Περιγραφή

Αποτελεσματική Ηγεσία σημαίνει Άσκηση θετικής επιρροής στους γύρω μας σε όλα τα επίπεδα, ώστε να αναπτυχθούν οι Δεξιότητες των Στελεχών για την Ανάπτυξη, τη Βελτίωση της Παραγωγικότητας, την Ποιοτικότερη Εργασία, την Καινοτόμο Σκέψη, την Πελατοκεντρική Συμπεριφορά και άρα την ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας και Εικόνας του Ξενοδοχείου. Μία από τις εξαιρετικά σημαντικές υποχρεώσεις της Ηγεσίας είναι το Κτίσιμο Αποτελεσματικής Ομάδας και η ανάπτυξη των ικανοτήτων και της Αποτελεσματικότητας του κάθε μέλους της Ομάδας εντός του συγκεκριμένου περιβάλλοντος του Ξενοδοχείου. Επιχειρήσεις με αναπτυγμένη την Κουλτούρα της Λειτουργίας Αποτελεσματικών Ομάδων αποκτούν Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς ενισχύεται η συνέργεια για να επιτευχθούν κοινοί Στόχοι, τα μέλη της ομάδος δεσμεύονται και αισθάνονται προσωπικά υπεύθυνα για τη συνολική επίδοση. Τέλος, αναπτύσσονται ηγετικές Δεξιότητες με αποτέλεσμα οι επικεφαλής των Ομάδων να αυξάνουν συνολικά των Παραγωγικότητα του Προσωπικού τους. Το σεμινάριο είναι πρακτικού χαρακτήρα αναδεικνύοντας τον τρόπο που σχηματίζονται και αναπτύσσονται οι αποδοτικές Ομάδες και απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα του Management από το απλό Στέλεχος μέχρι τον Διευθύνοντα Σύμβουλο. Το ισχυρό σημείο του σεμιναρίου είναι ότι μέσω βιωματικών Ασκήσεων, αναδεικνύεται η Αξία της Άσκησης Αποτελεσματικής Ηγεσίας και της Λειτουργίας των Ομάδων στα πλαίσια του Ξενοδοχειακού Περιβάλλοντος.

Ενότητες

1. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

  • Η σημασία της Αποτελεσματικής Ηγεσίας
  • Η Ηγεσία ως Άσκηση Επιρροής
  • Χαρακτηριστικά του Επιτυχημένου Ηγέτη
  • Ηγεσία και Διαχείριση Αλλαγών
  • Ηγεσία και Ενδυνάμωση Ανθρώπων
  • Ηγεσία – Έμπνευση – Όραμα – Επικοινωνία
  • Ηγεσία και Επιχειρησιακή Αριστεία
  • Η ευθύνη για τα Συστήματα και τις Διαδικασίες Η ευθύνη για τη Διαχείριση Πόρων


2. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

  • Μοντέλο Διαρκούς Επιτυχίας στην Εταιρεία
  • Πόσο λειτουργείτε ως Ηγέτης
  • Αποτελεσματικό μέλος Ομάδας
  • Αξιολόγηση του χαρακτήρα της Ηγετικής Συμπεριφοράς
  • Αξιολόγηση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Πόσο τσαγανό έχετε;
  • Αυτο-διάγνωση Αποτελεσματικής Καθοδήγησης
  • Πόσο σωστά παίρνετε Αποφάσεις
  • Διάγνωση ρόλου “Ανάπτυξης Κουλτούρας”
  • Διάγνωση “Ηγεσίας Αλλαγών”


3. Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΟ OPERATION ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

  • Προσαρμοστική Ηγεσία: το ιδανικό στυλ για την περίσταση, τα άτομα, την εποχικότητα, την εκάστοτε κατάσταση της Ομάδας Budget hotels, Mid-scale, Luxury Hotels: χρειάζεται το στυλ Ηγεσίας να προσαρμόζεται ανάλογα με το επίπεδο του Customer Service;
  • Employee Engagement: τι σημαίνει, πως μετριέται, η σημασία του στο operation & στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών
  • To Employee Engagement στην ημερήσια agenda του Ηγέτη: 6 πρακτικές
  • Επικοινωνία που φέρνει αποτελέσματα με το Προσωπικό των Ξενοδοχείων:
    • Επικοινωνία με τις Λέξεις (γιατί οι λέξεις έχουν δύναμη)
    • Τόνος φωνής, Γλώσσα σώματος, η «κρυφή» Γλώσσα των Ηγετών


4. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

  • Οι Πρακτικές Ασκήσεις θα έχουν βιωματικό χαρακτήρα με στόχο να αποκαλύπτουν τις δυνατότητες Βελτίωσης της Ηγετικής Συμπεριφοράς των συμμετεχόντων

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να:

  • Αυτοαξιολογηθούν ως Ηγέτες με βάση ειδικά Εργαλεία
  • Εντοπίσουν περιοχές Βελτίωσης
  • Ετοιμάσουν Πλάνο Προσωπικής Βελτίωσης, βάσει της αρχής ότι η Ηγεσία μαθαίνεται
  • Αναπτύξουν τις Δεξιότητές τους στη Διαχείριση Αλλαγών και στη Λειτουργία Ομάδων ασκώντας θετική επιρροή στο Προσωπικό του Ξενοδοχείου
  • Αναπτύξουν τις Δεξιότητές τους για την Παρακίνηση και την Ενδυνάμωση των ανθρώπων
  • Ενστερνιστούν την Εργασία Ομάδας και τον τρόπο Ανάπτυξής της
  • Κατανοήσουν ότι ο Manager δεν μπορεί να είναι επιτυχημένος αν ταυτόχρονα δεν είναι σε θέση να εμπνεύσει και να παρακινήσει την Ομάδα του για να κτίσει ένα σημαντικό όνομα για το Ξενοδοχείο
  • Εξοικειωθούν με τους τρόπους Ανάπτυξης των μελών της Ομάδας μέσω της συμμετοχής τους σε αυτήν
  • Αντιληφθούν την Αξία της Λειτουργίας των Ομάδων στην παρακίνηση των ανθρώπων
  • Αναπτύξουν την ικανότητα δημιουργίας συνέργειας μεταξύ των μελών, μέσω καλύτερης ακρόασης και κατανόησης των δυνατοτήτων τους πράγμα που δημιουργεί θετική εικόνα για τους Πελάτες

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου “Hotel Management & Leadership”
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία & Ασκήσεις
  • Τα σημεία ενός προσωπικού Σχεδίου Βελτίωσης στις παραπάνω πλευρές της Ηγεσίας
  • Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο έτος σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Live Online Training
Date: 2021
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ
Προτεινόμενα σεμινάρια

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies