Περιγραφή

Το σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία και συνεχώς εμπλουτιζόμενο τα τελευταία 20 χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο. Δίνει λύσεις με Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές σε προβλήματα που η μεγάλη εμπειρία των στελεχών μας στην οργάνωση των επιχειρήσεων και ιδιαίτερα του τομέα της γραμματειακής υποστήριξης έχει επισημάνει. Παραδείγματα τέτοιων προβλημάτων είναι τα παρακάτω:
  • Αδυναμία παρακολούθησης των υποχρεώσεων του γραφείου ή των συνεργαζόμενων με αυτό.
  • Κακός προγραμματισμός εργασιών που οδηγεί στην υπερσυσσώρευση εργασίας την τελευταία στιγμή.
  • Κακή διαχείριση χρόνου με αποτέλεσμα να γίνονται τα επουσιώδη και να αναβάλλονται διαρκώς τα ουσιώδη.
  • Αλλεπάλληλες αναβολές συσκέψεων λόγω «επειγουσών» αναγκών.
  • Προβλήματα στην διαχείριση χρόνου με αποτέσμα αναβολές ραντεβού την τελευταία στιγμή.
  • Πολύτιμα πληροφοριακά στοιχεία ή χάνονται ή δεν είναι σε εύχρηστη μορφή ώστε να είναι διαθέσιμα ακριβώς τη στιγμή που χρειάζονται.
  • Τα αρχεία δεν είναι καλά δομημένα με αποτέλεσμα να μην είναι εύκολη η ανεύρεση των ζητούμενων εγγράφων.
  • Άγνοια των δυνατοτήτων της σύγχρονης τεχνολογίας που αυξάνουν θεαματικά την Παραγωγικότητα όπως η μετατροπή των τυπωμένων κειμένων σε επεξεργάσιμη ηλεκτρονική μορφή, η διαχείριση των αλλαγών των εγγράφων, η διαχείριση των ηλεκτρονικών ημερολογίων, εκκρεμοτήτων, της εσωτερικής επικοινωνίας, των αναθέσεων, της παρακολούθησης προθεσμιών κλπ.
  • Αδυναμία τήρησης ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου για διαχείριση των εγγράφων.
  • Ο τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας που εκπέμπει εικόνα μετριότητας και δημιουργεί αρνητικό κλίμα με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες.

Ενότητες

Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

  • Preplanning
  • Καθορισμός προτεραιοτήτων
  • Προετοιμασία συσκέψεων
  • Κάνοντας ένα μόνο πράγμα κάθε φορά
  • Διαχείριση των ραντεβού
  • Διαχείριση stress
  • Συνήθειες που “ληστεύουν” το χρόνο

Β. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

  • Διαχείριση εσωτερικής αλληλογραφίας
  • Διαχείριση εγγράφων προς ενέργεια
  • Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο
  • Σύστημα παρακολούθησης εκκρεμοτήτων διοίκησης
  • Το σύστημα αρχειοθέτησης

Γ. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ

  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
  • Η εκχώρηση … προς τα πάνω!
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα

Δ. ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

  • Paperless office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας γραφείου
  • Ηλεκτρονική αποστολή fax
  • Σαρώσεις εγγράφων και αναγνώριση κειμένου (OCR)
  • Μηχανές Αναζήτησης
  • Διαχείριση κωδικών και ηλεκτρονική υπογραφή
  • Web και mobile/tablet εφαρμογές για το σύγχρονο γραφείο
  • Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε
  • Τηλεδιάσκεψη
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint
  • Εργαλεία (Event Management, action plan, κλπ)
  • Πρακτικές Ασκήσεις

Ε. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Αρχές της Επικοινωνίας
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Η γλώσσα του σώματος
  • Γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία
  • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
  • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
  • Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή – Απαγορευμένες φράσεις
  • Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
  • Ο χειρισμός των αδιεξόδων

  • Σε γραμματείς της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων διευθύνσεων.
  • Σε διευθυντές των διαφόρων τομέων που θα ασχοληθούν με την οργάνωση ενός σύγχρονου και αποδοτικού γραφείου.
  • Με δεδομένο ότι η μη αποδοτική λειτουργία του γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την γραμματεία αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσία απαραίτητο σε όλα τα στελέχη.

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο ‘Εκπαίδευση Γραμματέων & Οργάνωση Γραφείου’
  • παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Γεώργιος Βάβουλας

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε εκατοντάδες Έργα Οργάνωσης και Σχεδιασμού Διαδικασιών Λειτουργίας Οργανισμών, Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων Διαχείρισης, όπως του ISO 9001, του ISO 27001 και πολλών άλλων. Είναι πιστοποιημένος Επιθεωρητής Συστημάτων Ποιότητας και Data Protection Officer (DPO). Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα, καθώς και σε θέματα Οργάνωση Γραφείου, Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Παναγιώτης Σταθόπουλος. Consultant, IT Specialist, Certified DPO & Experience Speaker. Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. IT Specialist με 30ετή εμπειρία στους Η/Υ, το πεδίο δράσης του εστιάζει στη συμβουλευτική των επιχειρήσεων και ειδικότερα σε θέματα Digital Transformation, Data Analysis και Business Intelligence, Digital Marketing (πιστοποιημένος στα Google Ads) και σε θέματα ανάπτυξης υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων. Με μεγάλη εμπειρία σε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμό και συστημάτων ασφάλειας της πληροφορίας είναι από τους πρώτους πιστοποιημένους DPO. Διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία, με πάνω από 3.000 ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων τα τελευταία 20 έτη.
Ιωάννης Κριτσωτάκις

Ιωάννης Κριτσωτάκις

Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)
ΑΘΗΝΑ
Date: 2018
Τόπος Διεξαγωγής: ,
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Date: 2018
Τόπος Διεξαγωγής: ,
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Date: 2018
Τόπος Διεξαγωγής: ,
ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ
Date: 2018
Τόπος Διεξαγωγής: ,
Participation Fee 430 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Participation Form
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Participation Fee 430 €

Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%

Participation Form
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ
Προτεινόμενα σεμινάρια

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies

Skip to content