![]() |
Marketing Audit - ΘεσσαλονίκηΣεμινάριο Marketing AuditΣε όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, ακόμα και όταν δε διαθέτουν τμήμα Marketing, η καθημερινή τους λειτουργία περιλαμβάνει δραστηριότητες που εμπίπτουν στο χώρο του Marketing και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη διαμόρφωση της επιθυμητής Εταιρικής Εικόνας και την πορεία ανάπτυξης της Επιχείρησης. Το Marketing Audit ακτινογραφεί τη Λειτουργία της καθημερινότητας αξιολογώντας τον τρόπο που συμπεριφέρεται η επιχείρηση αναφορικά με την Επικοινωνία της, τις Δημόσιες σχέσεις, την ανάπτυξη συνεργειών, το κτίσιμο της εικόνας της μέσω όλων των μορφών γραπτής Επικοινωνίας, από την περιγραφή του προφίλ της Εταιρείας για πελάτες, μέχρι τα Επιστολόχαρτα και τις επαγγελματικές κάρτες, την εμφάνιση και συμπεριφορά του πωλητή, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς και των καινοτομιών του κλάδου, τη συγκριτική αξιολόγηση με τους ανταγωνιστές, την Οργάνωση Εκδηλώσεων προώθησης πωλήσεων, την προσέγγιση νέων πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. |
|
|
![]() ![]() |