Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
GDPR for Marketing - Αθήνα
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Σεμινάρια > GDPR for Marketing - Αθήνα
GDPR for Marketing - Αθήνα

Στο Σεμινάριο αυτό αναλύονται οι επιπτώσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης - GDPR - Κανονισμόs 2016/679 - στο Marketing, καθώς και τα απαιτούμενα μέτρα Συμμόρφωσης (compliance measures).

Κάθε Εταιρεία ή Οργανισμός που υλοποιεί δράσεις Marketing, είτε στην παραδοσιακή του μορφή είτε στην Ψηφιακή (Digital Marketing: e-mail Marketing, paid search, social media advertising κτλ), θα πρέπει να γνωρίζει την ανάγκη Συμμόρφωσης με τον Κανονισμό GDPR. Οι πρακτικές συνέπειες της μη Συμμόρφωσης για ένα εμπορικό σήμα (brand) μπορεί να είναι καταστροφικές.

Ο Στόχος του Σεμιναρίου είναι να αναπτύξουν τα Στελέχη του Marketing την τεχνογνωσία, ώστε να εντοπίζουν και να εκτιμούν τους Κινδύνους που απορρέουν από την συλλογή και επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων μέσα στην Επιχείρηση, να εξετάζουν την επάρκεια των Μηχανισμών και Διαδικασιών Προστασίας Δεδομένων και να προτείνουν, όπου χρειάζεται, τις κατάλληλες Βελτιώσεις, ώστε οι Λειτουργίες του Marketing να συμμορφώνονται με τον GDPR .

Στο Σεμινάριο αυτό, περιλαμβάνεται αναλυτική Μεθοδολογία Διερεύνησης όλων των πτυχών του Marketing, στις οποίες, από την Εμπειρία μας στην Εφαρμογή του GDPR σε πάνω από 100 Οργανισμούς, έχουμε εντοπίσει συχνή δραστηριότητα Συλλογής και Επεξεργασίας άρα και εμφάνιση Κινδύνου για τα Προσωπικά Δεδομένα.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της AQS 'Online Σύμβουλοι', μέσω της οποίας θα μπορούν για ένα έτος να θέτουν ερωτήματα στους εισηγητές και να υποστηρίζονται στην επίλυση προβλημάτων, είτε σχετικά με την Εγκατάσταση και τη Λειτουργία του GDPR είτε σχετικά με την άσκηση των καθηκόντων του DPO.

Σεμινάρια GDPR

Το σεμινάριο υλοποιείται από το 2016 με μεγάλη επιτυχία, ενώ το υλικό του έχει εμπλουτιστεί με νέα Εργαλεία και Μεθοδολογίες, μέσα και από την εμπειρία υλοποίησης άνω των 100 Έργων Συμμόρφωσης με τον GDPR από την AQS, σε Οργανισμούς μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται:
Minoan Lines, Jumbo, Friday's, Vitex, AON, Subaru, ΕΡΤ, Bingo, Hellas Sat, Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Δήμοι, Περιφέρειες κλπ.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη του Marketing, σε Υπεύθυνους Επεξεργασίας (controllers), σε Συμβούλους Επιχειρήσεων, στον Υπεύθυνο και στα Στελέχη των λειτουργιών ΙΤ της Επιχείρησης, αλλά και στη Διοίκηση και στα εμπλεκόμενα Στελέχη στον Σχεδιασμό στρατηγικής Marketing, που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις σύγχρονες Πρακτικές σε όλα τα θέματα χρήσης Προσωπικών Δεδομένων για σκοπούς Marketing και την συμμόρφωση της Εταιρείας με τον GDPR.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Μία ολοκληρωμένη προσέγγιση στο GDPR for Marketing όπως η περιγραφόμενη δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να:

  • Να εντοπίσουν όλες τις Περιοχές όπου είναι δυνατόν να κρύβονται Προσωπικά Δεδομένα

  • Να αναγνωρίσουν και να εκτιμήσουν τους κινδύνους που απορρέουν από την συλλογή και επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων μέσα στην Επιχείρηση

  • Εξετάζουν την επάρκεια των Μηχανισμών και Διαδικασιών Προστασίας Δεδομένων και να προτείνουν, όπου χρειάζεται, τις κατάλληλες Βελτιώσεις

  • Ειδικότερα να αξιοποιούν τους πιο κατάλληλους τρόπους για απόκτηση του consent των ΠελατώνΝα δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες να εξαλείφουν ή να τροποποιούν τα Δεδομένα τους όποτε το επιθυμούν

