Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXECUTIVE SECRETARY

Η προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑΝΑΔ.

Η σύγχρονη Executive Secretary είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό. Απαιτείται να έχει πολυδιάστατα χαρακτηριστικά και Δεξιότητες για να επιτελεί με επαγγελματισμό τον ρόλο της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, μέσα από:
  • Σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων
  • Αποτελεσματική Επικοινωνία
  • Αναλυτικό και πλήρη Προγραμματισμό Εργασιών και παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
  • Διαμόρφωση του χώρου του Γραφείου με σωστά κριτήρια αισθητικής
  • Επιτυχημένη Διαχείριση καθημερινών Κρίσεων - Συγκρούσεων
  • Αποτελεσματική, αλλά με λεπτότητα Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης
  • Άριστη γνώση των εφαρμογών και εργαλείων γραφείου
  • Ολοκληρωμένη υποστήριξη του Προϊσταμένου
  • Διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που συμβάλλει στην υψηλή Παραγωγικότητα

Το Σεμινάριο αυτό, στην ουσία παίρνει μορφή Workshop. Μέσα από Διαδραστικές Ασκήσεις, Role Playing και παραδείγματα εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Secretary, ενώ παρουσιάζεται και ο τρόπος μετάβασης σε ένα Paperless Σύστημα Διαχείρισης όλων των πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων του Γραφείου που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive Secretary και των υπολοίπων Διευθύνσεων του Γραφείου.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις και διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Αρχικό Κόστος: €585
Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168
Πληρωτέο Ποσό: €417

Ενότητες

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Ο ρόλος της σύγχρονης Executive Secretary
  • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες

2. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

  • Οι «ληστές» του χρόνου και τρόποι αντιμετώπισής τους
  • Οι κακές συνήθειες και πως τις ξεπερνάμε
  • Πώς πρέπει να γίνεται η επεξεργασία κάθε εισερχόμενης Πληροφορίας: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση – Υλοποίηση – Επανεξέταση στο μέλλον Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
  • Καθορισμός Προτεραιοτήτων και Προθεσμιών διεκπεραίωσης
  • Χρήση ειδικών Εργαλείων και Εφαρμογών, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν
  • Η απόκτηση νέων συνηθειών όπως η Ενεργητική Ακρόαση, η Αποφυγή Αναβλητικότητας, το Καθαρό Γραφείο, η Δομημένη Διαχείριση Meetings, η Αποτελεσματική επίλυση Προβλημάτων κ.λπ.
  • Η αναζήτηση του γενεσιουργού Αιτίου. Η Μέθοδος των 5 “Γιατί”
  • Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων
  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing

3. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ

  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Η Διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
  • Η Παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
  • Οργανωμένη Διαχείριση των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης ώστε να υλοποιούνται έγκαιρα τα επείγοντα, αλλά και τα Σημαντικά μη Επείγοντα
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το Εργασιακό κλίμα

4. ΤΟ PROJECT ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Πως χτίζεται ένα Πρόγραμμα για Προσωπικής Βελτίωσης σε επίπεδο Εβδομάδας, Μήνα, Εξαμήνου, Έτους

5. ΓΡΑΦΕΙΟ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης Λειτουργίας Γραφείου
  • Κοινή χρήση πληροφοριών και διάχυση Γνώσης
  • Το Γραφείο σας οπουδήποτε – Online/Cloud Office
  • Εργαλεία Διαχείρισης και Προγραμματισμού Εργασιών
  • Scanners και αναγνώριση κειμένου (OCR)
  • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
  • Ασφάλεια και Διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων στο χώρο του Γραφείου
  • Συμβουλές βελτιστοποίησης χρήσης Outlook
  • Παραδείγματα Εφαρμογής

6. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Αρχές της Επικοινωνίας
  • Λεκτική Επικοινωνία
  • Εξωλεκτική Επικοινωνία (Η γλώσσα του σώματος)
  • Παραλεκτική Επικοινωνία
  • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της άμεσης (πρόσωπο με πρόσωπο) Επικοινωνίας
  • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής Επικοινωνίας
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής Επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή – απαγορευμένες φράσεις
  • «Δύσκολες» περιπτώσεις και χειρισμός (Αντιρρήσεις, Διαμαρτυρίες και Παράπονα)
  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Γραμματείς της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων Διευθύνσεων
  • Όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών

Με δεδομένο ότι η Αποδοτική Λειτουργία του Γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την Γραμματεία, αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το Γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσίαν απαραίτητο σε όλα τα Στελέχη.

ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίσουν τρόπους ευρύτερης αξιοποίησης των Εφαρμογών Γραφείου
  • Εξασκηθούν στις Μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις
  • Ασκηθούν πάνω σε μεθόδους προγραμματισμού Εργασιών
  • Εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων
  • Εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων
  • Μπορούν να υποστηρίξουν πιο αποτελεσματικά τον Προϊστάμενό τους
  • Μπορούν να σχεδιάσουν την Προσωπική τους ανάπτυξη
  • Αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της Executive Secretary

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων
  • Υποστήριξη επι 12 μήνες πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Γεώργιος Βάβουλας

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 22000, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Ιωάννης Κριτσωτάκις

Ιωάννης Κριτσωτάκις

Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)
Live Online Training
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €585. Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168 Πληρωτέο Ποσό: €417
Κόστος Συμμετοχής 585 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €585. Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168 Πληρωτέο Ποσό: €417
Κόστος Συμμετοχής 585 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies