Περιγραφή
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής καθώς και σε Ιδιοκτήτες μεμονωμένων καταστημάτων. Στο σημερινό δύσκολο περιβάλλον η επίτευξη στόχων όπως: η αύξηση του Κρατήματος πελατών εντός του καταστήματος, η αύξηση των Συμπληρωματικών Πωλήσεων και η δημιουργία μίας θετικής και ανταγωνιστικής Εμπειρίας Επίσκεψης που θα οδηγήσει σε Πιστούς πελάτες απαιτούν την εφαρμογή συγχρόνων μεθόδων Πώλησης και Εξυπηρέτησης. Στο σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες θα βοηθηθούν να αναπτύξουν το Μοντέλο Πώλησης και Εξυπηρέτησης που ταιριάζει καλύτερα στο δικό τους κατάστημα και προφίλ πελατών.Ενότητες
1. ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
- Πώς να αναλύετε τις δυνατότητες των ανταγωνιστικών Καταστημάτων στην περιοχή σας και να προσδιορίζετε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
- Πώς να δημιουργείτε Ανταγωνιστική Εικόνα για το Κατάστημά σας
- Κτίστε την Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών.
- Πώς να κάνετε τους πελάτες σας να επισκέπτονται το κατάστημά σας κάθε φορά που θέλουν να αγοράσουν.
- Ποιες Προωθητικές Ενέργειες Αύξησης Πιστότητας αποδίδουν στις σημερινές συνθήκες αγοράς.
2. ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
- Διαχωρίστε τις Συμπεριφορές Πώλησης από τις Συμπεριφορές Εξυπηρέτησης
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
- Διερεύνησε για ανάγκες
- Παρουσία προϊόντα
- Παρακίνησε σε δοκιμή
- Πρότεινε διακριτικά
- Επιβεβαίωσε κατά την διάρκεια δοκιμής
- Προσπάθησε Συνδυαστική Πώληση
- Παρουσίασε οφέλη και διαπαιδαγώγησε τον Πελάτη
- Αντιμετώπισε Αντιρρήσεις
- Κλείσε την Πώληση
- Επιβεβαίωσε τελική επιλογή και εξέφρασε βεβαιότητα ότι θα το ευχαριστηθεί
- Χειρίσου Παράπονα /Διαδικασίες Εξυπηρέτησης
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
- Αναγνώρισε Παρουσία
- Προσωποποίησε Επικοινωνία
- Συμπεριφέρσου φιλικά / ευγενικά / ευχάριστα
- Μίλησε στον πληθυντικό
- Εξυπηρέτησε με ταχύτητα και προθυμία
- Ευχαρίστησε
- Οδήγησε τον πελάτη στο ταμείο / στην έξοδο
- Αποχαιρέτησε
3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
- Η έννοια της Εμπειρίας Επίσκεψης
- Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει αποφασιστικά την Πιστότητα
- Πως διαμορφώνεται η Εμπειρία Επίσκεψης
- Οι 5 κανόνες – μεθοδολογία διαμόρφωσης μίας Συνολικής Ανταγωνιστικής Εμπειρίας Επίσκεψης
- Ρόλος Χώρων, Layout, Βιτρίνας, Visual Merchandising και Σηματοδότησης στην δημιουργία της Εμπειρίας Επίσκεψης
4. ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
- Προσδιορίστε τον βαθμό Διείσδυσης των Κατηγοριών και Προϊόντων στην απόδειξη του καταστήματος σας
- Διαχωρίστε τις Κατηγορίες Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών
- Σχεδιάστε το Συνδυαστικό Visual Merchandising που προωθεί τις Συμπληρωματικές Πωλήσεις Κατηγοριών και Προϊόντων που υστερούν
- Συνδυαστική Εξωτερική Βιτρίνα και Εσωτερικά Display
- Παρουσίαση Προωθητικών Ενεργειών Συμπληρωματικών Πωλήσεων
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο «Ανάπτυξη & Οργάνωση Καταστημάτων» & Case Studies με λύσεις (σε έντυπη μορφή)
- Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας
Live Online Training
Date: 2021Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
22/04/2024
Κανονιστικη Συμμορφωση Φορεων Δημοσιου
- Live Online Training:
23/04/2024
Διοικηση Λιανικης Πωλησης
- Live Online Training:
24/04/2024
ISO 17025 - Οργανωση Εργαστηριων
- Live Online Training:
25/04/2024
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
- Live Online Training:
25/04/2024
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (AI ACT) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥ...
- Live Online Training:
15/05/2024
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
16/05/2024
HRM Best Practices
- Live Online Training:
17/05/2024
Οργανωση Πωλησεων - Audit - Εργαλεια - Best Practices
- Live Online Training:
17/05/2024
Merchandising Καταστηματος
- Live Online Training:
17/05/2024