Περιγραφή
Ενότητες
A. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
- Τα στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων και συνήθη λάθη
- Αρχική Αξιολόγηση –φιλτράρισμα Νέων Ιδεών
- Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας-Critical success factors
- Διαμόρφωση του Concept του Προϊόντος
- Καθορισμός, διερεύνηση & αξιολόγηση στοιχείων της αγοράς
- Βασικές Στρατηγικές Κατευθύνσεις
- Push και Pull Στρατηγικές
- Επικοινωνία εντός της επιχείρησης
- Εκπαίδευση πωλητών
- Κοστολόγηση νέου προϊόντος
Β. ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
- Προϊοντικό μίγμα κατηγορίας
- Αξιολόγηση και δυνατότητες ανάπτυξης Κατηγορίας για τα διάφορα κανάλια
- Συμπεριφορά Καταναλωτή στη Κατηγορία
- Διάρθρωση Πιστοτήτων και Switching
- Τιμολογιακή πολιτική και προωθητικές ενέργειες
- Επιλογή τμήματος Αγοράς για το προϊόν
- Αρχική εκτίμηση P & L
- Αξιολόγηση από τον πελάτη
Γ. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
- Κενά Αγοράς και ανάλυση ανταγωνιστικής τοποθέτησης
- Στρατηγικές PoPs (points of parity) και PoDs (points of difference) – αξιολογούνται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
- Θέση και Στρατηγικές Ανταγωνιστών στα Κανάλια και στην Κατηγορία
- Στρατηγικές Καναλιών και οι Στρατηγικές Κατηγορίας των ανταγωνιστών και των Καναλιών
- Οδηγός ανταγωνιστικής τοποθέτησης του προϊόντος
Δ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΟΧΛΕΥΣΗΣ
- Δυνατότητες Μόχλευσης Brand, ανταγωνιστικής θέσης στο κανάλι, licencing
E. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται με δομημένο τρόπο όλη η μεθοδολογία, από τον εντοπισμό των ευκαιριών Νέων Προϊόντων μέχρι το πλάνο ανάπτυξης και λανσαρίσματος, η επιλογή του τμήματος της αγοράς που απευθύνεται, τα εργαλεία κοστολόγησης, υπολογισμού P&L και Καθαρής Παρούσας Αξίας του Νέου Προϊόντος.
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία:
- Να συστηματοποιήσουν τη Στρατηγική Ανάπτυξης & Λανσαρίσματος Νέων Προϊόντων
- Να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς
- Να κατανοήσουν τον δομημένο τρόπο προσέγγισης βήμα προς βήμα στην ανάπτυξη των προϊόντων
- Να εξοικειωθούν με τον τρόπο ανίχνευσης ευκαιριών αγοράς
- Να εξοικειωθούν με τον τρόπο Positioning του Προϊόντος στην αγορά
- Να αναπτύξουν την Εμπορική Πολιτική σχετικά με το νέο Προϊόν
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη, αλλά και σε Επιχειρηματίες που έχουν την ευθύνη ανάπτυξης και υλοποίησης Στρατηγικών Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο «Ανάπτυξη & Λανσάρισμα Νέων Προϊόντων»
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα έτος σε σχετικά θέματα μέσω του www.aqs.gr
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
Managing Director & Strategy Consultant
Live Online Training
Date: 2021Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
04/12/2024
Retail Sales Excellence
- Live Online Training:
05/12/2024
ISO 17025 - Οργανωση και Τεχνικη Επαρκεια Εργαστηριων
- Live Online Training:
05/12/2024
Διαχειριση Ευρωπαικων Προγραμματων
- Live Online Training:
10/12/2024
Κοστολογηση Βιομηχανικου Προιοντος
- Live Online Training:
11/12/2024
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
- Live Online Training:
12/12/2024
Αξιολογηση Αποδοσης Προσωπικου
- Live Online Training:
13/12/2024
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
13/12/2024
Stress Management
- Live Online Training:
16/12/2024
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
- Live Online Training:
16/12/2024