Περιγραφή
Τα στελέχη των πωλήσεων των φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών εταιριών βρίσκονται σήμερα μέσα σε έναν ανταγωνιστικό κυκεώνα, όπου «σχεδόν όλα είναι θεμιτά». Με το σεμινάριο αυτό υποστηρίζεται η ευαισθητοποίηση και συνειδητοποίηση των ιδιαιτεροτήτων της ιατρικής πώλησης, με σκοπό τη αποκατάσταση των ιδανικών σχέσεων με τον ιατρικό χώρο και το κανάλι των Φαρμακείων για την καλύτερη αξιοποίηση κάθε επαφής απαραίτητης για την επίτευξη του στόχου πωλήσεων και κερδοφορίας. Στο σεμινάριο παρουσιάζονται βήμα προς βήμα όλα τα στάδια , από την τηλεφωνική επικοινωνία , την επίσκεψη στον πελάτη και την διαμόρφωση θετικού κλίματος ως την διαπραγμάτευση, τη συμφωνία και τέλος την παρακολούθηση της υλοποίησης της και την διαχείριση των Εισπράξεων.Ενότητες
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- Ο ρόλος του Πωλητή και του Ιατρικού Επισκέπτη
- Το profile του φαρμακευτικού πωλητή Στοιχεία της Προσωπικότητας που πρέπει να καλλιεργήσει
- Συστήματα διανομής φαρμακευτικών προϊόντων
- ΠΕΡΙΟΧΙΚΟ MANAGEMENT
- Ανάλυση – Έρευνα – Micromarketing
- Το Management της γεωγραφικής περιοχής ευθύνης – Στόχοι – Στρατηγικές
- Geomarketing
- Μελέτη στοιχείων περιοχής – SWOT Analysis
- Βασικοί δείκτες απόδοσης και ανάλυσή τους
- Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
- Τα στάδια της Πώλησης και της Ιατρικής Επίσκεψης
- Η ημερήσια προετοιμασία, προετοιμασία της επίσκεψης
- Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ
- Το άνοιγμα της επαφής
- Επικοινωνία με τον πελάτη
- Αντιμετώπιση των βασικών τύπων ανθρώπινης συμπεριφοράς, Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Η δημιουργία του θετικού κλίματος συνεργασίας
- Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
- Ερωτήσεις για να αποκαλυφθούν οι ανάγκες
- Η «ενεργητική» ακρόαση και παρατήρηση
- Τεχνικές παρουσιάσεων
- Κρίσιμα σημεία ποιοτικής παρουσίασης
- Η ανάγκη για τεκμηρίωση
- ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ
- Είδη Αντιρρήσεων – Συνήθεις Αντιρρήσεις
- Αντιμετώπιση Συνήθων Αντιρρήσεων
- ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
- Η αναγνώριση των σημάτων δέσμευσης του πελάτη
- Τύποι κλεισίματος
- Ο χειρισμός της αποτυχίας
- ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
- Η εκπαίδευση και παρακολούθηση του γιατρού και φαρμακοποιού μετά τη συμφωνία
- Ο ρόλος και βασικές οδηγίες για το Merchandising στο φαρμακείο
- Διαχείριση Εισπράξεων
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο «Η Τεχνική της Ιατρικής Πώλησης» και όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Δωρεάν online συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο μέσω της ιστοσελίδας μας
ΑΘΗΝΑ
Date: 2017Τόπος Διεξαγωγής: ,
Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

- Live Online Training:
01/03/2021
HRM Best Practices

- Live Online Training:
02/03/2021
Αναλυση και Ερμηνεια Ισολογισμων

- Live Online Training:
04/03/2021
Παρακινηση και Ενδυναμωση Ανθρωπινου Δυναμικου

- Live Online Training:
05/03/2021
Εκπαιδευση Εργοδηγων Παραγωγης

- Live Online Training:
09/03/2021
Εκπαιδευση Στελεχων Προμηθειων

- Live Online Training:
10/03/2021
ISO 17025 - Οργανωση Εργαστηριων

- Live Online Training:
11/03/2021
Οργανωση Πωλησεων - Audit-Εργαλεια-Best Practices

- Live Online Training:
12/03/2021
Πρακτικο Σεμιναριο Εφαρμογης Ν.4412 για τις Δημοσιες Συμβασεις

- Live Online Training:
17/03/2021
Ρολοι - Οργανωση - Διαχειριση Σχεσεων στην Οικογενειακη Επιχειρηση

- Live Online Training:
19/03/2021