Κάντε κλικ πάνω στον τίτλο σεμιναρίου που σας ενδιαφέρει για να δείτε λεπτομέρειες.
![]() |
Ανάπτυξη & Λανσάρισμα Νέων Προϊόντων - Αθήνα Η Ανάπτυξη και το Λανσάρισμα νέων προϊόντων είναι μία ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, καθώς μπορεί να προκύψουν λανθασμένες προσδοκίες των Marketers σχετικά με τις ανάγκες των καταναλωτών και την ανταγωνιστική δυνατότητα της εταιρίας. Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία ανάπτυξης και λανσαρίσματος νέων προϊόντων. Αρχικά εξετάζεται η Στρατηγική Τοποθέτησης – Positioning στην αγορά και η εύρεση των niches ευκαιριών, που πρέπει να εντοπισθούν για να γίνει η πρώτη διείσδυση. Προσδιορίζονται τα PoPs (Points of Parity) και τα PoDs (Points of Difference) και αξιολογούνται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Επίσης, εξετάζονται οι Στρατηγικές Καναλιών και οι Στρατηγικές Κατηγορίας των ανταγωνιστών και των Καναλιών. Οι δυνατότητες της εταιρίας να στηρίξει τα νέα προϊόντα στα κανάλια διανομής απασχολούν ιδιαίτερα το σεμινάριο, ενώ το περιβάλλον ύφεσης αποτελεί κρίσιμο παράγοντα. Η Στρατηγική Μόχλευσης του Brand - Leveraging - παρουσιάζεται με ιδιαίτερη βαρύτητα, διότι σε περιβάλλον ύφεσης αυξάνει σημαντικά την πιθανότητα επιτυχίας του νέου προϊόντος και επιτρέπει τη μείωση του κόστους του Branding.
Στο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τα στοιχεία ενός Πλάνου Λανσαρίσματος με συγκεκριμένες προτεραιότητες, στόχους και ενέργειες. Η αξιοποίηση των καναλικών δυνατοτήτων της εταιρίας, η Διαφημιστική Στρατηγική τόσο από πλευράς πίεσης όσο και από πλευράς περιεχομένου, το merchandising και οι προωθητικές ενέργειες, εξετάζονται αναλυτικά μέσα στο Πλάνο Λανσαρίσματος.
|
|
|
![]() ![]() |