Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
Διαχείριση Χρόνου & Καθημερινότητας - Δωρεάν iPad Mini - Θεσσαλονίκη
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Σεμινάρια > Διαχείριση Χρόνου & Καθημερινότητας - Δωρεάν iPad Mini - Θεσσαλονίκη
Διαχείριση Χρόνου & Καθημερινότητας - Δωρεάν iPad Mini - Θεσσαλονίκη

Το καινοτόμο αυτό σεμινάριο δεν εξαντλείται σε κανόνες και οδηγίες, αλλά παρουσιάζει με συνθετικό και οργανωμένο τρόπο σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Βελτίωση της Ποιότητας Προγραμματισμού, την αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, τη Διαχείριση του Χρόνου, τις Αναθέσεις, τον Καθορισμό Προθεσμιών, τον Έλεγχο Υλοποίησης, τη Διαχείριση των Εκκρεμοτήτων, τον Μηχανισμό Ελέγχου για Ανασκόπηση, Αξιολόγηση & Βελτίωση και τελικά τη σύνδεση του εβδομαδιαίου και ημερήσιου προγραμματισμού με στόχους και έργα της επιχείρησης, παράλληλα με τη Διαχείριση της Καθημερινότητας.

Επίσης, παρουσιάζονται Εργαλεία που έχει αναπτύξει η εταιρεία μας και εφαρμογές σε Tablet / Smartphone για την υλοποίηση όλων των παραπάνω και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των Στελεχών, που αυξάνουν θεαματικά την παραγωγικότητα τους.

Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί δωρεάν ένα iPad Mini, με δυνατότητα αλλαγής με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο.

Κόστος Συμμετοχής
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 585 Ευρώ, ενώ χωρίς την παροχή του iPad mini η τιμή διαμορφώνεται στα 380 Ευρώ.
Δήλωση Συμμετοχής με παροχή iPad (585 Ευρώ)
Δήλωση Συμμετοχής χωρίς παροχή iPad (380 Ευρώ)

Για το σεμινάριο αυτό δεν ισχύουν οι προβλεπόμενες εκπτώσεις, δεύτερης, τρίτης και έγκαιρης συμμετοχής.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
  • Θα εντοπίζουν μέσω διαγνωστικών Εργαλείων τις περιοχές βελτίωσης στη Διαχείριση του Χρόνου, του Stress και της Παραγωγικότητας.
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Ειδικές Λίστες Ελέγχου ως Εργαλεία Προσωπικής Βελτίωσης για τη Διαχείριση Συγκρούσεων, την Ανάθεση Αρμοδιοτήτων, το Coaching, τη Διαχείριση του Stress, την λήψη αποφάσεων κλπ. προκειμένου να βελτιώσουν την Παραγωγικότητά τους.
  • Θα καθιερώσουν συνήθειες που βελτιώνουν θεαματικά την παραγωγικότητα (Διαχείριση Τηλεφώνου, Ε-mails, Αναθέσεις, Υπομνήσεις, Διαχείριση Δύσκολων Ανθρώπων).
  • Θα μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις διακοπές στην εργασία και να αντιμετωπίζουν την αναβλητικότητα.
  • Θα εξοικειωθούν με ένα εξαιρετικά αποδοτικό Σύστημα Προγραμματισμού.
  • Θα εξοικειωθούν με τη χρήση σύγχρονης Τεχνολογίας και Εφαρμογών Πληροφορικής.
  • Θα μπορούν για όλα τα παραπάνω να χρησιμοποιούν το Tablet / Smartphone τους ή το iPad Mini που θα τους δοθεί.
Ενότητες Σεμιναρίου

Α. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

  • Η έννοια της Παραγωγικότητας, η μέτρηση και η βελτίωση της
  • Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές). Διαδικασίες – Εφαρμογές και Εργαλεία
  • Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου
  • Πώς γίνεται ο Διαχωρισμός: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση - Υλοποίηση - Επανεξέταση στο μέλλον - Καθορισμός επόμενου βήματος (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
  • Ο καθορισμός προτεραιοτήτων και ο δομημενος τρόπος Επίλυσης Προβλημάτων
  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές για τον Εβδομαδιαίο - Ημερήσιο Προγραμματισμό (Σύστημα Covey)
  • Σύστημα Αναφορών - Έλεγχος - Βελτιώσεις
  • Η σύνθεση όλων των ανωτέρω σε Ενιαίο Σύστημα

Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ

  • Η Διαχείριση του stress: Πώς εντοπίζονται τα αίτια και πώς θεραπεύονται
  • Πρακτικές Ασκήσεις Απαλλαγής από το Stress
  • H Φιλοσοφία Win – Win και η Διαχείριση των Συγκρούσεων
  • Πώς αντιμετωπίζεται η αναβλητικότητα
  • Πως γίνεται η ανάθεση Εργασιών και πως παρακολουθείται
  • Πώς αντιμετωπίζεται η σπατάλη του Χρόνου
  • Αυτοαξιολόγηση και Βελτίωση στην κατανομή του Εργασιακού Χρόνου
  • Πώς το Coaching συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της Παραγωγικότητας και την απαλλαγή από το stress
  • Η Επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά
  • Η αναζήτηση του ριζικού αιτίου των προβλημάτων, συντελεί στην αυξημένη Παραγωγικότητα

Γ. Η ΧΡΗΣΗ TABLET - ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

  • Οι 20 σημαντικότερες Εφαρμογές
  • Πρόσβαση στα αρχεία σας από παντού
  • Διαχείριση Αναθέσεων – Εκκρεμοτήτων
  • Διαχωρισμός σε Επείγοντα - Μη Επείγοντα, Σημαντικά Επείγοντα - Σημαντικά Μη Επείγοντα
  • Διαχείριση Στόχων & Έργων
  • Διαχείριση Δραστηριοτήτων - Διεργασιών
  • Παρουσίαση Προϊόντων
  • Διαχείριση Παραγγελιών
  • Προϋπολογισμός & Αναφορές
  • Διαχείριση Ευκαιριών
  • Διαχείριση Ημερολογίου
  • Διαχείριση Επαφών
  • Διαχείριση e-mails
  • Διαχείριση Σημειώσεων
Εισηγητές Σεμιναρίου
Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε πληθώρα Έργων Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων),Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων.
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων​, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, ​Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων​ Διαχείρισης​, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα​. Επίσης, διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και για την οργάνωση της AQS σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO).
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 2017

Ώρες Διεξαγωγής: -

Πόλη Διεξαγωγής: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τοποθεσία Διεξαγωγής:
Περιγραφή Υλικού
  • Το Εγχειρίδιο 'Διαχείριση Χρόνου & Καθημερινότητας'
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία Προϋπολογισμού, Cash Flow και Management Reporting
  • iPad Mini 16Gb, 7.9' IPS LED Multi-Touch (προαιρετικά)
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη των λειτουργιών του iPad και σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ:

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ     
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων