Κάντε κλικ πάνω στον τίτλο σεμιναρίου που σας ενδιαφέρει για να δείτε λεπτομέρειες.
![]() |
Εμπορική Αλληλογραφία και Τηλεφωνική Επικοινωνία - Αθήνα Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών τηλεφωνικής επικοινωνίας, των βημάτων σύνταξης μίας επιτυχημένης επιστολής, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν. |
|
|
![]() ![]() |