  • Να πραγματοποιούν Audit, ώστε να διασφαλίζουν την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων

Ενότητες Σεμιναρίου

Α. Νομικό και κανονιστικό πλαίσιο

  • GDPR: Περιγραφή, Αρχές, Επιπτώσεις

  • E-Privacy framework

  • GDPR και Marketing


Β. Κρίσιμες έννοιες

  • Προσωπικά και Ευαίσθητα Δεδομένα

  • Data Subject, Controller, Data Protection Officer, Processor

  • Files (Computer, Database, Manual)

  • Data Broker

  • Digital Assets

  • Cookie Technology

  • Metadata

  • Unstructured Data

  • E-mailing providers

  • Data Cleansing Companies

  • Analytic Providers


Γ. Marketing: Στρατηγικές και Εργαλεία

  • Πώς αποκαλύπτονται τα Προσωπικά Δεδομένα

  • Πώς συλλέγονται τα Δεδομένα

  • Πώς γίνεται η Gap Analysis

  • Οι διαφορετικοί τύποι Marketing

  • Διαδραστικό Marketing

  •  Ψηφιακό Marketing

  • Διαδικτυακό ή Online Marketing

  • Internet Marketing Strategies

  • Digital Customer Tools (Big Data, Profiling)


Δ. Marketing: Συμμόρφωση με τον GDPR

  • Συγκατάθεση των ατόμων

  • Νομιμότητα επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων

  • Διαφάνεια

  • Δικαιώματα Καταναλωτών

  • Παραβίαση Δεδομένων

  • Ασφάλεια Επεξεργασίας Δεδομένων

  • Πώς εξασφαλίζεται για ειδικές περιπτώσεις η συγατάθεση (consent) του Πελάτη / Καταναλωτή

  • Συνηθη λάθη και παραλήψεις στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων κατά τη Λειτουργία του Marketing

  • Βέλτιστοι τρόποι Διόρθωσης λαθών και παραλείψεων

  • Εκτίμηση επιπτώσεων Προστασίας Δεδομένων

  • Προστασία Δεδομένων κατά τον Σχεδιασμό και εξ’ ορισμού

  • Βασικές Υποχρεώσεις του Υπεύθυνου Επεξεργασίας (Controller)

  • Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO)

  • Εκτελών την Επεξεργασία (Processor)


E. Case Studies

  • Permission Passing Campaign

  • Marketing Action Plan

Εισηγητές Σεμιναρίου
Σπούδασε στην Αγγλία - Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce. Επέστρεψε στην Ελλάδα το 2006 και δημιούργησε τη 9AM (Εταιρεία Κατασκευής Web Applications). Το 2007 παράλληλα με τη 9AM έκανε Master σε Business Administration (MBA) στο ALBA Graduate Business School το οποίο ολοκλήρωσε το 2009. Κύρια δραστηριότητά της είναι η 9AM που έχει εξειδικευτεί στην κατασκευή Tailor Made Web Applications + Websites. Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com) που βοηθάει στο Conversion των Ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν E-mails.
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 2019

Ώρες Διεξαγωγής: 09:30 - 17:00

Πόλη Διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ

Τοποθεσία Διεξαγωγής:
Περιγραφή Υλικού
  • Εγχειρίδιο «GDPR for Marketing»

  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή

  • Εργαλεία SIPOC για την καταγραφή των Προσωπικών Δεδομένων

  • Εργαλεία για την Ανάλυση Κινδύνων

  • Εργαλεία για την Gap Analysis

  • Τα Case Studies που θα παρουσιαστούν με τις λύσεις τους

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης

  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσω της ιστοσελίδας μας

Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ:

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ     

Πατήστε προσθήκη στο καλάθι για να παραγείλετε το επιθυμητό υλικό σεμιναρίου.


Παραγγελία Υλικού Σεμιναρίου
Όνομα ΤΙΜΗ Επιλογή Υλικού
Πλήρες Πακέτο Σεμιναρίου "Marketing Operations" (Ελληνική Έκδοση) 180 € Προσθήκη στο Καλάθι
Στο πακέτο περιλαμβάνονται: 
 
  • Εγχειρίδιο «GDPR for Marketing»

  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή

  • Εργαλεία SIPOC για την καταγραφή των Προσωπικών Δεδομένων

  • Εργαλεία για την Ανάλυση Κινδύνων

  • Εργαλεία για την Gap Analysis

  • Τα Case Studies που θα παρουσιαστούν με τις λύσεις τους

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης

  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσω της ιστοσελίδας μας

Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων