Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

 

Η εταιρεία μας, με το Σεμινάριο αυτό, προσφέρει ένα σημαντικό πρακτικό βοήθημα για την αναβάθμιση του Προϊσταμένου Επιχείρησης, ώστε να λειτουργεί ως Manager Πρώτης Γραμμής. Πιο συγκεκριμένα, να επικοινωνεί με επιτυχία την πολιτική της Διοίκησης προς τους εργαζομένους ευθύνης του, να διαχειρίζεται με οργανωμένο τρόπο τα προβλήματα του Προσωπικού και των Λειτουργιών και να διαμορφώνει ένα θετικό εργασιακό κλίμα με την κατάλληλη Διαχείριση των Συγκρούσεων και την Παρακίνηση και Ενδυνάμωση του Προσωπικού του, λειτουργώντας ως Coach και ως Ηγέτης, να λαμβάνει αποφάσεις με δομημένο τρόπο και να εξοικειωθεί με τις στοιχειώδεις αρχές της Επικοινωνίας.

Παράλληλα, θα εμπλουτίσει τις τεχνικές Δεξιότητές του σχετικά με σύγχρονες Μεθόδους και Εργαλεία για τον Προγραμματισμό, τα στοιχειώδη της Διαχείρισης των Έργων Οργάνωσης και Τεχνικής Αναβάθμισης, τον Ποιοτικό Έλεγχο, τη Βελτίωση της Παραγωγικότητας και τη συνετή Διαχείριση Κόστους και Πόρων, εντοπίζοντας και επιλύοντας θέματα που έχουν σχέση με χαμένους Χρόνους και υλικά που χρησιμοποιούνται για τη λειτουργία της Επιχείρησης.

Το Σεμινάριο απευθύνεται στους Προϊσταμένους κάθε επιπέδου που αποτελούν βασικό «πυλώνα» λειτουργίας και ενδιάμεσο «ιμάντα αμφίδρομης μεταβίβασης» μεταξύ Διοίκησης και Εργαζομένων, προκειμένου να στηρίξουν την εφαρμογή των Μεθόδων που θα παρουσιαστούν στην πράξη.

Στους συμμετέχοντες παρέχονται χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής Εργαλεία:

  1. Εργαλεία Decision Matrix και ABC Analysis για τον καθορισμό προτεραιοτήτων
  2. Εφαρμογή σε Excel για τον Προγραμματισμό των Εργασιών που βασίζεται στην βελτίωση της Παραγωγικότητας
  3. Κατάταξη των υπολοίπων Εργασιών της Καθημερινότητας σε Σημαντικές, μη Σημαντικές, Επείγουσες και μη Επείγουσες
  4. Εφαρμογή για τον Υπολογισμό του κόστους Εργασιών και Έργων
  5. Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Έργων
  6. Εργαλείο για την Παρακολούθηση των Αναφορών και των Δεικτών Παραγωγικότητας
  7. Εργαλείο για αξιόπιστα Συστήματα Προβλέψεων

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής, θα γίνεται καταγραφή του online σεμιναρίου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο συμμετέχων να το παρακολουθήσει και ασύγχρονα (σε άλλη χρονική στιγμή εντός μίας εβδομάδας από τη διεξαγωγή).

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.


Duration

22-10-2021

Ενότητες

Α. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Τι σημαίνει «Προϊστάμενος»; Διπλή ευθύνη προς «τα άνω» και «προς τα κάτω»
  • Ο Προϊστάμενος ως «σπονδυλική στήλη» («backbone») και «αμφίδρομος ιμάντας μεταβίβασης» της Επιχείρησης
  • Η Διαδικασία της Επικοινωνίας, κάθετα και οριζόντια
  • Η μεθοδολογία Επίλυσης Προβλημάτων
  • Τα “5 Γιατί” στην αναζήτηση του γενεσιουργού αιτίου Προβλημάτων
  • Βήματα και Εργαλεία στη λήψη των Αποφάσεων
  • Η Διαχείριση των μικροσυγκρούσεων στο χώρο της εργασίας
  • Coaching και Παρακίνηση του Προσωπικού
  • Πρακτικές Αναγνώρισης και Επιβράβευσης προς τους υφισταμένους
  • Η Διαχείριση του Χρόνου & της Καθημερινότητας, o Πρραμματισμός
  • Οι παράγοντες που διαμορφώνουν το Εργασιακό Κλίμα
  • Μέθοδοι βελτίωσης Εργασιακού Κλίματος
  • Διαχείριση Stress, η βάση για την Παραγωγικότητα – Τεχνικές και Πρακτικές
  • Τα βασικά στην Διοίκηση του Προσωπικού
  • Αποτύπωση αναγκών σε Προσωπικό – Προσλήψεις – Διακοπή Συνεργασίας
  • Η Διαχείριση των δύσκολων ανθρώπων σε 7 βήματα
  • Η Ανάπτυξη των δεξιοτήτων Ηγεσίας στον Προϊστάμενο
  • Πρακτικές Ασκήσεις για όλα τα ανωτέρω

Β. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Οι καλές Πρακτικές Προγραμματισμού Εργασιών
  • Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Αναβάθμισης
  • Εργαλεία βελτίωσης των Διεργασιών: Pareto, Control Chart
  • Η μέτρηση και η βελτίωση της Παραγωγικότητας
  • Δείκτες μέτρησης Παραγωγικότητας

Γ. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ

  • Βιωματικές Ασκήσεις για αναπτυξη δεξιοτήτων Coaching – Ηγεσίας

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τα Εργαλεία Διαχείρισης Καθημερινότητας και Βέλτιστης Αξιοποίησης του Χρόνου (Σύστημα David Allen και Covey)
  • Θα ασκηθούν στη δομημένη επίλυση προβλημάτων και στη μεθοδολογία των «5 Γιατί» για να βρίσκουν το γενεσιουργό αίτιο
  • Θα εκπαιδευτούν στα μυστικά της σωστής Επικοινωνίας και της Παρακίνησης των ανθρώπων
  • Θα μάθουν να δίνουν αναγνώριση με τον σωστό τρόπο, ώστε η παρακίνηση να ενισχύεται
  • Θα εξοικειωθούν μέσω βιωματικών ασκήσεων στο να κάνουν αρνητικές παρατηρήσεις με εποικοδομητικό τρόπο
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Εργαλεία για τον καθορισμό προτεραιοτήτων, μέσω Decision Matrix και Εργαλείο Pareto (ABC Analysis)
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Σύστημα για τη μέτρηση Παραγωγικότητας
  • Θα τους δοθεί ολοκληρωμένο Σύστημα σε Access για τη Διαχείριση Προβλημάτων, μη συμμορφώσεων και διορθωτικών Ενεργειών
  • Θα έχουν συνεχή υποστήριξη για ένα έτος μετά το Σεμινάριο στην αξιοποίηση όλων των παραπάνω Εργαλείων και Μεθόδων

>


Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου “Εκπαίδευση Προϊσταμένων Επιχείρησης”, σε ηλεκτρονική μορφή
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Τα Εργαλεία που αναφέρθηκαν παραπάνω
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Αλέξης Οικονόμου

Αλέξης Οικονόμου

Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK, τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης. Διαθέτει μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία στην Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και στην επιχειρησιακή Εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εκπαιδευτής σε τομείς Πωλήσεων, Τεχνικών Διαπραγματεύσεων, Ηγεσίας, Οργάνωσης Παραγωγής, Διαχείρισης Έργων και Προμηθειών.
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Managing Director & Strategy Consultant

Live Online Training
Έναρξη: 22/10/2021 9:30 πμ
Λήξη: 22/10/2021 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Επιδότηση

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 12-10-2021

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας

Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 500 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο