Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
Customer Relationship Management
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Σεμινάρια > Customer Relationship Management
Customer Relationship Management
Η Διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες ξεκινά από τη φάση της αναζήτησης νέων πελατών και περιλαμβάνει την προετοιμασία επαφής, την προσφορά, την παρακολούθηση, τη σύμβαση και τη συνεχή επικοινωνία μαζί τους, το παρεχόμενο service, τη δεοντολογία στοιχειωδών κοινωνικών σχέσεων, την περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων στον πελάτη και καταλήγει στη δημιουργία σχέσεων αφοσίωσης (Customer Loyalty).

Δεν αρκεί απλά ένα Λογισμικό CRM για την αποτελεσματική Διαχείριση αυτών των σχέσεων, ώστε να αξιοποιηθεί το κεφάλαιο που λέγεται Αξία Πελάτη Διά Βίου (Lifetime Customer Value). Απαιτούνται Διαδικασίες - Εργαλεία, καλές πρακτικές, που διέπουν αυτές τις σχέσεις, καθώς και η μεθοδολογία μιας διεργασιοκεντρικής παραμετροποίησης του Λογισμικού CRM με τρόπο ώστε να υποστηρίζονται αποτελεσματικά αυτές οι διεργασίες. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί δωρεάν κωδικός - άδεια για Web based Λογισμικό CRM διάρκειας ενός έτους.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ           ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ      

Περιεχόμενο Σεμιναρίου
  • Εντοπισμός και απόκτηση νέων πελατών
  • Προετοιμασία - υλοποίηση πρώτης επίσκεψης
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών
  • Κατηγοριοποίηση
  • Σχεδιασμός της εμπορικής πολιτικής ανά κατηγορία πελατών
  • Διατήρηση των πελατών
  • Σχεδιασμός & υλοποίηση πλάνου ανάπτυξης των πελατών
  • Μετατροπή των πελατών σε αφοσιωμένους πελάτες
  • Η μέτρηση και η διαχείριση της αξίας του πελάτη
  • Δείκτες μέτρησης κερδοφορίας πελατών
  • Μεθοδολογία ενδυνάμωσης των σχέσεων
  • Μέτρηση Ικανοποίησης Πελάτη. Τι πρέπει να μετράμε;
  • Στάδια αλλαγής για να γίνει η εταιρεία προσανατολισμένη στον πελάτη
  • Σχεδιασμός, Κοστολόγηση, Υλοποίηση & Παρακολούθηση Total Customer Service
  • Εφοδιαστική αλυσίδα και Διαχείριση των σχέσεων
  • Ο ρόλος της συνέπειας στις παραδόσεις Προϊόντων - Υπηρεσιών
  • Η αξία της πληροφορίας για τον πελάτη
  • Κρίσιμα σημεία στην Αξιολόγηση ενός CRM
  • Η Διεργασιοκεντρική παραμετροποίηση του CRM
Εισηγητές Σεμιναρίου
Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε πληθώρα Έργων Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics (και ιδιαιτέρως των Αποθεμάτων),Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων.
Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 2017

Ώρες Διεξαγωγής: -

Πόλη Διεξαγωγής: ΑΘΗΝΑ

Τοποθεσία Διεξαγωγής:
Περιγραφή Υλικού
  • Εγχειρίδιο «Customer Relationship Management» & Case Studies με λύσεις
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφήΕργαλεία
  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας
  • Δωρεάν κωδικό για την πλατφόρμα e-learning της AQS, εφόσον το επιθυμείτε, για την παρακολούθηση σεμιναρίου της επιλογής σας, που αναφέρονται εδώ
Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ.

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ:

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΛΙΚΟΥ     
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων