![]() |
Marketing Plan - Αθήνα Το Σεμινάριο καλύπτει βήμα-βήμα την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, την παρακολούθηση της υλοποίησης και τη μέτρηση της αποδοτικότητας ενός Marketing Plan. Η παρουσίαση γίνεται με απλό και συστηματικό τρόπο, κατανοητό ακόμα και από όσους δεν είχαν μέχρι σήμερα ασχοληθεί με δραστηριότητες Marketing. Ένα άρτιο Marketing Plan βοηθάει την Επιχείρηση να ξεκαθαρίσει τον τρόπο που διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, να σχεδιάσει μια αποτελεσματική Εμπορική Πολιτική, να ξεκαθαρίσει τα αποδοτικότερα κανάλια διανομής, να απευθύνεται με ακρίβεια στο Target group που επιλέγει και να διαμορφώσει πελατοκεντρικές σχέσεις που αυξάνουν τη διαχρονική αξία του πελάτη αλλά και το μερίδιο αγοράς. Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται επίσης Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Δράσεων, ώστε να καταλήξουμε σε ένα σύνολο Σχεδίων Δράσης ανά τομέα που πρέπει να υλοποιηθούν για να επιτευχθούν οι στόχοι του Οργανισμού. Τα σχέδια αυτά παρακολουθούνται ως προς την υλοποίησή τους και μετριέται η αποτελεσματικότητά τους μέσω κατάλληλων δεικτών. Επίσης θα παρουσιαστούν σύγχρονα Εργαλεία Geomarketing όπου αναλύονται γεωγραφικά τα διάφορα μεγέθη και χαρακτηριστικά της επιχείρησης (π.χ. τζίρος ανά περιοχή κ.α.) και της αγοράς (π.χ. πληθυσμός, σημεία πώλησης κ.α.) ώστε να προκύψουν οι ευκαιρίες ανάπτυξης. Ενδεικτική εικόνα γεωγραφικής αποτύπωσης μεγεθών (π.χ. τζίρου) είναι η παρακάτω: |
|
|
![]() ![]() |