Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXECUTIVE SECRETARY

Η προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. 

Η σύγχρονη Executive Secretary είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό. Απαιτείται να έχει πολυδιάστατα χαρακτηριστικά και Δεξιότητες για να επιτελεί με επαγγελματισμό τον ρόλο της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, μέσα από:
  • Σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία
  • Αναλυτικό και πλήρη Προγραμματισμό Εργασιών και παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
  • Διαμόρφωση του χώρου του Γραφείου με σωστά κριτήρια αισθητικής
  • Επιτυχημένη Διαχείριση καθημερινών Κρίσεων - Συγκρούσεων
  • Αποτελεσματική, αλλά με λεπτότητα Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης
  • Άριστη γνώση των εφαρμογών και εργαλείων γραφείου
  • Ολοκληρωμένη υποστήριξη του Προϊσταμένου
  • Διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που συμβάλλει στην υψηλή Παραγωγικότητα

Το Σεμινάριο αυτό, στην ουσία παίρνει μορφή Workshop. Μέσα από Διαδραστικές Ασκήσεις, Role Playing και παραδείγματα εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Secretary, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive Secretary και των υπολοίπων Διευθύνσεων του Γραφείου.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις και διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€535,5)
Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168
Πληρωτέο Ποσό: €282 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)

Duration

06-10-2021

Ενότητες

1. Εισαγωγή

  • Ο ρόλος της σύγχρονης Executive Secretary
  • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες

2. Η Οργάνωση της Καθημερινότητας

  • Οι «ληστές» του χρόνου και τρόποι αντιμετώπισής τους
  • Οι κακές συνήθειες και πως τις ξεπερνάμε
  • Η απόκτηση νέων συνηθειών όπως η Ενεργητική Ακρόαση, η Αποφυγή Αναβλητικότητας, το Καθαρό Γραφείο, η Δομημένη Διαχείριση Meetings, η Αποτελεσματική επίλυση Προβλημάτων κ.λπ.
  • Διαχείριση Εισερχόμενων – το σημείο απόφασης
  • Καθορισμός Προτεραιοτήτων και Προθεσμιών διεκπεραίωσης
  • Χρήση ειδικών Εργαλείων και Εφαρμογών, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν
  • Αναφορές και Δείκτες για την παρακολούθηση της Αποδοτικότητας του Γραφείου
  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing

3. Η Διαχείριση Προϊσταμένων

  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Η Διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
  • Η Παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
  • Οργανωμένη Διαχείριση των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης ώστε να υλοποιούνται έγκαιρα τα επείγοντα, αλλά και τα Σημαντικά μη Επείγοντα
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το Εργασιακό κλίμα

4. Προσωπική Ανάπτυξη

  • Το χτίσιμο της Προσωπικής Εικόνας
  • Η Διαχείριση των εντυπώσεων
  • Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη
  • Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων

5. Γραφείο & Τεχνολογία

  • Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης Λειτουργίας Γραφείου
  • Κοινή χρήση πληροφοριών και διάχυση Γνώσης
  • Διαθεσιμότητα Γραφείου από οπουδήποτε – Online Office
  • Εργαλεία Διαχείρισης Εργασιών
  • Scanners και αναγνώριση κειμένου (OCR)
  • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
  • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης
  • Αποθήκευση και μεταφορά Αρχείων στο Cloud
  • Τηλεδιασκέψεις
  • Σύγχρονα συστήματα Backup
  • Ασφάλεια και Διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων στο χώρο του Γραφείου
  • Συμβουλές βελτιστοποίησης χρήσης Word, Excel, Power Point
  • Πρακτικές Ασκήσεις

6. Τα Μυστικά της Επικοινωνίας

  • Αρχές της Επικοινωνίας
  • Λεκτική Επικοινωνία
  • Εξωλεκτική Επικοινωνία (Η γλώσσα του σώματος)
  • Παραλεκτική Επικοινωνία
  • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της άμεσης (πρόσωπο με πρόσωπο) Επικοινωνίας
  • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής Επικοινωνίας
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής Επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή – απαγορευμένες φράσεις
  • «Δύσκολες» περιπτώσεις και χειρισμός (Αντιρρήσεις, Διαμαρτυρίες και Παράπονα)
  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Γραμματείς της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων Διευθύνσεων
  • Όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών

Με δεδομένο ότι η Αποδοτική Λειτουργία του Γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την Γραμματεία, αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το Γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσίαν απαραίτητο σε όλα τα Στελέχη.

ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίσουν τρόπους ευρύτερης αξιοποίησης των Εφαρμογών Γραφείου
  • Εξασκηθούν στις Μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις
  • Ασκηθούν πάνω σε μεθόδους προγραμματισμού Εργασιών
  • Εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων
  • Εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων
  • Μπορούν να υποστηρίξουν πιο αποτελεσματικά τον Προϊστάμενό τους
  • Μπορούν να σχεδιάσουν την Προσωπική τους ανάπτυξη
  • Αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της Executive Secretary

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «Εκπαίδευση Executive Secretary», σε ηλεκτρονική μορφή
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων
  • Υποστήριξη επι 12 μήνες πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Γεώργιος Βάβουλας

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Ιωάννης Κριτσωτάκις

Ιωάννης Κριτσωτάκις

Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)
Live Online Training
Έναρξη: 06/10/2021 9:30 πμ
Λήξη: 07/10/2021 5:15 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€ 535,5) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168 Πληρωτέο Ποσό: €282 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)
Κόστος Συμμετοχής 600 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €450 + 19% Φ.Π.Α. (€ 535,5) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168 Πληρωτέο Ποσό: €282 (+ Φ.Π.Α. € 85,5)
Κόστος Συμμετοχής 600 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Μετάβαση στο περιεχόμενο