Περιγραφή

Τα στελέχη των πωλήσεων των φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών εταιριών βρίσκονται σήμερα μέσα σε έναν ανταγωνιστικό κυκεώνα, όπου «σχεδόν όλα είναι θεμιτά». Με το σεμινάριο αυτό υποστηρίζεται η ευαισθητοποίηση και συνειδητοποίηση των ιδιαιτεροτήτων της ιατρικής πώλησης, με σκοπό τη αποκατάσταση των ιδανικών σχέσεων με τον ιατρικό χώρο και το κανάλι των Φαρμακείων για την καλύτερη αξιοποίηση κάθε επαφής απαραίτητης για την επίτευξη του στόχου πωλήσεων και κερδοφορίας. Στο σεμινάριο παρουσιάζονται βήμα προς βήμα όλα τα στάδια , από την τηλεφωνική επικοινωνία , την επίσκεψη στον πελάτη και την διαμόρφωση θετικού κλίματος ως την διαπραγμάτευση, τη συμφωνία και τέλος την παρακολούθηση της υλοποίησης της και την διαχείριση των Εισπράξεων.

Ενότητες

  1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  • Ο ρόλος του Πωλητή και του Ιατρικού Επισκέπτη
  • Το profile του φαρμακευτικού πωλητή Στοιχεία της Προσωπικότητας που πρέπει να καλλιεργήσει
  • Συστήματα διανομής φαρμακευτικών προϊόντων
  1. ΠΕΡΙΟΧΙΚΟ MANAGEMENT
  • Ανάλυση – Έρευνα – Micromarketing
  • Το Management της γεωγραφικής περιοχής ευθύνης – Στόχοι – Στρατηγικές
  • Geomarketing
  • Μελέτη στοιχείων περιοχής – SWOT Analysis
  • Βασικοί δείκτες απόδοσης και ανάλυσή τους
  1. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
  • Τα στάδια της Πώλησης και της Ιατρικής Επίσκεψης
  • Η ημερήσια προετοιμασία, προετοιμασία της επίσκεψης
  1. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ
  • Το άνοιγμα της επαφής
  • Επικοινωνία με τον πελάτη
  • Αντιμετώπιση των βασικών τύπων ανθρώπινης συμπεριφοράς, Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Η δημιουργία του θετικού κλίματος συνεργασίας
  • Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
    • Ερωτήσεις  για να αποκαλυφθούν οι ανάγκες
    • Η «ενεργητική» ακρόαση και παρατήρηση
  • Τεχνικές παρουσιάσεων
  • Κρίσιμα σημεία ποιοτικής παρουσίασης
  • Η ανάγκη για τεκμηρίωση
  1. ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ
  • Είδη Αντιρρήσεων – Συνήθεις Αντιρρήσεις
  • Αντιμετώπιση Συνήθων Αντιρρήσεων
  1. ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
  • Η αναγνώριση των σημάτων δέσμευσης του πελάτη
  • Τύποι κλεισίματος
  • Ο χειρισμός της αποτυχίας
  1. ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
  • Η εκπαίδευση και παρακολούθηση του γιατρού και φαρμακοποιού μετά τη συμφωνία
  • Ο ρόλος και βασικές οδηγίες για το Merchandising στο φαρμακείο
  • Διαχείριση Εισπράξεων

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «Η Τεχνική της Ιατρικής Πώλησης» και όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν online συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο μέσω της ιστοσελίδας μας

ΑΘΗΝΑ
Date: 2017
Τόπος Διεξαγωγής: ,
Κόστος Συμμετοχής 585 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 585 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Skip to content