Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad - Λευκωσία, Κύπρος
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Σεμινάρια > Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad - Λευκωσία, Κύπρος
Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad - Λευκωσία, Κύπρος

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που παρέχονται από την σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και τη μακρά τεχνογνωσία της εταιρείας μας στην αξιοποίησή της με σκοπό να ασκούν τη Διοίκηση της επιχείρησης ή των καθηκόντων τους ως στελέχη, μέσω του iPad (και άλλων tablets) αυξάνοντας σημαντικά την παραγωγικότητά τους.

Όχι μόνο η διαχείριση της καθημερινότητας (emails, έγγραφα, εκκρεμότητες, meetings) αλλά και η διαχείριση των επιχειρησιακών Στόχων, Έργων και Διαδικασιών μπορεί να γίνει μέσω του iPad / Tablet.

Το σεμινάριο αφορά όλους τους χρήστες iPad, windows και android tablet αλλά και smartphone.

Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί δωρεάν ένα iPad Mini, με δυνατότητα αλλαγής με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.

Κόστος Συμμετοχής
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 550 Ευρώ, ενώ χωρίς την παροχή του iPad mini η τιμή διαμορφώνεται στα 380 Ευρώ.
Δήλωση Συμμετοχής με παροχή iPad (550 Ευρώ) - Δήλωση Συμμετοχής χωρίς παροχή iPad (380 Ευρώ)

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

Ενότητες Σεμιναρίου
1. Αξιοποίηση Εφαρμογών
  • Διαχείριση αρχείων & σύνδεση με Server
  • Back up και προστασία
  • Οι 20 σημαντικότερες εφαρμογές
2. Διαχείριση Καθημερινότητας
  • Διαχείριση Αναθέσεων – Εκκρεμοτήτων
  • Διαχείριση Δραστηριοτήτων - Διεργασιών
  • Παρουσίαση Προϊόντων
  • Διαχείριση Παραγγελιών
  • Διαχείριση Ευκαιριών
  • Διαχείριση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Επαφών
  • Διαχείριση e-mails
  • Διαχείριση Σημειώσεων
  • Εφαρμογές Διαχείρισης χρόνου
3. Διαχείριση Στρατηγικών και Ατομικών Στόχων
  • Καθορισμός Στόχων
  • Σύνδεση στόχων με έργα
  • Ετοιμασία Action Plan
  • Εφαρμογή Σύνταξης Επιχειρησιακού Σχεδίου
  • Σχεδιασμός Προϋπολογισμού
  • Παρακολούθηση υλοποίησης
  • Παρακολούθηση Management Reporting (Αναφορές Διοίκησης)
  • Εφαρμογή Αποτύπωσης Αναφορών Διοίκησης
  • Η παρακολούθηση των 10 κρίσιμων Δεικτών της επιχείρησης
4. Εφαρμογές για τον προσωπικό χρόνο
  • E-Books: Διαχείριση πλήθους ηλεκτρονικών βιβλίων πάσης φύσεως
  • Φωτογραφίες, μουσική, ραδιόφωνο
  • Κοινωνική δικτύωση
  • Maps, Navigation, Αστρονομία
  • Forums, Πανεπιστήμια κα
  • Άσκηση, Διατροφή & Ευεξία
Εισηγητές Σεμιναρίου
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων​, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, ​Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων​ Διαχείρισης​, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα​. Επίσης, διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και για την οργάνωση της AQS σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO).
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 2018

Ώρες Διεξαγωγής: -

Πόλη Διεξαγωγής: ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ

Τοποθεσία Διεξαγωγής:
Περιγραφή Υλικού
  • Το Εγχειρίδιο 'Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad'
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία Προϋπολογισμού, Cash Flow και Management Reporting
  • iPad Mini 16Gb, 7.9' IPS LED Multi-Touch (προαιρετικά)
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη των λειτουργιών του iPad και σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ:

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ     

Πατήστε προσθήκη στο καλάθι για να παραγείλετε το επιθυμητό υλικό σεμιναρίου.


Παραγγελία Υλικού Σεμιναρίου
Όνομα ΤΙΜΗ Επιλογή Υλικού
Πλήρες Πακέτο Σεμιναρίου "Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad" 180 € Προσθήκη στο Καλάθι
Στο πακέτο περιλαμβάνονται: 
 
  • Το Εγχειρίδιο 'Η Λειτουργία της Επιχείρησης μέσω iPad'
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία Προϋπολογισμού, Cash Flow και Management Reporting
  • iPad Mini 16Gb, 7.9' IPS LED Multi-Touch (προαιρετικά)
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη των λειτουργιών του iPad και σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων