Περιγραφή
Η αποτυχημένη πορεία που ορισμένες φορές οδηγεί και στο κλείσιμο ενός καταστήματος δεν οφείλεται κατ΄ ανάγκη στην παρούσα οικονομική συγκυρία. Πολλές φορές η επιλογή της θέσης, της γκάμας των προϊόντων, του τρόπου λειτουργίας και των μεθόδων διαφοροποίησης και προώθησης είναι βασισμένη στην απλή διαίσθηση, παραγνωρίζοντας τη σύγχρονη τεχνογνωσία που ενδεχομένως θα μπορούσε να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα ενός καταστήματος. Αυτό το κενό καλύπτει το σεμινάριο μας και με τη χρήση υπερσύγχρονων εργαλείων, όπως είναι το Geomarketing, που λαμβάνει υπόψη του δεδομένα Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών, όπως πυκνότητα πληθυσμού ανά οικοδομικό τετράγωνο, γεωγραφικές περιοχές από τις οποίες θα γίνει η τελική επιλογή της θέσης του καταστήματος, διασπορά υφιστάμενων παρεμφερών καταστημάτων, ατομικό εισόδημα κατοίκων της συγκεκριμένης περιοχής κλπ, προκείμενου να επιλεγούν με βάση τις απαιτήσεις τα κατάλληλα σημεία πώλησης για το νέο κατάστημα. Τελικά, δίνεται τεκμηριωμένη απάντηση στο ερώτημα, εάν το άνοιγμα ενός συγκεκριμένου καταστήματος έχει ελπίδες οικονομικής βιωσιμότητας.Ενότητες
Α. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
- Σχεδιασμός Concept Καταστήματος («Τοποθέτηση»)
- Έλεγχος στοιχείων του κλάδου για να προσδιοριστεί αν η αγορά είναι εξελισσόμενη ή σε φθίνουσα κατάσταση
- Ανάλυση στοιχείων κερδοφορίας και κοστολογίων του κλάδου
- Πρόβλεψη Πωλήσεων
- Αρχικός Σχεδιασμός Εγκαταστάσεων
- Αρχική Εκτίμηση Κερδοφορίας
- Αξιολόγηση Καθαρής Παρούσας Αξίας Επένδυσης (NPV)
- Διαχείριση Κινδύνων
Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
- Επιλογή γκάμας προϊόντων
- Έρευνα Αγοράς με κατάλληλο ερωτηματολόγιο
- Σχεδιασμός Lay out και ροής προϊόντων Merchandising
- Category management
- Μεθοδολογία αξιολόγησης και ελέγχου προμηθευτών
- Απαιτούμενος αποθηκευτικός χώρος
- Διαδικασίες λειτουργίας του καταστήματος
- Η αποδοχή των πελατών
- Φωτισμός του καταστήματος
Γ. MARKETING & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
- Πλάνο προώθησης των πωλήσεων
- Σχεδιασμός event – προώθησης
- Υποδοχή – καλωσόρισμα πελατών
- Η κατάρτιση λίστας στοιχείων πελατών
- Σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται το e- shopping
- Προϋπολογισμός εσόδων – εξόδων
- Παρακολούθηση των μηνιαίων οικονομικών αποτελεσμάτων
- Πρόβλεψη Ταμειακών Ροών

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Managing Director & Strategy ConsultantΑΘΗΝΑ
Date: 2017Τόπος Διεξαγωγής: ,
Για συμμετοχή σε online σεμινάριο παρέχεται έκπτωση 25%
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

- Live Online Training:
09/03/2021
Εκπαιδευση Στελεχων Προμηθειων

- Live Online Training:
10/03/2021
ISO 17025 - Οργανωση Εργαστηριων

- Live Online Training:
11/03/2021
Οργανωση Πωλησεων - Audit-Εργαλεια-Best Practices

- Live Online Training:
12/03/2021
Πρακτικο Σεμιναριο Εφαρμογης Ν.4412 για τις Δημοσιες Συμβασεις

- Live Online Training:
17/03/2021
Ρολοι - Οργανωση - Διαχειριση Σχεσεων στην Οικογενειακη Επιχειρηση

- Live Online Training:
19/03/2021
Εργαστηριο Αποτελεσματικης Ηγεσιας

- Live Online Training:
22/03/2021
Επαγγελματικη Γραπτη και Τηλεφωνικη Επικοινωνια

- Live Online Training:
23/03/2021
Enterprise Risk Management

- Live Online Training:
23/03/2021
Οικονομικα για μη Οικονομικους

- Live Online Training:
26/03/2021