιχεία της επιθυμητής Κουλτούρας στο Σύστημα Προσλήψεων – Αξιολογήσεων
  • Διαμορφώσουν τις κατάλληλες απαιτήσεις συμπεριφοράς για κάθε προϊστάμενο, στα πλαίσια της νέας Κουλτούρας
  • Αξιολογήσουν την παρούσα κατάσταση στο Σύστημα HRM με εργαλεία που τους παρέχονται δωρεάν
  • Αποκτήσουν δεξιότητες επιλογής του κατάλληλου προσωπικού
  • Καθιερώσουν ένα Σύστημα Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Σχεδιάσουν δράσεις βελτίωσης του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Κουλτούρας του Οργανισμού
  • Κατανοήσουν τις αρχές ενός σύγχρονου Συστήματος κινήτρων και παρακίνησης του Προσωπικού
  • Εξοικειωθούν με τα σύγχρονα Συστήματα Αξιολόγησης Προσωπικού


Επιπλέον θα έχουν στη διάθεσή τους το Τεχνικό Εγχειρίδιο HRM της AQS, που για κάθε ενότητα του Σεμιναρίου περιλαμβάνει:

 

  • Καλές Πρακτικές και απαιτήσεις Διεθνών Προτύπων όπως το EFQM
  • Τα βήματα της κάθε Διαδικασίας (π.χ. Ανάπτυξη Προσωπικού, Αξιολόγηση κλπ)
  • Audit Check List για κάθε Διαδικασία σε Excel
  • Πολλά παραδείγματα περιγραφής Θέσεων
  • Δείκτες Αποδοτικότητας για κάθε Διαδικασία

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «HRM & το Κτίσιμο της κατάλληλης Κουλτούρας» με Έντυπα, Εργαλεία, Check Lists και πρότυπες Περιγραφές Θέσεων Εργασίας
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
  • Ολοκληρωμένο Εργαλείο Διάγνωσης Προβλημάτων σε κάθε τομέα του HRM
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα έτος πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Managing Director & Strategy Consultant

Ελισάβετ Γεωργίου

Ελισάβετ Γεωργίου

Διαθέτει άνω των 15 ετών εμπειρία στη διαχείριση επαγγελματικών και προσωπικών κρίσεων και μεταβάσεων ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες και ως ιδρύτρια του Κέντρου Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού Be Yourself. Στον τομέα της Παρακίνησης & Ενδυνάμωσης Προσωπικού έχει εργαστεί ως σύμβουλος, εκπαιδεύτρια, coach και μέντωρ σε επιχειρήσεις και ΜΚΟ δουλεύοντας με εργαζόμενους από όλα τα ιεραρχικά επίπεδα αλλά και εθελοντές. Έχει δώσει πλήθος σεμιναρίων, ομιλιών και συνεντεύξεων σε θέματα σχετικά με την παρακίνηση και την ενδυνάμωση.
Live Online Training
Date: 2021
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο