Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων   Σύμβουλοι Επιχειρήσεων  Σύμβουλοι Επιχειρήσεων 
Πιστοποίηση Covid Shield για Ξενοδοχεία και Καταλύματα
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Username:
Password:
 Εγγραφή Νέου Χρήστη
 Υπενθύμιση Κωδικού



Υπηρεσίες > Πιστοποίηση Covid Shield για Ξενοδοχεία και Καταλύματα

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ: ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ COVID-19

- Προετοιμάστε το Ξενοδοχείο σας για την Εφαρμογή Μέτρων Αποφυγής Μετάδοσης του Covid - 19
- Προστατέψτε την Υγεία του Προσωπικού, των Πελατών, των Προμηθευτών και των Επισκεπτών της Επιχείρησής σας
- Συμβάλλετε στην κοινή προσπάθεια για αντιμετώπιση της επιδημίας του νέου Κορωνοϊου

Η AQS ανταποκρινόμενη στην εκφρασμένη ευαισθησία για μέτρα Κοινωνικής Ευθύνης πολλών πελατών της, προετοιμάζει τις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, περιλαμβανομένων και των Καταλυμάτων για την Πιστοποίησή τους με το πρώτο παγκοσμίως Ιδιωτικό Σχήμα Πιστοποίησης “Covid Shield”. Η Πιστοποίηση τεκμηριώνει ότι έχουν σχεδιασθεί και εφαρμόζονται τα κατάλληλα μέτρα Πρόληψης στο Ξενοδοχείο, δηλαδή ότι διαθέτει επαρκείς Υποδομές, κατάλληλη Χωροδιάταξη, εφαρμόζει τους προβλεπόμενους Κανόνες Υγιεινής, Διαδικασίες και Οδηγίες, για την Πρόληψη της εισροής ή της εξάπλωσης του κορωνοϊού, στις εγκαταστάσεις και στους χώρους που δραστηριοποιείται, καθώς και ότι η Διαχείριση των περιστατικών που ενδέχεται να συμβούν γίνεται με τους σωστούς Κανόνες. Για όλες τις λειτουργικές Δραστηριότητες με έμφαση στα σημεία επαφής Προσωπικού, μεταξύ τους ή με τον Πελάτη, Επισκέπτη, Προμηθευτή Ξενοδοχείου, σχεδιάζεται ένα Πλάνο Ενεργειών, με βάση τις κατευθυντήριες Γραμμές όλων των Παγκοσμίων τοπικών Φορέων περιλαμβανομένου και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, σχεδιάζονται και λειτουργούν, Αναλυτικές Οδηγίες για την Εφαρμογή Κανόνων ασφαλούς Λειτουργίας, όπως για παράδειγμα ο καθαρισμός, οι απολυμάνσεις χώρων και λαμβάνονται ειδικά μέτρα στον χώρο όπου θα εντοπιστεί κρούσμα.

Οι Οδηγίες θα εμπλουτίζονται συνεχώς με νέες επικαιροποιημένες κατευθυντήριες γραμμές των Οργανισμών που προαναφέρθηκαν.

Ειδικότερα για τις επί μέρους Λειτουργίες:

1. Reception: Καθορισμός Αποστάσεων για Πελάτες και Προσωπικό, διαμόρφωση χώρου υποδοχής και reception, Οδηγίες προς τον concierge για των χειρισμό προσωπικών αντικειμένων των Πελατών, Σημάνσεις, Μέτρα Απολύμανσης Κλειδιού / Κάρτας και συμπλήρωσης Registration Card. Συμπλήρωση Ιστορικού Πελάτη και GDPR. Εκπαίδευση των εργαζομένων, ώστε να είναι σε θέση να ενημερώνουν τους Πελάτες σχετικά με την υποχρεωτική τήρηση μέτρων Πρόληψης. Μέριμνα για εφοδιασμό των Πελατών με τα απαραίτητα υλικά και ενημερωτικά φυλλάδια, καθοδήγηση των εχόντων συμπτώματα σχετιζόμενα με το αναπνευστικό Σύστημα μέχρι την επίσκεψη του ιατρού. Διαδικασίες για την διαθεσιμότητα αντισηπτικών και όλων των ατομικών Μέσων Προστασίας.

2. Τεχνικός Τομέας: Απολύμανση νερού τόσο του πόσιμου όσο και του νερού πισίνας, Διαδικασίες και Έλεγχοι, Κατάλληλες Θερμοκρασίες Λειτουργίας Πλυντηρίου πιάτων και ρούχων, με χρήση κατάλληλων απολυμαντικών, Έλεγχος καλής Λειτουργίας των συσκευών σάπωνος - απολυμαντικού, Σωστή Συντήρηση - Διαχείριση του Εξοπλισμού Air-conditioning.

3. Πρωϊνό, Room Service, Εστιατόριο: Εκπαίδευση στην τήρηση μέτρων Υγιεινής για το Προσωπικό. Επιτήρηση εφαρμογής των Κανόνων Υγιεινής από τους Πελάτες - Υπόμνηση για εφαρμογή. Υλικά που θα υπάρχουν στις εισόδους αυτών των Εγκαταστάσεων. Κανόνες Υγιεινής για καφετιέρες και άλλες μικροσυσκευές και σκεύη που ο Πελάτης έρχεται σε επαφή, πλύσιμο πιάτων, Μέτρα Υγιεινής κατά το σκούπισμα, ευρεία εφαρμογή Υλικών μίας χρήσης (τραπεζομάντηλα, χαρτοπετσέτες κτλ). Κανόνες για τη χωροθέτηση τραπεζιών και καρεκλών.

4. Γενικοί Κανόνες για τον καθαρισμό και απολύμανση όλων των πιθανών σημείων επαφής από τα μπουτόν του ανελκυστήρα μέχρι τα πόμολα στις πόρτες

5. Ειδικοί κανόνες για καθαρισμό και απολύμανση όλων των χώρων του δωματίου, όπου παρατηρήθηκε κρούσμα

6. Κανόνες για τη μεταφορά των Πελατών

7. Ειδική μέριμνα για παιδιά Πελατών

8. Ειδικά μετρα προφύλαξης για το Προσωπικό καθαρισμού και απολύμανσης

9. Διαχείριση Πιθανών Κρουσμάτων Covid 19 μεταξύ των Πελατών βάσει ενδείξεων συγκεκριμένων συμπτωμάτων και των σχετικών Πρωτοκόλλων

10. Διαχείριση Πιθανών Κρουσμάτων Covid 19 μεταξύ του Προσωπικού

11. Διαχείριση Μέτρων Πρόληψης κατά την Προμήθεια Υλικών

12. Πολιτική Ενημέρωσης για όλα τα Ενδιαφερόμενα Μέρη

Με τον εμπλουτισμό της Ομάδας των Συμβούλων της AQS με επιφανείς Πνευμονολόγους και Λοιμωξιολόγους και την εμπειρία της σε Συστήματα Επιχειρησιακής Συνέχειας για την αντιμετώπιση Κινδύνων από τον Covid - 19, Σχεδιάζει, Εμπλουτίζει και συνεχώς Επικαιροποιεί τις Διαδικασίες και την Χωροθέτηση Προσωπικού και Υποδομών, ώστε ο Οργανισμός να είναι απόλυτα ασφαλής για όλα τα Ενδιαφερόμενα Μέρη.

Η AQS ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ:

  • Τον Σχεδιασμό του Συστήματος Διαδικασιών “Covid Shield”
  • Την Ενσωμάτωσή τους στο ήδη υφιστάμενο Σύστημα Ποιότητας του Οργανισμού (εάν υπάρχει), ώστε οι νέες Διαδικασίες να περάσουν μέσα στις πραγματικές Λειτουργίες και να μην αποτελέσουν ένα νέο μεμονωμένο Σύστημα
  • Τον Καθορισμό των ενδεδειγμένων από τις Αρχές και την Επιστημονική Κοινότητα Μέτρων / Πρωτοκόλλων, για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού
  • Την Υποστήριξη Πρακτικής Εφαρμογής των Μέτρων / Πρωτοκόλλων αυτών
  • Τον Σχεδιασμό της Χωροδιάταξης των Υποδομών
  • Την Εκπαίδευση του Προσωπικού στα νέα Μέτρα και Διαδικασίες
  • Την Υλοποίηση Ασκήσεων για Καταστάσεις Έκτακτης Ανάγκης
  • Τη Διενέργεια συνεχών Ελέγχων (audits) προγραμματισμένων και αφνιδιαστικών, σε εμπιστευτικό πλαίσιο και κατόπιν συνεννόησης με τη Διοίκηση του Οργανισμού.
  • Την Υποστήριξη κατά την Πιστοποίηση από τον Φορέα
  • Τη συνεχή Επικαιροποίηση του Συστήματος με τις νέες Οδηγίες, όπως αυτές θα προκύπτουν από τους Εθνικούς Οργανισμούς Υγείας και άλλους θεσμούς (π.χ. ΠΟΥ)

ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ:

  • Προστασία της Υγείας Εργαζομένων, Συνεργατών, Επισκεπτών και Πελατών
  • Αύξηση Εμπιστοσύνης σε Πελάτες, Συνεργάτες, αλλά και το Προσωπικό της Εταιρείας
  • Επιβεβαίωση Εφαρμογής κατάλληλων Διαδικασιών και Λήψης κατάλληλων Μέτρων
  • Ετοιμότητα για την αντιμετώπιση περιστατικών με τον πλέον ενδεδειγμένο οργανωμένο τρόπο
  • Εικόνα Αξιοπιστίας και Ασφάλειας
  • Επιχειρησιακή Συνέχεια
  • Είναι δυνατόν, εφόσον το επιθυμεί ο Οργανισμός, να ενσωματωθεί το Υποσύστημα αυτό στο ήδη υφιστάμενο Σύστημα Ποιότητας του Οργανισμού (εάν υπάρχει), ώστε να οι νέες Διαδικασίες να περάσουν μέσα στις πραγματικές Λειτουργίες και να διασφαλίζεται η Εφαρμογή του και από τους Ελέγχους του Φορέα Πιστοποίησης

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ COVID SHIELD:

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106216997 και στο aqs@aqs.gr

Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων