Περιγραφή

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που παρέχονται από την σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και τη μακρά τεχνογνωσία της εταιρείας μας στην αξιοποίησή της με σκοπό να ασκούν τη Διοίκηση της επιχείρησης ή των καθηκόντων τους ως στελέχη, μέσω του iPad (και άλλων tablets) αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγικότητά τους.

Όχι μόνο η διαχείριση της καθημερινότητας (emails, έγγραφα, εκκρεμότητες, meetings) αλλά και η διαχείριση των επιχειρησιακών Στόχων, Έργων και Διαδικασιών μπορεί να γίνει μέσω του iPad / Tablet.

Το σεμινάριο αφορά όλους τους χρήστες iPad, windows και android tablet αλλά και smartphone.

Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί δωρεάν ένα iPad Mini, με δυνατότητα αλλαγής με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.

Ενότητες

1. Αξιοποίηση Εφαρμογών

  • Διαχείριση αρχείων & σύνδεση με Server
  • Back up και προστασία
  • Οι 20 σημαντικότερες εφαρμογές

2. Διαχείριση Καθημερινότητας

  • Διαχείριση Αναθέσεων – Εκκρεμοτήτων
  • Διαχείριση Δραστηριοτήτων – Διεργασιών
  • Παρουσίαση Προϊόντων
  • Διαχείριση Παραγγελιών
  • Διαχείριση Ευκαιριών
  • Διαχείριση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Επαφών
  • Διαχείριση e-mails
  • Διαχείριση Σημειώσεων
  • Εφαρμογές Διαχείρισης χρόνου

3. Διαχείριση Στρατηγικών και Ατομικών Στόχων

  • Καθορισμός Στόχων
  • Σύνδεση στόχων με έργα
  • Ετοιμασία Action Plan
  • Εφαρμογή Σύνταξης Επιχειρησιακού Σχεδίου
  • Σχεδιασμός Προϋπολογισμού
  • Παρακολούθηση υλοποίησης
  • Παρακολούθηση Management Reporting (Αναφορές Διοίκησης)
  • Εφαρμογή Αποτύπωσης Αναφορών Διοίκησης
  • Η παρακολούθηση των 10 κρίσιμων Δεικτών της επιχείρησης

4. Εφαρμογές για τον προσωπικό χρόνο

  • E-Books: Διαχείριση πλήθους ηλεκτρονικών βιβλίων πάσης φύσεως
  • Φωτογραφίες, μουσική, ραδιόφωνο
  • Κοινωνική δικτύωση
  • Maps, Navigation, Αστρονομία
  • Forums, Πανεπιστήμια κα
  • Άσκηση, Διατροφή & Ευεξία

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Το Εγχειρίδιο ‘Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad’
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία Προϋπολογισμού, Cash Flow και Management Reporting
  • iPad Mini 16Gb, 7.9′ IPS LED Multi-Touch (προαιρετικά)
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη των λειτουργιών του iPad και σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Γεώργιος Βάβουλας

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ
Date: 2018
Τόπος Διεξαγωγής: ,
Κόστος Συμμετοχής 550 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 550 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Skip to content