Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ MERCHANDISING

Καταστήματα λιανικής είναι οι επιχειρήσεις που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους. Αποτελούν κλάδο της αγοράς, το τελευταίο στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας, που προσφέρει σημαντικούς πόρους στην εθνική οικονομία. Η διαχείριση του καταστήματος λιανικής, αφορά την διαδικασία, κατά την οποία, οι εργαζόμενοι καθοδηγούμενοι από τους προϊσταμένους τους, σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα, επιδιώκουν να ικανοποιήσουν τους πελάτες του καταστήματος και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ενισχύουν την αφοσίωση των καταναλωτών στο κατάστημα, αυξάνοντας παράλληλα τον τζίρο και την κερδοφορία του.

 

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  1. Να προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους τομείς, τα τμήματα του καταστήματος και την εμπορική λειτουργία τους.
  2. Να επισημάνει το ρόλο και τα καθήκοντα των διευθυντών, προϊσταμένων και των συνεργατών τους.
  3. Να δείξει μεθόδους και πρακτικές για την αποτελεσματική λειτουργία του καταστήματοςτος.
  4. Να αναδείξει τα ευεργετικά αποτελέσματα του merchandising ούτως ώστε η συνεργασία του προσωπικού με τους προμηθευτές και τα λοιπά εμπλεκόμενα τμήματα να γίνει πιο εύκολη και παραγωγική.
  5. Να προσφέρει γνώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν από την επόμενη ημέρα του σεμιναρίου.
 

Το σεμινάριο υλοποιείται διαδικτυακά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα..

Ενότητες

1. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

2. ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

  • Η Διοίκηση του καταστήματος
  • Οι χώροι έκθεσης και πώλησης των εμπορευμάτων του καταστήματος
  • Τα τμήματα του ταμείου και της παραλαβής
  • Η αποθήκη του καταστήματος
  • Λοιπά τμήματα (τμήμα παραγγελιών, παραπόνων, διακόσμησης κ.α.)

3. ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

  • Ρόλος αρμοδιότητες και καθήκοντα των Στελεχών και των συνεργατών τους

4. ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

  • Η χάραξη της στρατηγικής. Ελεγχόμενες και μη μεταβλητές
  • Ο προγραμματισμός βραχυπρόθεσμος και μέσο/μακρό πρόθεσμος
  • Η Οργάνωση
  • Το management του προσωπικού – ηγετικές ικανότητες των υπευθύνων
  • Ο έλεγχος του καταστήματος

5. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

  • Η αναγκαιότητα του πελάτη
  • Η αγοραστική ψυχολογία του Πελάτη. Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και των πέντε Αισθήσεων στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
  • Τα κίνητρα αγοράς του
  • Τι ζητάει ο πελάτης από το κατάστημα
  • Ο ικανοποιημένος Πελάτης
  • Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης και η ενίσχυση του loyalty

6. TO MERCHANDISING ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

  • Ωφέλειες του merchandising – Προϋποθέσεις – Οι πυλώνες του merchandising
  • Σχέσεις του merchandiser με το ανθρώπινο δυναμικό : Πρόθεση -Γνώση – Συνεργασία – Εμπιστοσύνη
  • Διαρκής Καθαριότητα σε κατάστημα και εκτιθέμενα εμπορεύματα
  • Ο Φωτισμός σημαντικό Εργαλείο του Merchandising
  • Η χρήση και τα οφέλη του Πλανογράμματος
  • Τοποθέτηση Προϊόντων στο ράφι σύμφωνα με το Πλανόγραμμα
  • Το ράφι που πουλάει
  • Γειτνίαση Κατηγοριών προϊόντων και cross selling
  • Στρατηγική Merchandising για κτίσιμο ανταγωνιστικής εικόνας του καταστήματος
  • Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης
  • Αξιολόγηση Απόδοσης προϊόντων, ομάδων και κατηγοριών
  • Προβολές Καταστήματος, Απόδοση ανά μέτρο
  • Το αποτελεσματικό γύρισμα του αποθέματος
  • Ευθυγράμμιση Στρατηγικής με Layout Καταστήματος και Merchandising

7. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

  • Η προετοιμασία του Πωλητή
  • Η υποδοχή του Πελάτη στο κατάστημα (κανόνες επικοινωνίας, συμπεριφορά και γλώσσα του σώματος του Πωλητή
  • Η διερεύνηση των αναγκών του
  • Η παρουσίαση του προϊόντος
  • Ο αποτελεσματικός χειρισμός των αντιρρήσεων
  • Το cross selling
  • Το κλείσιμο της πώλησης
  • Το after sales service και η σημαντικότητα του

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.

Απευθύνεται επίσης, σε μεσαία Στελέχη της Επιχείρησης, που ασχολούνται με την τοποθέτηση, την πώληση, το marketing, την διακόσμηση, την αποθήκευση και συντήρηση των Προϊόντων του Καταστήματος Λιανικής.

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.

Απευθύνεται επίσης, σε μεσαία Στελέχη της Επιχείρησης, που ασχολούνται με την τοποθέτηση, την πώληση, το marketing, την διακόσμηση, την αποθήκευση και συντήρηση των Προϊόντων του Καταστήματος Λιανικής.


Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

    • Παρουσίαση του σεμιναρίου «Διαχείριση Καταστήματος Λιανικής & Merchandising»
    • Εργαλείο Mystery Shopping
Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου

Απόστολος Αξαρλής

Απόστολος Αξαρλής

Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε Θέματα Management και Πωλήσεων. Πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει εργαστεί σε μεγάλες Επιχειρήσεις ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής, Διευθυντής Χονδρικών και Λιανικών Πωλήσεων και Διευθυντής Αγορών. Διαθέτει 25ετη διδακτική εμπειρία, κατά την οποία, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων.

Live Online Training
Έναρξη: 04/12/2024 9:30 πμ
Λήξη: 04/12/2024 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 550 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 550 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ
Προτεινόμενα σεμινάρια

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies