Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών - Αθήνα
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Σεμινάρια > Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών - Αθήνα
Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών - Αθήνα

To Σεμινάριο υλοποιείται μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων από και προς τον Εισηγητή και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται στην εκπαιδευτική αίθουσα.

Το καινοτόμο αυτό Σεμινάριο παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου Καθορισμού Προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης.

Επίσης παρουσιάζει μία μοναδική Μεθοδολογία για τον τρόπο συλλογής δεδομένων από απομεμακρυσμένες μεταξύ τους περιοχές και τα σύγχρονα Εργαλεία Τηλεδιαχείρισης (Audit, Συστήματα διαμοιρασμού Πληροφοριών, On line Reports σε Tablets και Smartphones), έτσι ώστε οι Επικεφαλής Τομέων να μπορούν να διαχειρίζονται με επιτυχία τις κρίσιμες λειτουργίες της Επιχείρησης, από όπου και αν ευρίσκονται.

Επιπλέον στο Σεμινάριο παρουσιάζονται οι τεχνικές απαλλαγής από το stress, η απόκτηση συνηθειών που βασίζονται στην διεθνή εμπειρία για τον τρόπο της Οργάνωσης της Εργασίας, του Τηλεφώνου, των E-mails, της Επικοινωνίας, που οδηγούν σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας και που βοηθούν το Στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, απαραίτητη για την Επαγγελματική Καταξίωση και την Ποιότητα της Προσωπικής του ζωής.

Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζουμε, μεταξύ των άλλων, δύο σημαντικά Εργαλεία για τον Ποιοτικό Προγραμματισμό και την Αποδοτική Διαχείριση της Καθημερινότητας, καθώς και μια πρωτότυπη Διεργασία και Εργαλεία που διασφαλίζουν την τήρηση των προθεσμιών στις Δράσεις που ανατίθενται και ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία και μειώνουν τις εργασιακές συγκρούσεις.

Οπως το θέτει ο D. Allen (συγγραφέας του Διεθνούς Best Seller "Get The Things Done (GTD)", είναι αδύνατον να διαχειριστείς Στόχους, Έργα και Δράσεις, εάν η Καθημερινότητα βρίσκεται εκτός Ελέγχου. Απαιτείται λοιπόν ένας απλός και αποδοτικός μηχανισμός που θα θέτει τα πάντα σε μια ελεγχόμενη ροή.

 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως στους Προέδρους και στα Ανώτατα Στελέχη, αλλά και σε όλα ανεξαιρέτως τα Στελέχη κάθε Επιχείρησης ή Οργανισμού, που αναζητούν τρόπους για τη βελτίωση της Οργάνωσης του χρόνου και των εργασιών τους, της επικοινωνίας, των αναθέσεων, την απαλλαγή από το Stress και την Άσκηση Ελέγχου, που οδηγούν στην αύξηση της Παραγωγικότητας των ιδίων, αλλά και του τμήματός τους, καθώς και στη βελτίωση της Ποιότητας της προσωπικής ζωής τους ως επακόλουθο.
ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο και τα Εργαλεία καθορισμού των Προτεραιοτήτων σε ένα εξαιρετικά αποδοτικό Σύστημα Προγραμματισμού.

  • Θα εξοικειωθούν με το Σύστημα David Allen, μεσω του οποίου οργανώνεται προγραμματίζεται και παρακολουθείται ο καταιγισμός των πληροφοριών και των υποχρεώσεων της καθημερινότητας πράγμα που συμβάλλει στην απαλλαγή από το Stress και στη βελτίωση της Ποιότητας και της Παραγωγικότητας των Εργασιών με χρήση ειδικών Εφαρμογών.

  • Θα ασκηθούν στον τρόπο λήψης Αποφάσεων, χρησιμοποιώντας το Εργαλείο Decision Matrix και δομημένη Μεθοδολογία επίλυσης Προβλημάτων.

  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Ειδικές Λίστες Ελέγχου ως Εργαλεία Προσωπικής Βελτίωσης για τη Διαχείριση Συγκρούσεων, την Ανάθεση Αρμοδιοτήτων, το Coaching, τη Διαχείριση του Stress κλπ.

  • Θα εξοικειωθούν με τη χρήση σύγχρονης Τεχνολογίας και Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διαχείριση της Καθημερινότητας.

  • Θα μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις διακοπές στην εργασία.

  • Θα οργανώνουν Επιτυχημένες και Αποδοτικές Συσκέψεις.

  • Θα καθιερώσουν συνήθειες που βελτιώνουν θεαματικά την Παραγωγικότητα (Διαχειριση Τηλεφώνου, Ε-mails, Αναθέσεις, Υπομνήσεις, Διαχείριση Δύσκολων Ανθρώπων).

  • Θα συνειδητοποιήσουν την τεράστια δύναμη της Επικέντρωσης σε ένα πράγμα κάθε φορά αντί της πολυδιάσπασης.

  • Θα είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν την αναβλητικότητα.

  • Θα έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν όλα τα Συστήματά Διαχείρισης Χρόνου και Καθημερινότητας μέσω Εφαρμογών σε Φορητές Συσκευές, Tablets και Smartphones.

  • Τέλος, θα αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο Project Προσωπικής Βελτίωσης Διαχείρισης Χρόνου και πλήρους απαλλαγής από τo Stress και επομένως εντυπωσιακής βελτίωσης της Παραγωγικότητας.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στο Σεμινάριο ακολουθούνται τα βήματα του παρακάτω γραφήματος (πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος):

AQS

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Α. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  1. Διάγνωση παρουσας καταστασης – Ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης

  2. Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές)

  3. Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου
  4. Πώς γίνεται ο Διαχωρισμός: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση - Υλοποίηση - Επανεξέταση στο μέλλον - Καθορισμός επόμενου βήματος (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)

  5. Ο Καθορισμός προτεραιοτήτων και ο δομημενος τρόπος Επίλυσης Προβλημάτων

  6. Οι Βέλτιστες Πρακτικές για τον Εβδομαδιαίο - Ημερήσιο Προγραμματισμό

  7. Συστηματική Διαχείριση Συσκέψεων

  8. Σύστημα Υπομνήσεων για την Παρακολούθηση των Εκκρεμοτήτων

  9. Σύστημα Αναφορών - Έλεγχος - Βελτιώσεις

  10. Η σύνθεση όλων των ανωτέρω σε Ενιαίο Σύστημα

Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ

  1. Πρακτικές Ασκήσεις Απαλλαγής από το Stress

  2. H Φιλοσοφία Win – Win και η Διαχείριση των Συγκρούσεων

  3. Πώς αντιμετωπίζεται η Αναβλητικότητα

  4. Πώς αντιμετωπίζονται οι «Ληστές» του Χρόνου - Πώς αντιμετωπίζεται η σπατάλη του Χρόνου

  5. Ποιές είναι οι καλές Πρακτικές στη Διαχείριση του Χρόνου

  6. Αυτοαξιολόγηση και Βελτίωση στην κατανομή του Εργασιακού Χρόνου

  7. Καλές Συνήθειες που πρέπει να αποκτηθούν

  8. Η σημαντικότητα Ποιοτικής Ρουτίνας για το Πρωϊνό και το βράδυ

  9. Η Λογική της Ανάθεσης και πώς την ενισχύουμε - Πώς γίνεται η ανάθεση Εργασιών και πώς παρακολουθείται

  10. Η Επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά

  11. Η αναζήτηση του γεννεσιουργού αιτίου. Η Μέθοδος των 5 "Γιατί"

  12. Το Projectτης Προσωπικής Βελτίωσης

Παράλληλα, με βιωματικές ασκήσεις οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν την καταστροφική συνέπεια των συνηθειών που μειώνουν την Απόδοση μας (όπως π.χ. το να μην θέτουμε Προτεραιότητες ή το να διακόπτουμε μια εργασία και να αρχίζουμε κάποια άλλη ή το να δημιουργούμε σφήνες στους συνεργάτες μας) και θα ασκηθούν στην αλλαγή των συνηθειών αυτών με αυτές που αυξάνουν την αποτελεσματικότητά μας.

Εισηγητές Σεμιναρίου
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων), των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει άνω των 100 σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, του Budgeting, της Διαχείρισης Χρόνου και του Reporting, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 09-06-2020

Ώρες Διεξαγωγής: 09:30 - 17:00

Πόλη Διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ

Τοποθεσία Διεξαγωγής: Stratos Vassilikos Hotel
Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Οργάνωση Καθημερινότητας - Βελτίωση Παραγωγικότητας Στελεχών"

  • H παρουσίαση του σεμιναρίου

Πρόσθετες Παροχές:
  • Εργαλεία - Εφαρμογές που υποστηρίζουν τα παραπάνω:

    1. Αναφορές και Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
    2. Συστήματα ενημέρωσης πορείας Εκκρεμοτήτων
    3. Εφαρμογή Διαχωρισμού σε Επείγοντα - Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα - Σημαντικά Μη Επείγοντα

    4. Εργαλεία Διαχείρισης Έργων και Διασφάλισης Προθεσμιών

    5. Εφαρμογή σε Excel για την ανάπτυξη του Προσωπικού Project για τη βελτίωση της Διαχείρισης Χρόνου, την πλήρη απαλλαγή από το Stress και τη Βελτίωση της Παραγωγικότητας

  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 02-06-2020

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ     
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων