Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ - MANAGEMENT REPORTING

Η προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ.

 

Α. Εσωτερικός Έλεγχος

Ξεκινώντας με κατάλληλη προετοιμασία, κάνοντας χρήση Εργαλείων (Audit Check List), καταρτίζοντας πλάνο Ελέγχου, λαμβάνοντας το κατάλληλο μέγεθος Δείγματος και με τις σωστές ερωτήσεις, αναγνωρίζονται οι πλευρές των Διαδικασιών Υψηλού Κινδύνου. Έτσι διευκολύνεται το κτίσιμο μηχανισμού για να διασφαλιστεί η συμβατότητα της Λειτουργίας των Επιχειρήσεων με τις σχετικές νομοκανονιστικές διατάξεις και τους κανόνες Λειτουργίας της Επιχείρησης (Compliance Management). Παράλληλα αξιολογούνται τα προληπτικά μέτρα, ώστε να προστατεύεται η Επιχείρηση από κακόβουλες παρεμβάσεις (Fraud Management), π.χ. συμπαιγνία με Προμηθευτές, εικονικές Αγορές κλπ, σε ευαίσθητες Λειτουργίες όπως η διασφάλιση των Εισπράξεων, οι Διαδικασίες για τον Έλεγχο των Πληρωμών, η σωστή καταχώρηση εγγραφών Ταμείων, η έκδοση σωστών Αναφορών, η σωστή Λειτουργία του e-banking κλπ.

Η ιδιαίτερα σημαντική προστιθέμενη Αξία έγκειται εκτός των άλλων και στο ότι το σεμινάριο δεν εξαντλείται μόνο στον Οικονομικό Τομέα, αλλά καλύπτει και τις άλλες Λειτουργικές περιοχές: Παραγωγή, Logistics, Εμπορικός Τομέας και μάλιστα προσδιορίζεται κάθε φορά και το απαιτούμενο μέγεθος του Δείγματος. Π.χ. τι μέγεθος Δείγματος απαιτείται για να ελεγχθεί αν τηρείται η απαίτηση λήψης προσφορών στις Προμήθειες.

Β. Management Reporting

Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο να διαφεύγουν τα σημαντικά μεγέθη στις σχετικές Αναφορές και να μην αναγνωρίζονται οι κυριότεροι 10-15 Δείκτες - Αναφορές των Στρατηγικών και Λειτουργικών επιδόσεων της εταιρείας. Σε άλλες περιπτώσεις έχουμε ένα πολύ μεγάλο πλήθος Αναφορών και Δεικτών που δεν μας διευκολύνει στο να ξεχωρίσουμε και να εστιάσουμε στα σημαντικά ή ακόμη, δεν είμαστε σε θέση να ερμηνεύσουμε τους Δείκτες και τις Αναφορές.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις δεν παίρνουμε την μέγιστη δυνατή ωφέλεια από το Σύστημα Αναφορών Διοίκησης, ως το κατ’ εξοχήν Εργαλείο που βοηθάει την ανάπτυξη και την Κερδοφορία. Από τις σχετικές έρευνες προκύπτει ότι μόνον το 15% των Επιχειρήσεων έχουν ικανοποιητικό Σύστημα Αναφορών.

Ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης αποτελεί το σημαντικότερο Εργαλείο των επιτυχημένων Επιχειρήσεων. Διευκολύνει τη σωστή λήψη αποφάσεων για τις Διορθωτικές Ενέργειες, με βάση τις αποκλίσεις από τους στόχους και την αντικειμενικότερη δυνατή εκτίμηση Κινδύνων – Ευκαιριών και την έγκαιρη αναπροσαρμογή των Επιχειρηματικών Σχεδίων Δράσης.

Όπως ήταν αναμενόμενο οι Επιχειρήσεις αυτές, έχουν τις υψηλότερες επιδόσεις, αφού με το κατάλληλο Σύστημα Αναφορών αφ’ ενός εστιαζόμαστε στα ουσιώδη επιλέγοντας τους κατάλληλους Δείκτες, αφετέρου εφαρμόζεται η Αρχή που ορίζει: Μόνον ότι μετριέται βελτιώνεται.

Στο Σεμινάριο αυτό αναλύονται όλες οι απαραίτητες Οικονομικές και Λειτουργικές Αναφορές και οι Δείκτες Αποδοτικότητας ενός Οργανισμού, σε όλα τα Επίπεδα Διοίκησης, παρέχοντας και κατάλληλα Εργαλεία σε Excel με όλα τα απαραίτητα γραφήματα.

Επιπλέον, επειδή και η παρακολούθηση της Εξέλιξης των πάσης φύσεως Projects (όπως το Marketing Plan, η Εγκατάσταση ERP κλπ.) είναι σημαντική για την Επιτυχία των Επιχειρηματικών στόχων, αφού όλοι οι στόχοι τελικώς αναλύονται σε Έργα που αποτελούν προϋπόθεση για την επίτευξή τους, η εταιρεία μας έχει αναπτύξει ένα πολύ λειτουργικό Εργαλείο παρακολούθησης Projects που δίδεται δωρεάν στους συμμετέχοντες και παρέχει αυτόματα την Αναφορά εξέλιξης όλων των επί μέρους Projects.

Επίσης, με τις πρακτικές και τα Εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις βελτιώνοντας την Απόδοση της Επιχείρησης, ενώ μέσω Case Studies προτείνονται κάθε φορά οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες με βάση τα δεδομένα των Αναφορών.

   
Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€535,5)
Επιδότηση ΑΝΑΔ: €238
Πληρωτέο Ποσό: €212 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)

Duration

20-10-2021

Ενότητες

Α. Εσωτερικός Έλεγχος

1. Είδη Ελέγχων (Εσωτερικοί, Εξωτερικοί, Προληπτικοί, Κατασταλτικοί) – Οι Εργασίες του Εσωτερικού Ελέγχου

2. Σχεδιασμός Πλάνου Ελέγχου – Ετήσιος Προγραμματισμός

3. Περιοχές Ελέγχου:

Α. Οικονομικό Τμήμα: Ταμείο, Λογαριασμοί Εισπρακτέοι, Πληρωτέοι, ΦΠΑ, Τράπεζες κ.λπ.

Β. Προμήθειες: Συμβάσεις, Παρακολούθηση Προμηθευτών κ.λπ.

Γ. Παραγωγή: Προγραμματισμός Παραγωγής, Εγκαταστάσεις και Εξοπλισμός, Υλικά και Ενέργεια, Ασφάλεια, Συντήρηση κ.λπ.

Δ. Marketing & Πωλήσεις: Ανάπτυξη Προϊόντων/Έρευνα Αγοράς

Ε. Logistics: Ύψος/Κόστη Αποθεμάτων

ΣΤ. Ανθρώπινο Δυναμικό

Ζ. Ασφάλεια

Η. Τομέας Πληροφορικής

4. Προετοιμασία της Υλοποίησης του Ελέγχου

5. Δεοντολογία & Συμπεριφορές Εσωτερικού Ελεγκτή

6. Αναφορά Εσωτερικού Ελέγχου

7. Ενέργειες Αποκατάστασης μη Συμμορφώσεων

 

Β. Management Reporting

8. Χρηματοοικονομικός Τομέας

  • Εξέλιξη Ταμειακών Ροών
  • Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Profit & Loss Statement)
  • Ανάλυση Αποκλίσεων ( Analysis of Variance)
  • P&L ανά Προϊόν / Πελάτη / Περιοχή
  • Δαπάνες (Διοίκηση / Διάθεση / Παραγωγή)
  • Ταμειακές Ροές (Cash Flow Statement)
  • Απαιτήσεις Πελατών (Credit / Aging Report)
  • Δάνεια (Loan Report, Επιτόκια, Εξασφαλίσεις)
  • Ισολογισμός
  • Ανάλυση Κερδοφορίας Contribution Margin και EBITDA
  • Ανάλυση Κερδοφορίας Πελατών & Προϊόντων
  • Ανάλυση Κόστους Προμηθευτών

9. Τομέας Πωλήσεων

  • Πωλήσεις / Marketing (Πωλήσεις ανά Προϊόν και Κανάλι, Εξυπηρέτηση Πελατών / Παραδόσεις Παραγγελιών / Stock outs / Άνοιγμα Νέων Σημείων)
  • Μερίδιο Αγοράς – Μεταβολές – Ανάλυση Ανταγωνισμού – Benchmarking

10. Τομέας Λειτουργιών

  • Παραγωγή (Αναφορά ανά γραμμή, Δείκτες Απόδοσης)
  • Εργαλεία και Δείκτες Lean Manufacturing
  • Αποθέματα (ανά Κατηγορία, Δείκτες Διαχείρισης)
  • Report Επενδύσεων (Capital Expenditure – CAPEX)
  • Ημερήσιες Αναφορές (Daily Reports)
  • Αναφορές Παρακολούθησης Έργων (Project Reports)
  • Έκτακτες Αναφορές

11. Τομέας HR

  • Ανθρώπινο Δυναμικό (Reports Παραγωγικότητας & Ανάπτυξης Προσωπικού)
  • Σημαντικοί Λειτουργικοί Δείκτες

12. Αριθμοδείκτες

  • Κατηγορίες Αριθμοδεικτών
  • Δείκτες Στρατηγικής και KPI’s (Key Process Indicators)
  • Οι σημαντικότεροι Αριθμοδείκτες
  • Πως θα γίνει η επιλογή τους στη συγκεκριμένη Επιχείρηση
  • Εργαλείο αυτόματου Υπολογισμού Αριθμοδεικτών από τον Ισολογισμό

13. Έλεγχος Αποκλίσεων

  • Προσδιορισμός Αποκλίσεων από τον Προϋπολογισμό
  • Ανάλυση Αποκλίσεων

14. Διορθωτικές Ενέργειες

  • Διαδικασίες Διαχείρισης Διορθωτικών Ενεργειών
  • Εργαλεία – Εφαρμογές για τη Διαχείριση

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Προϊσταμένους και Βοηθούς Εσωτερικού Ελέγχου, Διευθυντές Ελέγχου, καθώς επίσης σε Στελέχη Διευθύνσεων, Γενικούς Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων
  • Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Ανώτερα Στελέχη των Λειτουργικών Τομέων και στα Οικονομικά Στελέχη που είναι επιφορτισμένα με την Ανάλυση των αποκλίσεων του Προϋπολογισμού και του Επιχειρησιακού Σχεδίου
  • Διευθυντές Ποιότητας, αφού το Σεμινάριο αυτό αποτελεί πρόκληση ώστε να διευρύνει το Σύστημα Ποιότητας της Επιχείρησης συμπεριλαμβάνοντας σε αυτό το σύνολο των Λειτουργιών

 

ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στόχος του σεμιναρίου είναι η κατάρτιση των συμμετεχόντων στη μεθοδολογία Αξιολόγησης (Auditing) όλων των Λειτουργιών και των Συστημάτων μίας Επιχείρησης. Επιπλέον αναλύονται όλες οι απαραίτητες Οικονομικές και Λειτουργικές Αναφορές και οι Δείκτες Αποδοτικότητας ενός Οργανισμού, σε όλα τα Επίπεδα Διοίκησης, παρέχοντας και κατάλληλα Εργαλεία με όλα τα απαραίτητα γραφήματα.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοήσουν βασικούς Δείκτες που συνδέονται με αυξημένους Κινδύνους
  • Ενημερωθούν για τις καλές Πρακτικές διασφάλισης στα ιδιαιτέρως ευαίσθητα σημεία των Λειτουργιών
  • Ενημερωθούν σχετικά με τον Σχεδιασμό και την Αποδοτική Λειτουργία μιας Δομής Εσωτερικού Ελέγχου μέσα στον Οργανισμό / Επιχείρηση, προκειμένου να αποτελέσει μοχλό Ανάπτυξης και συνεχούς Βελτίωσης
  • Κατανοήσουν πλήρως τη σημασία των κρίσιμων Δεικτών
  • Παρακολουθούν την εξέλιξη των Εσωτερικών Έργων
  • Εκπαιδευτούν στα υποστηρικτικά Εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν): Forecasting, ABC Ανάλυση, Cash Flow – Ταμειακές Ροές, Flexible Budget, Μοντέλα Πρόβλεψης, P & L Αναφορές, Ανάλυση Αποκλίσεων, Ανάλυση Ευαισθησίας, Ανάλυση Ισολογισμών, Διαχείριση Έργου, Διαχείριση Αποθεμάτων και Ολοκληρωμένο Σύστημα Budgeting
  • Έχουν στη διάθεση τους Ολοκληρωμένη Λίστα Ελέγχων (Effective Auditing Tool) για κάθε τομέα, ώστε να εντοπίζουν πιθανές Αποκλίσεις. Οι Λίστες αυτές περιλαμβάνουν όλες τις Περιοχές Ελέγχων σε ηλεκτρονική μορφή (Excel) για να προσαρμόζονται εύκολα σε Ειδικές Απαιτήσεις και να προσθαφαιρούνται σημεία Ελέγχου.
  • Σχεδιάζουν τα Πλάνα Ελέγχου και το Μέγεθος του Δείγματος που απαιτείται
  • Εξοικειωθούν με ευαίσθητα σημεία όπου υπάρχει Κίνδυνος κακόβουλης Παρέμβασης
  • Εξοικειωθούν με τον αντικειμενικό τρόπο καταγραφής των Ευρημάτων (θετικών & αρνητικών) καθώς και τη σύνταξη των Αναφορών
  • Πέρα από τον Οικονομικό Τομέα και για κάθε έναν από τους τομείς: Αγορών, Παραγωγής, Συντήρησης Αποθήκης, Διανομής, Πληροφορικής (ΙΤ), Πωλήσεις, Marketing, R&D εντοπίζουμε τα συνήθη Προβλήματα – Ευρήματα και παραθέτουμε καλές Πρακτικές Επίλυσης
  • Εξοικειωθούν με την μεθοδολογία επιλογής κατάλληλων Δεικτών και Αναφορών
  • Συνδέουν τους Δείκτες και τις Αναφορές του Ανώτερου Επιπέδου Διοίκησης με Δείκτες των χαμηλότερων Επιπέδων
  • Εξασκηθούν, μέσω παραδειγμάτων, στο τι είδους αποφάσεις λαμβάνονται όταν οι Δείκτες αποκαλύπτουν προβλήματα (όπως πχ έλλειψη Ρευστότητας, χαμηλό γύρισμα Αποθεμάτων, χαμηλή Παραγωγικότητα κ.λπ.)
  • Χρησιμοποιούν τα Εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν) με τα οποία παράγονται οι Αναφορές και οι Δείκτες, αξιοποιώντας ένα τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης (σε ηλεκτρονική μορφή), που περιλαμβάνει 15 λειτουργικές Αναφορές και ένα Δομημένο Σύνολο Δεικτών, σύμφωνα με το μοντέλο Σύστημα Balanced Scorecard για άμεση εφαρμογή
  • Μεταφέρουν τα παραπάνω, σε εφαρμογές για tablet, smartphone, όπου σε μια οθόνη είναι δυνατόν να έχουν συγκεντρωμένα όλα τα παραπάνω γραφήματα Αναφορών – Δεικτών (Dashboards)
  • Θα έχουν καθοδήγηση και υποστήριξη επί ένα έτος σε όλες τις πτυχές του Εσωτερικού Ελέγχου
  • Βοηθήσουν τον Οργανισμό / Επιχείρησή τους στο στήσιμο μίας Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Eγχειρίδιο σεμιναρίου
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου, σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλείο Εσωτερικών Ελέγχων & Αναφοράς
  • Εργαλείο Παρακολούθησης Διορθωτικών Ενεργειών
  • Εργαλείο για τον Υπολογισμό του εκάστοτε Απαιτούμενου Δείγματος, από το Μέγεθος του Δείγματος, τον τύπο των Ερωτήσεων, μέχρι την Αξιολόγηση των Ευρημάτων και την Διατύπωση Συμπερασμάτων
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα Εσωτερικού Ελέγχου
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης σε Excel
  • Εφαρμογή σε Excel με Δείκτες για όλη την επιχείρηση
  • Εργαλείο Σύνταξης Προϋπολογισμού
  • Υποστήριξη επι 12 μήνες πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Βασίλης Μπακάλης

Βασίλης Μπακάλης

Οικονομολόγος. Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Οικονομικός Διευθυντής σε εταιρείες και ομίλους διαφόρων κλάδων μεταξύ των οποίων και πολυεθνικές (πχ Lafarge). Διαθέτει άνω των 20 ετών εμπειρία ως Σύμβουλος επιχειρήσεων έχοντας πραγματοποιήσει πληθώρα Χρηματοοικονομικών Έργων (Κοστολόγησης Βιομηχανικών Προϊόντων, Διοικητικής Λογιστικής, Εσωτερικού Ελέγχου, Συστημάτων Αναφορών, Αξιολόγησης επενδύσεων, Αποτίμησης επιχειρήσεων κ.λπ.) ενώ διαθέτει και μεγάλη εμπειρία ως Εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης σε Ελλάδα και Κύπρο.
Live Online Training
Έναρξη: 20/10/2021 9:30 πμ
Λήξη: 21/10/2021 5:15 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€ 535,5) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €238 Πληρωτέο Ποσό: €212 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)
Κόστος Συμμετοχής 600 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€ 535,5) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €238 Πληρωτέο Ποσό: €212 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)
Κόστος Συμμετοχής 600 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο